Isis-lapsukaisiin on panostettu niitä käytetään propagandaan tavoitteena viher-vasemmiston kannatuksen kasvattaminen.
Ehkä sdp pyrkii myös hyötymään isis-lapsista.
Terroristien lapsukaisista tehdään suvakkien toimesta menestyjiä eikä rahoituksesta tingitä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006351852.html
Aluksi yksityiset opettajat lapsille sitten ohituskaistaa korkeakoulu opintoihin .
"Ammatit" jo valittu eli poliitikoiksi (=puolueiden ääniharaviksi ).
Vihervasemmiston vaali-pennut saapuivat.
20
<50
Vastaukset
Ja veronmaksajien rahoja käytettiin siihen. Vai oliko lainarahoja en tiedä. Kohtuutonta.
- Anonyymi
Karkeasti arvioiden edestakainen lento Erbiliin maksoi 50000 euroa. Todennäköisesti veronmaksajien rahaa.
- Anonyymi
Joopa joo nuot rahat olisi voinut käyttää Suomalaislapsiinkin .Olisivat riittäneet useammalle .Nyt pelastettiin jonkun eliitti suvun harhautuneen vesan lapset Suomeen
- Anonyymi
Iltapäivälehdissä eikä missään ole kommentointimahdillisuutta. Vain täällä.
- Anonyymi
Nehän kommentit olisi "vääriä" mielipiteitä täynnä. Muutaman yksittäisin yhden peukun saajan mukaan kaikki muut suosituimmat satoja peukkuja saaneet mielipiteet tulee venäjältä😂
- Anonyymi
"Viranomaiset pyrkivät siihen että lasten kasvun ja kehityksen edellytykset turvataan. " = (yksityisopettajat ja veronmaksajien tukitoimet loppuelämäksi) ="koulutus" korkeaan virkaan.
No taas vähän väriä lisää tuleviin kaupungin johtajiin ja suomalaiseen politiikkaan?
Vaan varmistettava etteivät pääsisi liikaa "Husuttelemaan".- Anonyymi
Vittu mitä paskaa. Kun niistä tavislapsistakaan ei ole raketti-insinööriksi.
- Anonyymi
Höpöä taas. Eihän tuossa ole totuutta lainkaan.
- Anonyymi
Tuotiinko sitten tuolla mustalla yksityiskoneella?
https://is.mediadelivery.fi/img/658/ad93bfbad47c43819237df26747534f6.jpg.webp
Vai sitten myös tuolla valkoisella suihkarilla?
https://img.ilcdn.fi/bInZ5DATWdjciPhQ6dse3V7EFwM=/full-fit-in/612x/img-s3.ilcdn.fi/200f06045894f0edd6ca1c892a9f50ea740b8d639924d9f81c62144dd7be0088.jpg
Etteivät vasuri-demarit vaan itse nyt ole syyllistyneet Rasismiin? - Anonyymi
VIP-Koneissa tuotujen sukupuolet?
POIKA-POIKA?
POIKA-tyttö?
(tyttö-POIKA?)
Ainakin toinen on poika.
Tyttö sikäli arvokas Isikselle(&vasemmisto-viher pervoille) että voi synnyttää.
- Anonyymi
Vihervasemmisto käyttää lapsia politikointia, ja nuoria naisia. Greta T. yksi tärkeimpiä esimerkkejä. Stalini ja Hitleri teki samaa.
- Anonyymi
Pervoilla on pervon luonne ja tavat.
- Anonyymi
Joko vihervasurit on nimenneet lapsukaiset kuten Ähtärin pandat? Kelistä päätellen nimet voisivat olla Räntä ja Sade. Ja ei kun kaikki kynnelle kykenevät ihastelemaan vihervasemmiston uusia maskotteja. Ne isommat, säkkeihin puetut, maskotit tulevat kunhan ehtivät saada perheenyhdistysasiat vireille.
- Anonyymi
Ei tainnut tulla niitä. vappusatasia?
- Anonyymi
Pitäisikö olla huolissaan, kun pääministeri kysyy eduskunnassa oppositiolta eikö heitä hävetä kun he toivovat, että hallitus noudattaisi Suomen lakia?
- Anonyymi
Naisiin vedotaan. Nainen äänestä naista
- Anonyymi
Vasemmisto demarit vielä innoissaan tuosta suojattinsa Sanna Marinin tuomasta huomiosta mutta suosion vähetessä saattavat kiinnostua enemmän myös isis-lapsukaisista?
Kun vaaleja ei pidetä ihan joka vuosi niin 10-15 vuotta ei ole pitkä aika värvätä ja hankkia sopiva koulutus puolueen sopiviksi katsomille edustajille jolloin vaikka kaupankassasta voidaan tehdä pääministeri. - Anonyymi
Tämäkin raha ja kaikki ne kymmenet-sadattuhannet eurot per palautetun nupin elinikäiset kustannukset yhteiskunnallemme voisi käyttää mm. vanhustemme ja omien lapsiemme terveydenhuoltoon
- Anonyymi
Kun on kyse terroristien mukuloista, on vihervasemmistohallituksemme innosta kiljuen valmis kuskaamaan heidät Suomeen. Maksoi mitä maksoi, ja koituupa hankkeesta sitten millaisia vahinkoja tahansa.
Mutta kun suomalainen joutui Thaimaassa skorpionin pistämäksi ja olisi tarvinnut pääsyä kunnollisen sairaanhoidon pariin, vihervasemmistohallituksemme teki kaiken mahdollisen, jotta tämä suomalainen ei pääsisi Suomeen hoitoa saamaan. Hänet jätettiin sinne kuolemaan, ihan tietoisesti.
Ne kaksoisstandardit taas… - Anonyymi
Ottamatta kantaa siihen, kenen kuuluisi maksaa, Erbilistä tullut kone näyttää olevan Jetfliten Challenger. Sen tuntihinta on noin 8000 euroa. Menopaluu vienee noin 15 h. Yhteensä siis pelkkä kone n. 120.000 euroa. Lisäksi mukana lienee reippaasti henkilökuntaa, joista jokin kulu. https://twitter.com/harrilehtimaki/status/1208463856709840901 …
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511