järkevään keskusteluun on huomattu.
Ateistien kykenemättömyys
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kutsutko tälläistä aloitusta ”järkeväksi keskusteluksi”?
- Anonyymi
Aloituksen taso kertoo aloittajan standareista. Ehkä hän on vain kännissä taas.
Ateistien on vaikea perustella ateismiaan, koska he eivät tunnusta mitään ihmisen yläpuolella olevaa auktoriteettia, jonka sanaan he voisivat vedota.
Siksi ateismi on kokonaan vailla perustusta.
Ainoa, mihin he vetoavat, on jatkuva hokeminen, että jumalasta ei ole todistetta.
Ongelma siinä on, että sekään ei perustu mihinkään ihmistä korkeampaan auktoriteettiin. Sitäpaitsi eihän todistetta ole, jos todisteen olemassaolo kielletään-
Samalla perusteella Suomessa hallitus voisi poistaa työttömyyden. Kielletään vain työttömyyden olemassaolo. Sairaudet poistuvat, kun lpoistetaan tautiluokituksesta kaikki sairaudet, kuten eräiden sairauksien kohdalla on tehtykin.
Murhat poistuvat, kun niille keksitään joku uusi nimike jne.- Anonyymi
Miksi tarvitsisin jonkun ihmistä korkeamman auktoriteetin tietääkseni, etten usko yliluonnollisten persoonallisten universumin luojien olemassa oloon? Minä tiedän, etten usko tuollaisiin, siksi olen ateisti. Pyrin skomaan vain asioihin, joihin uskomiseen on järkevät perusteet.
- Anonyymi
"Ateistien on vaikea perustella ateismiaan"
Ei ole. Sinun on vaan vaikea ymmärtää asioita. Oletko sinä oikeasti älyllisesti 5-vuotiaan tasolla, kun et huomaa noita kehäpäättelyitäsi?
- Anonyymi
Ateismissa luulet totuuden olevan jotain inhimillistä, usko minua totuudessa ei ole mitään inhimillistä. Vääristelemällä tosiasiat ei valheesta tule totta, muuta kun uskonnon kautta ja minä en usko vaan tiedän, tai sitten myönnän etten tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t4113152V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!944636Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1194216- 513708
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳573433- 1203387
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul512325- 432281
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul312084On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva151753