Kok-Yle politikoi äärioikealle - rikkaat Kok-napisijat vuorossa

Anonyymi

https://yle.fi/uutiset/3-11115295

Olisi korkein aika, kyseenalaista Yle- rahoitus ja julistaa tavallisille kansalaisille, oikeudet olla maksamatta, äärioikeiston propagandankanavan, veroparatiisirikollisten ja Kokoomuslaisten napisijoitten "unelmatalo-tuhkimo-Italianfasistit-kummeliporvarit-ym-Teekutsu-sovinismi-jne"- paskasta.

Ei siis mitään uutisointia, eikä katsomisen arvoista tv-ohjelmaa.

Vaadimme Yle:n lakkauttamista ja rahoituksen poistamista kokonaan, jälkimmäinen edellä.

7

122

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ns. Laitosteatterit tulisi lakkauttaa.

Ei muissakaan valtioissa, joissa kansa näkee nälkää, köyhyyseläkeläisillä käydään ihmiskauppaa ja kuten Suomessa, miljoonaa kansalaista, pidetään täysin köyhyysrajan alla, ilman perustuslaillisia ihmis-kansalais-itsemääräämisoikeuksiaan ja aitoa perusturvaa, siirrellä valtavia summia, äärioikeistolaistuneisiin, käytännössä yksityisiin bisnesteattereihin - voiton maksimointiin.

Laitosteattereita ei voi perustella "kulttuurilla", kun puolella Suomen kansalaisista, ei ole kymmeniin vuosiin, ollut rahaa käydä niissä. Kyllä ne ovat rahansiirtoja veropakolais-eliitille.

• Anonyymi

Kertokaas mielipiteenne, haluatteko rahoittaa äärioikeisto-rikkaiden yksityisiä laitosteattereita ja porvari-Yle:ä ?

Emme.

Emme.

Olemme sitä mieltä, että valtion täytyy priorisoida ihmiset ja luonto edellä. Niihin demokratian ja oikeusvaltion varat, on oikeasti tarkoitettu - ei rikkaiden veropakolaisten eliitti-harrastuksiin.

• Anonyymi

https://www.uskontojenuhrientuki.fi/

Kovaa äärioikeistoradikaalien Teekutsuliikkeen, taloudellista, fyysistä, seksuaalista ja henkistä väkivaltaa Yleisradiossa, vuoden pimeimpänä aikana. Väkivaltaa köyhyyteen pakotettua puolta Suomen kansalaisia kohtaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

https://yle.fi/uutiset/3-11130650

Yleensä siinä vaiheessa, kun liian pitkään jatkunut avioliitto, on muuttunut kulissiksi, aletaan hakemaan ulkopuolelta draamaa ?

• Anonyymi

On tuokin "tiedonvälitystä", josta kansalaiset joutuvat maksamaan terveyksillään ja hengillään, vieläpä laittomilla pakkomaksuilla.

Yle-rahoitus pitäisi poistaa kokonaan, samoin laitosteattereiden, jotka ovat enää rikkaimpien verojenkiertäjien huveja - joita puolet kansalaisista ei käytä koskaan.

Valtion priorisoitava ihmishenget tärkeimmiksi - KÖYHYYSONGELMAN HOITOON RAHAT.

• Anonyymi

Mitä hel.....ä vihervasemmisto haluaa lakkauttaa oman propakanda yhtiönsä.No kiitos siitä samaa mieltä paitsi teidän ajatusmaailmaanne en tule ikinä hyväksymään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      94
      5422
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4171
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      32
      2365
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2198
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1835
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1484
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1332
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1148
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1041
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      22
      1038
    Aihe