Oletko yksin vai seurassa, ja jos niin kenen?
Mitä teet jouluna
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yksin tuomittuna kulkemaan kiitosta vain kaikille elämän pilaajille
- Anonyymi
Lähden Nigeriaan tapaamaan tulevaa vaimoani. Näemme ensimmäistä kertaa livenä.
- Anonyymi
Joulua vietetään perheen kesken lapsuuden kodissa. Omassa kodissani en ole viettänyt vielä yhtäkään joulua, kun olen saanut yleensä reilun joululoman. Jos loma olisi lyhyempi, niin sitten voisin harkita joulun viettoa kotona. Jouluuni kuuluu keskeisesti tuttavien ja sukulaisien luona vierailu.
- Anonyymi
Pakollisten kuvioiden jälkeen yksin.
- Anonyymi
Kuulostaa siltä kuin ihan mielelläsi jäisit yksin? Itselle yksinäiset joulut on aina olleet vaikeita. Nyt onneksi lasten kanssa tämä joulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa siltä kuin ihan mielelläsi jäisit yksin? Itselle yksinäiset joulut on aina olleet vaikeita. Nyt onneksi lasten kanssa tämä joulu.
Kyllä. Minulla taasen on tilanne päinvastoin on kovin vaivalloista olla seurassa.
- Anonyymi
Varmaankin seinäkellon kanssa kahden kärsitään.
- Anonyymi
Kuluuko aika liian hitaasti vai miksi kärsit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuluuko aika liian hitaasti vai miksi kärsit?
Kaikki joulua viettämässä. Silloin kyllä huomaa, ettei ole ketään.
- Anonyymi
Sukulaisilla aatto, mutta muuten vietän joulua kotonani itsekseen.
Joulussa on stressaavinta sellaiset pakolliset kuviot, kuin sukulaisilla vierailut, lahjojen osto, kiire.
Rakastan joulun tunnelmaa ja joulurauhaa. Minusta paras aika joulusta alkaa vasta aaton myöhäisillassa, kun kaikki rutiini hömpät on ohitettu- Anonyymi
Lisäään vielä kommenttiini: tänään jo kun töiden jälkeen kävin kaupoilla tavaratalossa, sen joulun kiireen näki. Ihmiset sinkoili ja vyöryi massana kohti käytävillä. Alkoi ihan ahdistamaan ja halusin nopeesti ulos kaupasta
Mietin et on se hassua miten yhden päivän takia ihmiset saa näin flippaan..viimeisiä joululahjoja etsitään aivan hikipäässä. Sit ne paketoidaan viikonlopun aikana. 1-2 päivää paketissa ja ne avataan ja päätyvät hyllylle tai kaappeihin pölyttyyn.
Hirvee hikoilu ja sinkoilu tuon takia! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäään vielä kommenttiini: tänään jo kun töiden jälkeen kävin kaupoilla tavaratalossa, sen joulun kiireen näki. Ihmiset sinkoili ja vyöryi massana kohti käytävillä. Alkoi ihan ahdistamaan ja halusin nopeesti ulos kaupasta
Mietin et on se hassua miten yhden päivän takia ihmiset saa näin flippaan..viimeisiä joululahjoja etsitään aivan hikipäässä. Sit ne paketoidaan viikonlopun aikana. 1-2 päivää paketissa ja ne avataan ja päätyvät hyllylle tai kaappeihin pölyttyyn.
Hirvee hikoilu ja sinkoilu tuon takia!Sanos muuta. Eipä ole tullut harrastettua tuota juuri ollenkaan.
- Anonyymi
Ahdistaa koko joulu. Jonkin verran täytyy omaisia tavata ja koittaa sietää pyhiä. Flunssa tuli sitten ja viime vuonna samaan aikaan oli streptokokki. Ahdistun kovasti, kun sairastun. Jotensakin turvaton olo, kun en ole voimissani. Lisäksi juuri nyt kaipaisin häntä lähelle lämmittämään. Hänellä ei läheisyydenkaipuu ole samanlaista. Lähinnä seksin tarvetta, luulisin.
Olen taas yrittänyt rimpuilla irti hänestä, mutta tuloksetta. En ymmärrä miten voi tunteet pysyä hänessä kiinni vuodesta toiseen, vaikkei juurikaan enää edes nähdä. Lisäksi murehdin hänen puolestaan, mietin miten hän voi. Olen surullinen siitä, kun tiedän hänellä olevan ongelmia, enkä voi auttaa. Lähinnä pitäisi kai yrittää huolehtia itsestäni ja opetella oikealla tavalla rakastamaan itseäni.
Olen asunut jo vuosia yksin, mutta silti haluaisin pitää huolta toisesta ihmisestä. Välillä olen ajatellut, miltä tuntuisi tavata ihan uusi ihminen. Sellainen, joka tarvitsisi minua ja haluaisi viettää aikaa kanssani. Enää en potentiaalisia ehdokkaita pahemmin missään tapaa, joskaan en ole yrittänytkään. Joskus oli tarjokkaita enemmänkin, mutta jouduin antamaan pakit sitten sitkeimmillekkin, kun välitän tuosta yhdestä vain. Enkä hänen elämäänsä mahdu. Nyyh. Kuume taitaa nousta. Tasapainoista a rauhallista joulunaikaa kaikille yksinäisyydestä kärsiville <3 - Anonyymi
Nyt viikonloppu menee vielä jouluostoksilla, sitten aattona koko lähisuku tulee, laitan ruuat, juomat jne ja joulupukkikin käy. Joulun välipäivinä käyn yhden päivän töissä ja viikonloppuna vähän viihtymään, pubissa karaokee ja Erotic partyyn. Sitpä se arki taas alkaa kun rapulasta selvii. 😅
- Anonyymi
Yksin. Liian pimeä vuodenaika lähteä reissuun sukuloimaan. Viihdyn yksin hyvin.
Mä jokapäivä töitä teen.
- Anonyymi
Sukulaisilla kylässä koko joulun pyhät
- Anonyymi
Olen.
- Anonyymi
Haluaisin olla yksin. Rakastan yksinoloa ja rauhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792