mutta en mä sitä sulle myöntäisi livessä vaikka lähennyttäisiin. Ehkä vuosien päästä, jos sittenkään. Miehelle.
Kyllähän mua panettaa jo pelkkä sun ajattelu
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä me lähennyttäiskään kuin panon aikana :)
- Anonyymi
Tuossa olikin kyse ajatuksien paljastumisesta. Panot on eri asia.
- Anonyymi
Vuosien päästä sinulla voi olla joku toinen.
- Anonyymi
Tuskin mulla ainakaan. Olen hyvin tarkka siitä kenen kanssa ryhdyn suhteeseen (tilanne oli eri silloin, kun olin maaninen. En olisi ryhtynyt exäni kanssa mihinkään terveenä), eikä vahvoja tunteita synny helposti. Hänen jälkeensä olen paljon nirsompi, kuin aiemmin. En osaa enää tyytyä vähempään ulkonäköön ja olen alkanut vaatia sitä henkistä yhteyttä/hämmentävää samanlaisuutta, mitä meidän välillämme oli. Se yhteys on todella harvan ihmisen kanssa. Sivusta.
- Anonyymi
Voi olla mutta toivoisin ettei niin ole
- Anonyymi
Tule! Ja pane!!
- Anonyymi
Minne😳😘😍📲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne😳😘😍📲
Hanuriin.
- Anonyymi
Et sä kiinnosta vaan hän
- Anonyymi
on ollut jo 22 vuotta sama fiilis.
m > n - Anonyymi
Huomasin, miten innokas olit tulemaan syliini. Siitä päättelin pari asiaa.
- Anonyymi
Tää lienee Jarilta. Olen pahoillani 🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta meillä ei kyllä oo edes vuoroja enää yhdessä 😕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli naiselta. Mikä teitä vaivaa ? Etsit viestin, jossa naista panettaa ja keksit , että sekin on sun Jarilta. Lopeta trollaus ja keskity omaan elämääsi. Alat kuulostaa hyvin hullulta tuon jmiehesi kanssa. Kuuntele itseäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli naiselta. Mikä teitä vaivaa ? Etsit viestin, jossa naista panettaa ja keksit , että sekin on sun Jarilta. Lopeta trollaus ja keskity omaan elämääsi. Alat kuulostaa hyvin hullulta tuon jmiehesi kanssa. Kuuntele itseäsi.
Haistapa toki vittu vaan! Sä oot sekaisin jos luulet että tämmöisiä tänne laitan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten ollut Jarilta.
- Anonyymi
Pane vaan ja tule raskaaksi. Siinä sulle miehelle makseltavaa. Ja sairauskulut hoidettava. Perintöjä jaeltava. Velat yhteiset makseltava.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621127Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097- 501090
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731009Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153922Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89857
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182810Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105739Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713