Kävin palauttamassa kaappiin kertyneitä pulloja illalla kauppaan. Miehen kanssa ladottiin koneeseen pullot ja pestiin kädet ja jatkettiin matkaa. Viiden minuutin päästä tajusin että molemmat unohti koneeseen lapun ja menin kysymään kassoilta onko isompaa lappua palautettu. Muistin että summa pyöri siinä 10-12e tietämillä. Kertoivat että juuri oli pikkutyttö palauttanut isomman pullokuitin lähemmäs 13e ja kauppa ei voi enää asialle mitään tehdä koska palautus on tapahtunut! Miten asian laita on kuluttajan kannalta. Onko tosiaan niin että kameroista näkee kuka palautti pullot ja vielä tiedetään kuka sen kuitin otti ja palautti niin loppupeleissä itse olen sitten unohdukseni kanssa ja kärsin seuraukset??? Eikö se ole varkaus joka tapahtuu kaupan sisällä.
-kuitin unohtaja-
Pullonpalautuskuitti varastettiin
Anonyymi
2
277
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä olet jättnyt pullokuitin lojumaan ja joku on ottanut sen talteen.
Jos joku olisi ottanut sen sinun kädestä tai taskusta tai automaatista kesken palautuksen, niin voitaisiin puhua näpistyksestä. Nyt joku lapsi on ”löytänyt maasta rahaa”. - Anonyymi
Minulle kävi samalla tavalla, tosin palautuksesta aikaa oli kulunut vartti ja meni vain pari euroa, huomasin tilanteen vasta kassalla.
Kassan kanssa naureskeltiin, että joku sai rahat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760