Persu syntyi härmänhäjyn pojan ja körttiläisen tyttären liitosta.
Tämä oli kuin paholaisen kauppa, liitto josta syntyi myöhemmin julkisuuteen noussut ensimmäinen persu.
Tässä liitossa yhdistyivät kaksi pahaa puolta. Väkivaltaisuus, rikollisuus ja ääriuskovaisuus.
Nämä häät olisivat saaneet jäädä toteutumatta.
Missä persun juuret?
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin on pahimmat puolet molemmista vanhemmista periytyneet. Huh huh.
- Anonyymi
Miksi uskovaisuus on niin pahaa? Se on konservatismia parhaimillaan.
Itse otat paholaisen mukaan kirjoitteluun. Mikä itse olet?
Pohjalainen miehisyys pelasti Suomen kommunismin kiroilta kansalaissodassa ja koko Suomen yhtenäisyys pelasti meidät talvi-ja jatkosodissa. - Anonyymi
Mistä löydän oppikursseja PS-linjasta Palstan Ps- suomalaismielisten kannattaa kuunnella Purran ja hesaritoimittajan keskustelu, juuri siksi ps:ssä Hahon aikana on hyviä keskustelijoita, koska on muutama lähes oppikirjatasoista materiaalia tekevä henkilö ajankohtaisista kysymyksistä, Hesarin toimittaja ja Riikka Purra
https://www.youtube.com/watch?v=nS1qrlSio1g Tällaista ette kuule feikkikanavilta yle - Anonyymi
Persun juuret on pohjattomassa tyhmyydessä.
- Anonyymi
Ghähhähhää 24% arvaa harmittiko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ghähhähhää 24% arvaa harmittiko?
Harmitti. Eikä minun arvailla tarvitse. Gallupkannatus kun ei konkretisoidu vallaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmitti. Eikä minun arvailla tarvitse. Gallupkannatus kun ei konkretisoidu vallaksi.
Persujen vaalikannatuskaan ei tuonut hallituspaikkaa. Persut on yksin(kertaisia) ja keskenäänkin riitaisaa väkeä.
- Anonyymi
Persut ovat Jumalanluoma prototyyppi, kuten Irwin lauloi aikoinaan: https://www.youtube.com/watch?v=kMZaJGF353Y
- Anonyymi
Ja Huhtasaari uskoo jumalaan. Samoin toinen persumeppi, joka kertoi taivaan isän ilmoja säätelevän...
- Anonyymi
Onko sanoittaja Emil von Retee oikealta nimeltään Orvokki Itä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sanoittaja Emil von Retee oikealta nimeltään Orvokki Itä?
Eipäs olekaan näemmä Veikko Salmi käyttänyt Orvokki Itä salanimeä.
- Anonyymi
Siitoin sukua Halla-aholle?
Tuo on jo vähintäänkin sairasta vihaa jopa antipersulta Perussuomalaisia kohtaan - sairasta, todellakin sairasta.Kertoilla lasten lahtaamis fantaisioista palstalla, jolla kaikki ovat jo Jusseja.
- Anonyymi
AdDicte kirjoitti:
Tuo on jo vähintäänkin sairasta vihaa jopa antipersulta Perussuomalaisia kohtaan - sairasta, todellakin sairasta.Kertoilla lasten lahtaamis fantaisioista palstalla, jolla kaikki ovat jo Jusseja.
Ovatko täällä kaikki Jusseja? En tiennytkään.
Pitäisiköhän palstan nimi sitten vaihtaa vaikkapa: "PerusJussilaiset"?
- Anonyymi
Aloitukseen viitaten, niin olisikohan päässyt hapanta piimää siemennesteen joukkoon?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760