Milloin viimeksi yllätyit?

Anonyymi

Yllättikö joku sinut tällä viikolla?

26

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikään tai kukaan ei ole yllättänyt.

• Anonyymi

Sama :)). En ole säikkynyt..en ilosta en surusta😘😘🐈💃💓.

• Anonyymi

Ei yllättänyt joku, vaan se kuinka kauan kestää keskipäivälläkin ajaa muutaman kilometrin matka Helsingin keskustassa. En todellakaan halua palata enää pk-seudulle, vaikka siellä käynti tuntuukin niin nostalgiselta.

• Anonyymi

Taisin nähdä J miehen yllättäen, en ole kuitenkaan ihan varma. Sitä kun helposti haksahtaa kuvittelemaan hänet, mitä sydän halajaa.

• Anonyymi

Uuh, missä näit??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uuh, missä näit??

HAASTAN:
        IiTuupi
        ElenaHas
        Mmmm... Naine
        TejasI`
        IrsiK
        J-`

• Anonyymi

Eipä minuakaan, ollut ihan tavanomainen viikko. Eniten ehkä yllätyin, kun eräs nukkui sopimattomassa paikassa, mutta se "yllätys" ei ollut minulle tarkoitettu. :DD

• Anonyymi

En ole yllättynyt koskaan elämässäni. Olen noita, tiedän kaiken etukäteen.

• Anonyymi

Tylsää elämää sulla noita.

• Anonyymi

Aurinko kirkkaalta taivaalta eilen torstaina! Wahoo.

• Anonyymi

Tämä viikko on ollut yllätyksiä täynnä ; )

• Anonyymi

Ei ole ollut yllätyksiä vähään aikaan.

• Anonyymi

Eilen juoksulenkillä upposin ajatuksiini. Mietin lenkille lähtiessä et on ollut pitkä muutaman kk:n tauko raskaammasta urheilusta leikkauksen takia. Mietin et pitää ottaa varovasti, haluan leikkausalueen kudoksen paranevan hyvin. Keholla täytyy olla kaikki energia käytettävissä hoitaa itseänsä kuntoon. Sitten ajatuksiini tuli leikkauspäivän muistot. Mietin jännitystäni ja sitä mitä kaikkee lääkäri puhui jälkihoidoista..

Yhtäkkiä heräsin ajatuksistani tajuaan et hei mä juoksen edelleenkin! Ei mun näin pitkään pitänyt yhtäjaksoisesti juoksien mennä kun piti ottaa varovasti.

Olin ajatuksissani juossut 2 kilometria unohtaen että en kävele vaan juoksen! En ole koskaan unohtanut lenkillä aikaisemmin että kumpaa teen juoksua vai kävelyä! Yllätyin et unohdin

• Anonyymi

Leikkuri yllätti, mutta hengitän vielä.

• Anonyymi

Hänen kasvonsa/katseensa ikkunan takana kävellessäni kadulla ;) <3

• Anonyymi

Pöh, yritin pysytellä piilossa 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöh, yritin pysytellä piilossa 😍

Ja menit istumaan paikkaan josta näkee suoraa ulos :D Mitähän ne sun seuralaiset tuumasivat kun muutuit ykskaks sen näköiseksi kuin olisit nähnyt aaveen :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja menit istumaan paikkaan josta näkee suoraa ulos :D Mitähän ne sun seuralaiset tuumasivat kun muutuit ykskaks sen näköiseksi kuin olisit nähnyt aaveen :D

Mulla ei ollut seuralaisia. Päivystin ikkunan takana, että näkisin edes vilauksen hänestä. kun viimeiset näkökerrat oli enää tiedossa. Mies olis varmaan ihmeissään jos tietäis mun ajatukset hänestä.

• Anonyymi

Kurkit :)💓😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kurkit :)💓😘

Niiin taisin tehdä.. ;)

• Anonyymi

Jorma yllätti eilen. On se sellainen veitikka. Oikea heppi.

• Anonyymi

Lensikö yrjöt? ;D

• Anonyymi

Itseni yllätin, et olenko ollut vain puoliksi hereillä vai tekikö puhelin temput minulle? Huomasin nolon mokani vasta tänään, mut onneksi ei mitään vakavampaa 😊😕 Yllättynyt olen, et tällainen ylipätään oli mahdollista minulle, koskaan ei ole mitään vastaavaa tapahtunut? Olihan omanlainen kokemus tämäkin? Jää mieleen, et täytyy olla skarpimpi jatkossa.

• Anonyymi

Enhän minä yllättynyt! Hän saattoi yllättyä, kun vastasin " kiva kiitoksia" !

• Anonyymi

Ei. Muutaman viime vuoden takia en pidä minkäänlaisista yllätyksistä! Ahdistaa paljon se mitä iso määrä ihmisiä tekee.

• mies ei yllätä nyt mutta on kiukun partaalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe