Vapaa-ajattelija järjestön maailmankatsomukseen kuuluu sekulaarihumanismi. Se, kuinka luotettava se on, sai arveluttavan piirteen viime aikoina.
Muutama päivä sitten sekulaarinen media otsikoi näyttävästi, että Lauritsalan kirkkoherra oli kirkossa ennustanut maailmanlopun tulevan vuonna 2040.
Uutisesta nousi suuri kohu.
Nyt on kuitenkin paljastanut, ettei kyseinen kirkkoherra ennustanut yhtään mitään. Hän vain kertoi, mitä tiedemiehet ja luonnontietelijät olivat ennustaneet Suomen kuvalehden viime helmikuun numerossa. Eli tiede, jota, vapaa-ajattelijat myös pitävät yhtenä maailmankatsomuksensa kulmakivenä, oli ennustuksen tehnyt. Sekulaarinen media sitten vääristi uutisen saadaksen kirkkoherran syyllistämiseksi.
Sekulaarinen media vääristeli totuutta
1
<50
Vastaukset
Pieni korjaus tähän lauseeseen: ." Sekulaarinen media sitten vääristi uutisen saadaksen kirkkoherran syyllistämiseksi."
Pitää olla: Sekulaarinen media sitten vääristi uutisen ilmeisesti saadakseen kirkkoherran syylliseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617660- 1334404
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.313675- 213028
- 232582
- 272553
- 472130
- 252130
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3842080- 322028