Vaikka tuo otsikon lause kiivaasti kiistetäänkin niin se on totisinta totta. Luulen että se perustuu siihen ystävystymiskieltoon, eli työkaveriinkin pitää olla selvä hajurako.
Olen siis luopunut vaivaannuttavasta tavastani loukatata velluja hyvänjouluntoivotuksillani.
Vellu eisaa laittaa joulutervehdystä epäuskoisille
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
onhan se kurjaa, kun tietää, että epäuskoiset menevät helvettiin, toivota siinä sitten hyvää joulua.
- Anonyymi
EI PIDÄ PAIKKAANSA, meillä päin "Karjalassa" laitetaan joulukortit tai viestit kaikille tutuille ja sukulaisille olivatpa he "eronneita tai karanneita", ovat kumminkin samaa sukua ja perhettä ja hyviäkin ystäviä. "Eläkää sovussa kaikkien kanssa, jos se vain teistä riippuu"! Kaikenlaista käsitystä näyttää olevan "velluista"!!! Voi mahotonta !!
- Anonyymi
Tiedä sitten, onko vain täkälainen tapa, mutta itse harrastan melontaa järvellä, jonka rannassa on kovassa käytössä oleva nuotiopaikka laavuineen. Jos meloo laavun ohi ja tervehtii melaa nostamalla, kuten hyvä tapa edellyttää, niin laavulla istujat tervehtivät lähes aina takaisin. On yksi poikkeus. Kun lapsia on neljästä ylöspäin jokaista aikuista paria kohti, niin vastausta tervehdykseen ei näy eikä kuulu.
- Anonyymi
Höpönhöpö, koko aloitus. On vain niin, että toiset laittaa kortteja ja toiset ei. Itse en laittele kortteja. On tärkeämpää olla tekemisissä muutekin kukuin kortti laittaa.
- Anonyymi
"Luulen että se perustuu siihen ystävystymiskieltoon, eli työkaveriinkin pitää olla selvä hajurako."
Valitettavasti tämä on totta, täytyy pitää hajurako epäuskoisiin. - Anonyymi
Tee hauska jekku vl-tutullesi. Kiitä häntä hyvänjouluntoivotuksesta, niin saat äkäisen vastauksen ettei hän sellaista ole lähettänyt. Kokeiltu on.
- Anonyymi
Kun lähdin vl-liikkeestä ja tutustuin ihmisiin, jotka käy kirkossa, huomasin eron.
Heillä ei ole tapana lajitella ihmisiä uskovaisiin ja epäuskoisiin, niin kuin vl-ihmisillä on tapana.
Ev.lut-kristityt uskovat ja pitävät muitakin uskovaisina, he eivät erottele ihmisiä.- Anonyymi
Vapaissa suunnissa iloitaan kaikista Uudestisyntyneistä, Jeesuksen seuraajista, oli missä seurakunnassa hyvänsä.
Ihmisuskossa on ihmisen säännöt, ei Jeesuksen.
Tässä ei joulutervehdyksiä tarvita.
- Anonyymi
Onko se Raamatussa?
- Anonyymi
Vain me. Ettekö ymmärrä että vain me omistamme Jeesuksen?
- Anonyymi
Siksipä vellut laittaakin päivämieheen joulutervehdyksensä, sitä ei epäuskoisille tule. Monesti sitä kautta saa tiedon kuka on vl vaikka muuta näyttelee.
- Anonyymi
Laitetaanko terveiset kaikilta maailman lapsilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitetaanko terveiset kaikilta maailman lapsilta.
hyvä kymysys, maailman lasten tervehdystä en siellä ole nähnyt.
- Anonyymi
Met miehet mustissa täällä Oulun konttuurilla valvomma ettei kiellosta lipsuta.
- Anonyymi
Onko kaikki maailman lapset lessuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kaikki maailman lapset lessuja.
Periaatteessa. Vl lessuja.
- Anonyymi
Olemme uskollisia Ruotsi-Suomen kuninkaalle Kaarle Kustaalle. Odotamme, että Suomi palautuu Ruotsi äidin helmaan.
- Anonyymi
Ei ole tullut vielä vellututtujen tervehdystä
- Anonyymi
Hyvää Joulua kaikille!
Myöskin omahyväisille ja muut helvettiin tuomitseville velluille. - Anonyymi
Rauhallista Joulua. Hiljennymme viettämään taivaalleen Isän meille antamaa, Vapahtajamme Jeesuksen syntymäjuhlaa. Muistakaamme kiittää siitä Jumalaa
- Anonyymi
Olette kuin jehovalaiset.
- Anonyymi
Millä perusteella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette kuin jehovalaiset.
Koska vain lestoilla ja jehovilla ei ole Jeesusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin, ehdit vastaamaan ennen minua. Jeesus on kuningasten kuningas, kaikkivaltias. Asia jota jehovat ja vellut eivät tunnusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etpä tunnu tietävän asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs Jeesus opetti rukoilemaan ja ketä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etpä tunnu tietävän asiaa.
Tasan tarkkaan tiedän, teillä on vain; - suksen nimessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kolkuta omatunto. Eipä ole pelastus teidän käsissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miettinyt, että tästäkö vanhat uskpvaiset ennen varoitti, että tulee aika, jpssa Jumala hylätään. Eikä muisteta isä meidän rukousta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792