Miten on auki joulun pyhinä?
Routamaan baari
6
1082
Vastaukset
- Anonyymi
Oi niitä aikoja kun oli vielä keskiolutbaarit olemassa. Vain juottoloita kaikki kylän "ravintolat". Mainiemen baarikin oli hyvä paikka käydä olusilla.
- Anonyymi
Mirabellassa oli saantia oi että
- Anonyymi
On niitå kiellettyjä puheenaiheita ja tabuja lempäälässä. Poistetaan sensuroijan toimesta heti jos ei hänen ajatusmailmaansa sovi.å
- Anonyymi
Jättäisit sinäkin juoppo baarit vähemmälle ja olisit perheen kesken kerrankin.
- Anonyymi
Ai mää vai. Mihinkä sitten käsket kun en ole juoppo, en käy baareissa eikä ole perhettä.
- Anonyymi
Silloin kun oli keppanabarit joka kylässä,niin juopuneita ei ollut öiseenaikaan läheskään yhtä paljon kuin nykyisin. Nykynuorisolle on selvääkin selvempi että pitää juoda valomerkkiin asti joka annetaan vasta aamun pikkutunneilla. Keppanabaarit lopetti anniskelun klo 22.00 ja sen jälkeen loppui örvellys monelta kun ravintolat oli tarkempia siitä millaisissa vaatteissa esim pääsi sisälle,ei sellaisia resupekkoja olisi päästetty edes selvinpäin ravintolaan jolla olisi ollut nykylumput päällä ja kaikenmaailman lävistyksiä ja tatuointeja. Pelkkä oluisiin erikoistunut oluttupa tai pubi olisi tänäpäivänä varmasti kannattava verrattuna viinapaukkuja anniskelevaan räkälätyyppiseen juottolaan.Eihän niihin viitsi edes mennä yhdelle kun siellä on meno kuin eläintarhassa eikä kuule mitään jos vierustoveri koittaa jutella asiaa. Itse olen kyllä monta uuden henkilöauton hintaa juonut eläessäni erilaisissa kippoloissa ja tiedän mistä puhun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922017Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671490YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741279- 721127
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2301112Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871054Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.148991Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237938Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881