Yllättikö joku sinut tällä viikolla?
Milloin viimeksi yllätyit?
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikään tai kukaan ei ole yllättänyt.
- Anonyymi
Sama :)). En ole säikkynyt..en ilosta en surusta😘😘🐈💃💓.
- Anonyymi
Ei yllättänyt joku, vaan se kuinka kauan kestää keskipäivälläkin ajaa muutaman kilometrin matka Helsingin keskustassa. En todellakaan halua palata enää pk-seudulle, vaikka siellä käynti tuntuukin niin nostalgiselta.
- Anonyymi
Taisin nähdä J miehen yllättäen, en ole kuitenkaan ihan varma. Sitä kun helposti haksahtaa kuvittelemaan hänet, mitä sydän halajaa.
- Anonyymi
Uuh, missä näit??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuh, missä näit??
HAASTAN:
IiTuupi
ElenaHas
Mmmm... Naine
TejasI`
IrsiK
J-`
- Anonyymi
Eipä minuakaan, ollut ihan tavanomainen viikko. Eniten ehkä yllätyin, kun eräs nukkui sopimattomassa paikassa, mutta se "yllätys" ei ollut minulle tarkoitettu. :DD
- Anonyymi
En ole yllättynyt koskaan elämässäni. Olen noita, tiedän kaiken etukäteen.
- Anonyymi
Tylsää elämää sulla noita.
- Anonyymi
Aurinko kirkkaalta taivaalta eilen torstaina! Wahoo.
- Anonyymi
Tämä viikko on ollut yllätyksiä täynnä ; )
- Anonyymi
Ei ole ollut yllätyksiä vähään aikaan.
- Anonyymi
Eilen juoksulenkillä upposin ajatuksiini. Mietin lenkille lähtiessä et on ollut pitkä muutaman kk:n tauko raskaammasta urheilusta leikkauksen takia. Mietin et pitää ottaa varovasti, haluan leikkausalueen kudoksen paranevan hyvin. Keholla täytyy olla kaikki energia käytettävissä hoitaa itseänsä kuntoon. Sitten ajatuksiini tuli leikkauspäivän muistot. Mietin jännitystäni ja sitä mitä kaikkee lääkäri puhui jälkihoidoista..
Yhtäkkiä heräsin ajatuksistani tajuaan et hei mä juoksen edelleenkin! Ei mun näin pitkään pitänyt yhtäjaksoisesti juoksien mennä kun piti ottaa varovasti.
Olin ajatuksissani juossut 2 kilometria unohtaen että en kävele vaan juoksen! En ole koskaan unohtanut lenkillä aikaisemmin että kumpaa teen juoksua vai kävelyä! Yllätyin et unohdin - Anonyymi
Leikkuri yllätti, mutta hengitän vielä.
- Anonyymi
Hänen kasvonsa/katseensa ikkunan takana kävellessäni kadulla ;) <3
- Anonyymi
Pöh, yritin pysytellä piilossa 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöh, yritin pysytellä piilossa 😍
Ja menit istumaan paikkaan josta näkee suoraa ulos :D Mitähän ne sun seuralaiset tuumasivat kun muutuit ykskaks sen näköiseksi kuin olisit nähnyt aaveen :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja menit istumaan paikkaan josta näkee suoraa ulos :D Mitähän ne sun seuralaiset tuumasivat kun muutuit ykskaks sen näköiseksi kuin olisit nähnyt aaveen :D
Mulla ei ollut seuralaisia. Päivystin ikkunan takana, että näkisin edes vilauksen hänestä. kun viimeiset näkökerrat oli enää tiedossa. Mies olis varmaan ihmeissään jos tietäis mun ajatukset hänestä.
- Anonyymi
Kurkit :)💓😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurkit :)💓😘
Niiin taisin tehdä.. ;)
- Anonyymi
Jorma yllätti eilen. On se sellainen veitikka. Oikea heppi.
- Anonyymi
Lensikö yrjöt? ;D
- Anonyymi
Itseni yllätin, et olenko ollut vain puoliksi hereillä vai tekikö puhelin temput minulle? Huomasin nolon mokani vasta tänään, mut onneksi ei mitään vakavampaa 😊😕 Yllättynyt olen, et tällainen ylipätään oli mahdollista minulle, koskaan ei ole mitään vastaavaa tapahtunut? Olihan omanlainen kokemus tämäkin? Jää mieleen, et täytyy olla skarpimpi jatkossa.
- Anonyymi
Enhän minä yllättynyt! Hän saattoi yllättyä, kun vastasin " kiva kiitoksia" !
- Anonyymi
Ei. Muutaman viime vuoden takia en pidä minkäänlaisista yllätyksistä! Ahdistaa paljon se mitä iso määrä ihmisiä tekee.
mies ei yllätä nyt mutta on kiukun partaalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756