Hei! Olin aikoinaan kansakoulussa, jossa opin että täällä opetetaan ihmiselle kaikenlaista, esim. käyttäytymistä, puhetaitoa, oikeaa ja väärää, kotona oltiin aina samaa mieltä kuin koulussa joten minulle tuli tunne että näin pitää olla, ja se on oikein, nyt kun katsoo ympärilleen niin toteaa että käyttäytyä ei osaa enään kukaan
paitsi meidän Presidentti, minusta politiikkaa voi tehdä myöskin sivistyneesti, sehän on vain sopimusten tekemistä ja niiden purkamista, aikakaudesta riippuen. Hyvää Joulua Kaikille.
Sivistys nykysuomessa
4
<50
Vastaukset
Hyvään käytökseen ei kuulu joulutoivotukset, koska osa ihmisistä ei vietä tuota juhlaa lainkaan.
- Anonyymi
Persut ajavat juuri tuollaisia asioita. Hyvä persut ja Putin ja Trump ja Bolsonaro.
- Anonyymi
Heitit todellisen vitsin. Putinista en tiedä, mutta persut, Trump ja Bolsonaro ovat pelkkiä toisia ihmisiä ääneen halveksivia mölisijöitä.
- Anonyymi
Ettei totuus unohtuisi, niin tässä todiste persumaisesta käyttymisestä !
"– On kyse kielenkäytöstä, joka on vihapuhetta. Teko on ollut erittäin vakava. En tiedä, voiko enää mennä törkeämmäksi, sanoo syyttäjä.
Myös asianajaja Martina Kronström hakee Janitskinille tuomiota ehdottomana ja sanoo, että ankarasta tuomiosta olisi apua esimerkiksi muille toimittajille tai viranomaisille, joita häiritään voimakkaasti.
– Juttu on laajuudeltaan poikkeuksellinen. Haluamme hovioikeudelta vahvan kannanoton siitä, että me emme voi sallia tällaista."
https://yle.fi/uutiset/3-11128614?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027