Se on hallitus joka korottaa etuuksia eikä Kela

Anonyymi

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todellakin, ei näitä Kela korottanut vaan hallitus ja eduskunta. Lehdet eivät vahingossakaan kirjoittaneet näistä vaan haukkuivat hallitusta. Nämä tulevat voimaan 1.1.2020.

      1. Peruspäivärahan, työmarkkinatuen korottaminen
      2. Vähimmäismääräisten sairaus- ja vanhempainpäivärahojen korottaminen
      3. Lapsilisän yksinhuoltajakorotuksen korottamisesta
      4. Lapsilisän korottamisesta 4. ja 5. lapsen osalta.
      5. Takuueläkkeen ja pienimpien kansaneläkkeiden korottaminen

    • Anonyymi

      Raivoisa oikeiston viha hallitusta kohtaan valheineen leijuu kaikkialla ja jatkuu taas uuden vuoden jälkeen.

    • Anonyymi

      Sipilän hallitushan epäonnistui todella alakanttiin Suomen asioiden hoidossa.Eikö kyseistä sanelu politiikkoa saada pois nauttimasta kansanedustajan palkkiota.Eihän hän edustanut edes omaa puolueettaan ainakaan näillä harvaan asutuilla maaseuduilla.

      • Anonyymi

        Sipilä antoi lantalordeillekkin lisää rahaa kun tukia leikattiin, nämä vaan jaksaa silti räksyttää, mikään ei riitä.
        Suomessa asiat ovat hyvin, ilmainen koulutus ja ruokaa on, jos rahojaan ei juo kurkusta alas. Suht fiksut ihmiset ovat ajamassa meidän asioita.
        Äärioikeiston tarkoitus on aiheuttaa epäsopua,pelon ilmapiiriä ja nausvihaa. Kaikki on nykyään naistensyy tai aiheuttamaa. Naiset kestävät enemmän ja ovat kestäneet paljon sota-aikana ja perheen hoidossa.
        Vuodenvaihteessa hatun nosto naishallitukselle ja tsemppiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sipilä antoi lantalordeillekkin lisää rahaa kun tukia leikattiin, nämä vaan jaksaa silti räksyttää, mikään ei riitä.
        Suomessa asiat ovat hyvin, ilmainen koulutus ja ruokaa on, jos rahojaan ei juo kurkusta alas. Suht fiksut ihmiset ovat ajamassa meidän asioita.
        Äärioikeiston tarkoitus on aiheuttaa epäsopua,pelon ilmapiiriä ja nausvihaa. Kaikki on nykyään naistensyy tai aiheuttamaa. Naiset kestävät enemmän ja ovat kestäneet paljon sota-aikana ja perheen hoidossa.
        Vuodenvaihteessa hatun nosto naishallitukselle ja tsemppiä!

        Laitappas esimerkkiä naisvihasta? Kehnoa olkiukkoilua liimata naisviha vihervassareitten hölmöyden vastustamisen päälle, lieneekö vihervassareitten tarkoitushakuista toimintaa nostaa naiset "maalitauluiksi". Toki syynä voi olla sekin että niissä porukoissa naisilla on enemmän munaa kuin miehillä.


    • Anonyymi

      Saatana ,vihervassurit ajavat maan tuhoon hirveällä velanotolla.

      • Anonyymi

        Mestarilla ei sattuis olee muutamaa miljardia takataskussa.


    • Anonyymi

      Täältä ne rahat yritystukiin Orpo ja Sipilä ottivat hallituksessa ollessaan. Marinin hallituus korjaa nyt näitä tuhoja:

      1. Subjektiivista päivähoito-oikeutta rajattiin
      2. Vuorotteluvapaan ehtoja kiristettiin ja vanhempainvapaan päivärahoja leikattiin
      3. Sairausajan vuosilomaa leikattiin palauttamalla siihen omavastuupäivät
      4. Vuosiloman kertymistä vähennettiin äitiys-, isyys- ja vanhempainvapaan ajalta
      5. Ansiosidonnaisen kestoa leikattiin 100 päivällä
      6. Palkatonta työaikaa pidennettiin
      7. Kikyllä leikattiin julkisen sektorin lomarahoja 30 %
      8. Vuosittaista työaikaa pidennettiin 24 tunnilla
      9. Työnantajamaksuja siirrettiin työntekijöiden maksettavaksi
      10. Työntekijän koeaikaa pidennettiin neljästä kuuteen kuukauteen
      11. Työsuhdeturvaa heikennettiin (mm. koeaikaa pidennetään, takaisinottovelvollisuutta lyhennetään ja pitkäaikaistyöttömän määräaikaisuuksia helpotetaan)
      12. Aikuiskoulutustuen kestoa lyhennettiin (19 kk -> 15 kk) ja perusosaa leikattiin 15 %
      13. Ammatillisen koulutuksen määrärahoja leikattiin 190 miljoonaa euroa
      14. Työttömyyspäivärahan enimmäisaikaa lyhennettiin 100 päivällä
      15. Työmarkkinatuen peruspäivärahaa leikattiin
      16. Lähes kaikkia Kelan etuuksia leikattiin (mm. lapsilisää, äitiys-, isyys- ja vanhempainpäivärahaa, peruspäivärahaa ja kansaneläkettä)
      17. Lääkekorvauksia leikattiin 150 miljoonalla eurolla.
      18. Veteraanietuuksia ja vammaisetuuksia leikattiin
      19. Lasten kotihoidontukea ja hoitorahaa leikattiin
      20. Päiväkotien ryhmäkokoja kasvatettiin
      21. Yleisen asumistuen perusomavastuuta suurennettiin
      22. Opiskelijoiden opintorahan osuutta pienennettiin ja lainaosuutta kasvatettiin
      23. Palkkatuella tehdystä työstä kertyvää työssäoloehtoa kiristettiin
      24. Aktiivimallilla leikattiin työttömyysturvaa
      25. Sotkettiin taksiliikenne
      26. Neste ja muita valtionyhtiöitä myytiin

      • Anonyymi

        Hyviä ja vastuullisia tekoja Sipilän ja Orpon hallitukselta. Kannatan!! Itse olisin kannattanut vielä kovempia päätöksiä. Esimerkiksi en hyväksy työttymyyspäivärahaa ollenkaan, tämä kannustaa vain turhaan joutenoloon tai en hyväksy että kotona päivät naapurien rahoilla lorviva ihminen saa viedä lapsensa päivähoitoon. Tälläisestä on päästävä eroon!!
        Uskotteko jos sanon että meillä on vasemmistolainen hallitus nyt viimeistä kertaa maassamme?
        Minä uskon että meillä on viisas kansa ja
        minä uskon että seuraavat vaalit kun koittavat vaihtuu ääni kellossa. Silloin velanotto loppuu, silloin aletaan tehdä töitä ja vapaamatkustajia ei sallita.
        Olen tästä varma! Hallintomuotona kommunismi ei ole toiminut missään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä ja vastuullisia tekoja Sipilän ja Orpon hallitukselta. Kannatan!! Itse olisin kannattanut vielä kovempia päätöksiä. Esimerkiksi en hyväksy työttymyyspäivärahaa ollenkaan, tämä kannustaa vain turhaan joutenoloon tai en hyväksy että kotona päivät naapurien rahoilla lorviva ihminen saa viedä lapsensa päivähoitoon. Tälläisestä on päästävä eroon!!
        Uskotteko jos sanon että meillä on vasemmistolainen hallitus nyt viimeistä kertaa maassamme?
        Minä uskon että meillä on viisas kansa ja
        minä uskon että seuraavat vaalit kun koittavat vaihtuu ääni kellossa. Silloin velanotto loppuu, silloin aletaan tehdä töitä ja vapaamatkustajia ei sallita.
        Olen tästä varma! Hallintomuotona kommunismi ei ole toiminut missään!

        Feministihallitus tarvitsee vielä yhden kuukautisrätinvaihto avustajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä ja vastuullisia tekoja Sipilän ja Orpon hallitukselta. Kannatan!! Itse olisin kannattanut vielä kovempia päätöksiä. Esimerkiksi en hyväksy työttymyyspäivärahaa ollenkaan, tämä kannustaa vain turhaan joutenoloon tai en hyväksy että kotona päivät naapurien rahoilla lorviva ihminen saa viedä lapsensa päivähoitoon. Tälläisestä on päästävä eroon!!
        Uskotteko jos sanon että meillä on vasemmistolainen hallitus nyt viimeistä kertaa maassamme?
        Minä uskon että meillä on viisas kansa ja
        minä uskon että seuraavat vaalit kun koittavat vaihtuu ääni kellossa. Silloin velanotto loppuu, silloin aletaan tehdä töitä ja vapaamatkustajia ei sallita.
        Olen tästä varma! Hallintomuotona kommunismi ei ole toiminut missään!

        Kiinassa näyttää kommunistinen hallinto toimineen vallan hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä ja vastuullisia tekoja Sipilän ja Orpon hallitukselta. Kannatan!! Itse olisin kannattanut vielä kovempia päätöksiä. Esimerkiksi en hyväksy työttymyyspäivärahaa ollenkaan, tämä kannustaa vain turhaan joutenoloon tai en hyväksy että kotona päivät naapurien rahoilla lorviva ihminen saa viedä lapsensa päivähoitoon. Tälläisestä on päästävä eroon!!
        Uskotteko jos sanon että meillä on vasemmistolainen hallitus nyt viimeistä kertaa maassamme?
        Minä uskon että meillä on viisas kansa ja
        minä uskon että seuraavat vaalit kun koittavat vaihtuu ääni kellossa. Silloin velanotto loppuu, silloin aletaan tehdä töitä ja vapaamatkustajia ei sallita.
        Olen tästä varma! Hallintomuotona kommunismi ei ole toiminut missään!

        Ennusteesi on aika surkea tässä valossa:

        Hallituksen kansansuosio on nyt korkampi kuin koskaan aikaisemmin. Peräti 64 % kansalaisista antaa tukensa nykyhallitykselle.


    • Anonyymi

      Orpon vikahan tuo rahojen siirtäminen kansalta yrityksille oli.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe