Australia palaa

Anonyymi

Mistä luulette sen johtuvan? Onko se tehnyt jonkin äärisuuren synnin?
Vai johtuuko se siitä ettei se ottanut vastaan sotaa pakenevia ihmisiä?

Hesekiel 20:47 Ja sano Etelämaan metsikölle: Kuule Herran sana. Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä sytytän sinut tuleen, ja se kuluttaa kaikki sinun tuoreet puusi ja kuivat puusi. Ei sammu leimuava liekki, ja siitä kärventyvät kaikki kasvot, etelästä pohjoiseen asti;
48 ja kaikki liha on näkevä, että minä, Herra, olen sen sytyttänyt: se ei sammu."

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sotaa pakenevia? Ei siletä sotaa kukaan pääse pakenemaan, vaan kaikki nuoret miehet käyttävät tilaisuutta hyväkseen ja hakevat hyväuskoisten anteliaisuudella omaa elintasoa. Todelliset hätää kärsivät naiset ja lapset jäävät pommituksiin.

      Vuonna 2015 maahamme tuli 30th nuorta miestä, joista suurin osa tuli rauhallisista Lähi-idän maista ja vain hyvin harva sota-alueilta. Tämä sama trendi jatkuu edelleen tuhansilla vuosittaisilla tulijoilla, joista 95% on miehiä.

      Eilen tuli radiouutinen että miesten määrä Suomessa on suurempi kuin koskaan, suhteessa naisiin. Kerrottiin että miehiä syntyy Suomessa enemmän... Haahaa, mikä vitsi, koska oli pakko selittää taas näitä valheita.

    • Anonyymi

      Tottahan toki tuollaiset on suurten syntien seurausta, eli Jahven tarkoituksena on autioittaa koko Austaralian manner niiden takia. Mistäpä muusta voisi olla kysymys!
      Sellainen on Jahve!
      Halleluja!
      Kiitos Herralle!
      Amen.

    • Australian historiahan on sysimusta. Euroopasta tulleet rikollisten jälkeläiset valtasivat maan ja veivät maan alkuperäisasukkailta jopa ihmisarvon.

      • Anonyymi

        Varmaan tup kaikki on Jahven rangaistus alkuperäisasukkaille koska eivät olleet oikean uskonnon oikeita edustajia..sillä eihän mitään tapahdu Herran sitä sallimatta.


    • Anonyymi

      RK:lle Hess.21. Luku
      Jumalan tuomiota verrataan metsäpaloon
      1 Minulle tuli tämä Herran sana:
      2 "Ihmislapsi, käännä kasvosi etelää kohti, saarnaa etelää vastaan ja profetoi Negevin maan metsää vastaan.
      3 Sano Negevin metsälle: Kuule Herran sana. Näin sanoo Herra, Herra: Katso minä sytytän sinut tuleen, ja se polttaa kaikki tuoreet ja kuivat puusi. Leimuava liekki ei sammu, ja se kärventää kaikkien kasvot etelästä pohjoiseen asti.
      4 Kaikki liha on näkevä, että minä, Herra, olen sen sytyttänyt, eikä se sammu."
      5 Minä sanoin: "Voi Herra, Herra! He sanovat minusta: 'Hänhän puhuu pelkkiä vertauksia!'"
      Vertauksessa tuore puu kuvannee hedelmällistä ihmistä ja kuiva hedelmätöntä.

      Nykyisen Negevin autiomaan metsityshanketta linkissä:
      https://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=en&u=https://e360.yale.edu/features/in-israel-questions-are-raised-about-a-forest-that-rises-from-the-desert&prev=search

      • Anonyymi

        Niin "he sanovat että hän puhuu vertauksia" mutta Jumala sanoo "Minä teen mitä olen sanonut".

        Jos uskoo ja luopuu pahuudestaan niin saattaa pelastaa maansa. Jos ei usko eikä luovu pahuudestaan niin tuhoutuu.

        Usko ei muut sitä mitä Jumala tekee. Usko muuttaa ihmisen oman kohtalon.


    • Anonyymi

      Vaikka suuri osa pakenevista olisikin terroristeja niin tuomio tulee sen mukaan miten kohtelevat Jeesuksen omia. Jos Autralia on sulkenut oven joltakulta jonka Jumala olisi halunnut pelastaa niin saattaa palaa koko manner.

    • Anonyymi

      Tämän on Jumalani sanonut ilmoituksen kautta Profeetan suulla:
      Jes. 43:4
      Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia sinun hengestäsi.

      Ja saattaa olla että Suomen "juutalaiset", eli Jaakobin pojat (Venäjän juutalaiset myös)
      Ovat ERITYISEN RAKKAITA Herra Sebaotille:
      5 Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; minä tuon sinun siemenesi päivänkoiton ääriltä, päivän laskemilta minä sinut kokoan.
      6 Minä sanon pohjoiselle: Anna tänne! ja etelälle: Älä pidätä! Tuo minun poikani kaukaa ja minun tyttäreni hamasta maan äärestä-
      7 kaikki, jotka ovat otetut minun nimiini ja jotka minä olen kunniakseni luonut, jotka minä olen valmistanut ja tehnyt.

      Jer. 16:
      14 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',
      15 vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin hän oli heidät karkoittanut'. Sillä minä palautan heidät heidän omaan maahansa, jonka minä annoin heidän isillensä.

      Onko siis niin että mahdollisesti, Venäjä on samassa tilanteessa kuin Egypti Mooseksen aikaan?
      ei kait kukaan parasta työväkeä tahdo pois maasta.


      Aika näyttää.

      Mitä sitten Australiaa tulee, niin se on todella syntinen maa, kun katsoo mitä se on menneinä aikoina ja nyt tehnyt.
      Ihme on että näin kauan sai armoa ja armoa armon päälle.

    • Anonyymi

      Miksi Ruotsi palaa ja rytisee?
      Vuonna 2019 Ruotsin kuluvan vuoden räjähdyssaldo: 173 räjähdystä tähän mennessä, Ruotsissa 2011 hyväksyttiin laki, jonka mukaan julkisten koulujen ei tulisi olla tunnustuksellisia.
      Ts. koulujen olisi oltava ateisti uskovaisia, jotka uskovat, ettei Jumalaa ole, ja että raamattu on satukirja...

      • Anonyymi

        Ruotsi palaa ja jytisee koska se on kautta linjan tuominnut Israelin joka henkensä edestä yrittää selvitä terrorististen valtioiden piirittämänä.
        Nyt saa itse Ruotsi nauttia niistä puolustamistaan terroristeista.


    • Anonyymi

      Muistaakseni siinä maanosassa on ollut ainakin joskus kannibalismia. Siinä voi olla syy.

      Sitten voi olla myös sitä samaa, mitä esim. Lontoossa. Muovia ilmassa. Jos sitä on paljon ja jostain tulee kipinä, niin varmaankin helposti leviää palot. Ne on jotain kuituja, mitä ilmeisesti lähtee lentokoneista kaasun mukana nykyään ilmaan. Joistakin koneista, ei kaikista. Kuituja lienee myös erivärisiä.

      Kuumuus ja helle pahentavat tilannetta.

    • Anonyymi

      Vetivät kirouksen päällensä, kun eivät peruttaneet uudenvuoden ilotulituksen.

    • Ei yleiseen levitykseen https: //www.youtube.com /watch?v=gzssfbxkJMg
      "Jos suomesta löytyy tänään 10 taivaaseen menijää, syön hatullisen pashaa"

    • Anonyymi

      Samaa mietin minäkin.Totta on se,että australia on manner joka on vienyt alkuasukkaiden maat,mutta alkuasukkaat toki niilläkin oma jumalansa. Onko Australia unhoittanut Jumalansa Kristuksen? Epäjumalakseen viiniviljelmät,hedelmäpuut,meren rikkaudet. He ovat sydäntänsä syötelleet,tulleet mahtaviksi. Jopa Australiaan pääsy on erittän vaikeaa. He ovat ottaneet maan omakseen,kahlineet alkuperäisasukkaat terraarioihin, ryöstäneet maat ja mannut, pitäneet " palkkasaatavat" itsellään. Australialla ei ole verivihollisia,ei naapuria joka uhkaisi,mutta luonto,- se on se miä Jumala voi ja pystyy käyttämään jotta kansa nöyrtyy ja näkee että kaiken voi menettää. Mikä silloin on se mistä tulee apu,se tulee Herralta. Maa elpyy yleensä jopa palojen jälkeen,mutta ne jotka menettävät vuosien tyn hukkaan menettäen käden työt,- kaiken. Me täällä koto maassa saamme uskovana kuitenkin pitää Herran pelon.Se pitää nöyrällä paikalla. Rukoilen Australian puolesta.

    • Anonyymi

      Kaikkia maita jotka ovat suvainneet rikollisten pakolaisten maahantunkeutumisen rangaistaan ankarasti,siilä nämä pakolaiset vainoavat kantaväestöä ja erityisesti kristittyjä.

      • Anonyymi

        Toisaalta tämä maahantunkeutuminen on maailmaa hallitsevan illuminaation aikaansaannosta.Se on lisäkeino rapauttaa hyvinvointi sekä tietysti he vihaavat kristusta.Muitakin keinoja euroopan ja koko maailman alistamiseksi ovat käyttäneet kuten valtion velat,joiden takaisinmaksuissa suomi on myynyt jo paljon valtion omaisuutta sekä pohjavedetkin.Pian joudumme maksamaan omista juomavesistämme heille.Politiikkomme ovat korruptoituneita ja maailmaa johtavan roskasakin käskyläisiä.Niinistökin on vapaamuurari.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Johtuu kristillisestä rakastavasta Jumalasta ja sen vihasta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oot varmaan tyytyväinen

      Kun sua ei kukaan enää yritä Naiselle
      Ikävä
      62
      3407
    2. Oletin törmäileväni sinuun yhtenään

      Emme ole osuneet kuitenkaan samalle kiertoradalle. Enää en oleta, enkä usko törmäykseen.
      Ikävä
      38
      2944
    3. Sä siis todella vain leikit mun tunteilla?

      Miehelle naiselta Et olisi muuten luovuttanut
      Ikävä
      28
      1984
    4. Tuntuu niin mukavalta.

      Miten joku voikin olla niin hyväsydäminen.
      Ikävä
      7
      1922
    5. Kiitos siitä eilisestä

      Viestistäsi se kertoi ja avasi paljon tunnelukkoja.
      Ikävä
      11
      1751
    6. Kyllä sinä tuoksut hyvälle!

      Miten luulet meidän käyvän? Kyllä näen sinusta aivan kaiken ja epäilen sanomisiasi. Tiedän että tänään meillä olisi ollu
      Ikävä
      29
      1704
    7. Minut on ilmeisesti varjobännätty,

      sillä viestit eivät näytä ilmestyvän ketjuihin.
      Sinkut
      31
      1651
    8. Mitä tuntemuksia herätin sinussa

      Viimeksi kun nähtiin? Ajatuksesi, niitä kuuntelen herkällä korvalla.
      Ikävä
      36
      1487
    9. Olenko ainut

      Vai huomaatko myös sen, että olemme hyvin samanlaisia. Kuin olisit toinen puolikkaani ❤️
      Ikävä
      14
      1484
    10. Olisko Elina kiva ylläri, jos laittaisin sun

      Postilaatikkoon rintaliivit ja pikkuhousut? Punaisia ajattelin. Minulla vain on sellainen pieni ongelma, kun en tiedä mi
      Ikävä
      20
      1480
    Aihe