ylisuuri seksuaalisuus ongelmana

Anonyymi

hei, olen keski-ikäinen nainen ja uskossa. minun on vaikeaa koska olen erittäin seksuaalinen olento. eläminen uskovana ja hyvin seksuaalisena on haastavaa koska tarpeideni takia hairahdun miehiin niin usein vaikka tiedän että se on syntiä. toistan aina samaa kaavaa vaikka olen päättänyt monta kertaa että nyt lopetan miessuhteet ja keskityn uskoon. jos on kohtalotovereita niin olisi kiva kuulla miten te ratkaisitte ongelman.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uskovahan kysyy asiaa Jumalalta eikä pölvästeiltä nettikeskustelijoilta.

• Anonyymi

Olisiko Jumalan tahto, että löytäisit sen oman miehen ja eläisit elämääsi onnellisena?

• Anonyymi

Itse valitsin yksin olemisen.

• Anonyymi

Minä olen ollut huorintekemättä 2010 kesäkuusta asti ja varmasti seksuaalisuus on olkut oma haasteensa. Päätin kuitenkin että kuolen ennemmin kuin jonkun kiimaisen portonkaltaisen kanssa enää huorintekisin.

Tsemppiä huorintekemättömyyteen, parannuksentekoon!

Itsellä oli viina pitkään piinaamassa ja viettelemässä ja se onnistui usein ja salaa kulauttelin pullosta kun kukaan ei nähnyt paitsi Herra tietenkin.
      Mutta haasteet on tehty saavutettaviksi parannuksenteon koetuksessa.

KunnianMies

• Anonyymi

Anna jeesuksen tulla aina uudestaan ja uudestaan sisääsi.

• Anonyymi

heh oli pakko nauraa tuolle vaikka olenkin uskossa

• Anonyymi

Rauhaa ystävä ! Onko Jeesus sinun paras ystävä ? jos ei niin rukoile, että pääsisit Jeesusta hyvin lähelle ja ,että Hän antaisi sinulle voimaa vastustaa kaikkea joka ei ole Jeesuksen mielen mukaista. Monesti me lankeamme, mutta ei jäädä siihen vaan noustaan ylös ja otetaan Jeesuksen kädestä kiinni ja jatketaan yhdessä Jeesuksen kanssa. Paholainen koittaa sanoa meille, että ei tuosta sinun uskon elämästä tule mitään, luovuta jo, mutta älä mene tuohon ansaan. Minä rukoilen sinun puolesta ja sinulle apua ylhäältä. Siunausta sinulle ystävä Kyllä Jeesus on hyvä !!

veljesi.

• Anonyymi

Olisiko aika tunnustaa tosiasiat? Se että ihminen harrastaa yhdenillansuhteita on itsensä ja lähimmäisensä halpana pitämistä. Kristitty seuraa Jumalan poikaa, ei porttoa.

• Anonyymi

Yhdenillansuhteet kauheita, oman elämän pilaamista.

• Peräkammarin poika trollailemassa.

• Anonyymi

Peräkammariin et trollauta.

• Anonyymi

kunhan höpötät saadakses huomiota, huntu.

• Anonyymi

Hunnun alla voi olla isäsi, taivaan isi, mieti sitä.

• Anonyymi

Ilmeisesti olet vapaa ja jos isket vapaita miehiä eikä ukkomiehiä, niin anna palaa. En usko että Jumala pahalla katsoo, tehän autatte toinen toisianne ja tuotte toisillenne iloa. Seksikkäitä ja syyllisyydestä vapaita rakasteluhetkiä sinulle toivon. Jos kiellät seksuaaliset tarpeesi, siitä siintyy ahdistusta ja voi vaikka sydän sairastua patoutumista.
      Itsellä ovat tarpeet laantuneet iän myötä, mutta olen myös ollut aktiivinen. Parisuhteessa kun olimme pitkään erossa työn takia, kärsin puutteesta, se on kurjaa. On ihana kun haluaa, on haluttu ja saa tyydytyksen, ei sitä voi syntinä pitää. Olen kristinuskossa.

• Anonyymi

Käsket aloittajaa rikkomaan Jumalan lakia vastaan. Siis tekemään syntiä. Sillä ei ole mitään merkitystä mitä itse ajattelet. Jumala määrittelee sen mikä on syntiä, et sinä.

• Anonyymi

KR 1933/-38 Pakanain apostoli Paavalin kirje Roomalaisille!
      13:13 Vaeltakaamme säädyllisesti,
      niin kuin päivällä,
      ei mässäyksissä
      ja juomingeissa,
      ei haureudessa
      ja irstaudessa,
      ei riidassa
      ja kateudessa,

13:14 vaan pukekaa päällenne Herra Jeesus Kristus,
      älkääkä niin pitäkö lihastanne huolta,
      että himot heräävät.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3402
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2023
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1931
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      341
      1316
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      84
      1279
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      933
    8. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      925
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      855
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe