..tyhmyyksien kannattamista ja tyhmiä puheita?
Juuri kaatui SDP:n pääministeri ,joka ministerinsä kanssa saivat aikaan lakkoilua ja yhteiskunnallista epäsopua pyrkiessään saamaan halpatyövoimaa postiin. Hintalappu oli satoja miljoonia euroja!
Hallituksen talouspolitiikka haihattelee "köyhyyden poistamisella" kun annetaan 20 e sinne ja tänne. Työttömiä luodaan 5000 enemmän.
Mikään ei ole pahempaa kuin työttömyys ja pitkäaikaistyöttömyyden poistoon tarkoiteut pakotteet, hallitus poisti ensimmäisenä.
Pääministeri pitää perussuomalaisia ala-arvoisina ja "jopa kokoomus on mennyt heidän tasolleen".
Kokoomus on sentään aina ajanut ihmisen asiaa, kun SDP:ssä kiihkoiltiin sosialimin puolesta, ja vieläkin SDP:ssä kannetaan punalippua ja lauletaan kapinalauluja.
Viher vasemmisto on jostakin syystä ominut itselleen syyttäjän roolin, ensimmäisenä ollaan syyttämässä "Trumppia ja Brasilian johtoa" ja inhottavia perussuomalasia. Hallituksen tyyli esittää asioitansa on propagandistinen,"annamme 20 kymppiä ja poistamme köyhyyden", kun pitäisi sanoa, että loimme 140 000 työpaikkaa ja poistamme näin suurinta köyhyyttä..noloa marssia sosialismin puolesta 2000-luvulla...
Pitäisikö SDP:ssä hävetä...
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3431949Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788