A24 Orpo hei!

Sanna Marin haluaa feministinä pelastaa al-Holin lasten äidit, mutta ei isejä.
Mikä on Orpon kanta asiasta, pitäskö isis-lasten isät pelastaa lasten mukana?

15

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos isis-isä on Suomen kansalainen, niin hänellä pitäisi olla samat oikeudet kuin kenellä tahansa Suomen kansalaisella.

      Siis jos lakia noudatetaan.

      Jos asia ratkaistaan persutyylisesti huutoäänestyksellä, niin sitten tulos on toisenlainen.

      Mikä on Kokoomuksen kanta? Noudatetaanko lakia? Vai huudatetaanko some-kansaa?

      • Mitähän lain pykälää nyt erityisesti tarkoitat?

        Voisitko selventää?


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        No esimerkiksi vaikkapa Suomen perustuslain toisen luvun pykäliä nro, 7, 9. 10.

        https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731

        Ilmoittamasi pykälät eivät sovi näihin tapauksiin vaan päinvastoin salivat heidän valita tiensä!

        Sen sijaan §11 jopa suosii heidän käytöstään lähteä omaa uskontoaan harjoittamaan maahan, jossa se on valtauskonto!

        Opettelisit ymmärtämään lukemaasi!


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        Ilmoittamasi pykälät eivät sovi näihin tapauksiin vaan päinvastoin salivat heidän valita tiensä!

        Sen sijaan §11 jopa suosii heidän käytöstään lähteä omaa uskontoaan harjoittamaan maahan, jossa se on valtauskonto!

        Opettelisit ymmärtämään lukemaasi!

        En usko sinua.

        Tässä nyt pieni lainaus tuosta Suomen perustuslain toisen luvun 10. pykälästä.

        "Suomen kansalaista ei saa estää saapumasta maahan, karkottaa maasta eikä vastoin tahtoaan luovuttaa tai siirtää toiseen maahan."

        Joten kumpikohan meistä kahdesta ei nyt ymmärrä lukemaansa tekstiä?:- ))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko sinua.

        Tässä nyt pieni lainaus tuosta Suomen perustuslain toisen luvun 10. pykälästä.

        "Suomen kansalaista ei saa estää saapumasta maahan, karkottaa maasta eikä vastoin tahtoaan luovuttaa tai siirtää toiseen maahan."

        Joten kumpikohan meistä kahdesta ei nyt ymmärrä lukemaansa tekstiä?:- ))

        Kansalaisen oikeutta ja valtion velvollisuutta ei pidä sekoittaa. Kansalaisella, myös rikoksen tehneillä, on perustuslain mukainen oikeus palata Suomeen, mutta Suomen valtiolla ei ole velvollisuutta heitä kuljettaa Suomeen. Al-holista on jo tullut parikymmentä ihmistä Suomeen omin nokkineen. Tämä tahtoo unohtua monilta. He onnistuivat pakenemaan ja saamaan kuljetuksen. Jos terrorismiin osallistunut kansalainen palaa Suomeen, hänen tekemisensä tietenkin tutkitaan ja epäilyjen osoittautuessa aiheellisiksi, syytetään ja rangaistaan.

        No, nämä ihmiset nyt ovat jo Suomessa, ja luultavasti tutkinnassa. Tästä omin avuin palanneiden ryhmästä media ei ole lainkaan kiinnostunut. Valtava haloo sen sijaan on syntynyt lapsista, jotka edellee viruvat vankileirillä. Jonkinlaista suhteellisuutta toivoisi kokoomukselta tässä asiassa, mutta näyttää menevän vain opposition räksytykseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En usko sinua.

        Tässä nyt pieni lainaus tuosta Suomen perustuslain toisen luvun 10. pykälästä.

        "Suomen kansalaista ei saa estää saapumasta maahan, karkottaa maasta eikä vastoin tahtoaan luovuttaa tai siirtää toiseen maahan."

        Joten kumpikohan meistä kahdesta ei nyt ymmärrä lukemaansa tekstiä?:- ))

        Itse kun lähtee niin itse on tultava! Noin minä sen ymmärrän, siinä ei sanota, että kun kiusataan niin pitää lähettää yksityis charter kone hakemaan! Asia pitää ajatella loppuun asti ennen kuin lähtee niin itsensä kuin perheensä kohdalta! En usko tuon olleen kovinkaan halpaa. Aika monta kansalaista olisi noilla rahoilla ollut viikon Canarialla!

        Pitää ajatella reaalisti. Eikä noita parkoja ole kielletty tänne tulemasta mutta haetaanko heidät veronmaksajien kustannuksella, on toinen asia!

        Et sitten osannut ottaa kantaa siihen pykälään §11 jossa kehoitetaan kunnioittamaan toisten uskonnollisia käsityksiä!

        Jos he eivät luovu uskostaan niin kuka takaa jotteivät he parin vuoden päästä taas ole rakentamassa islamilaista valtiota odottaen meidän taas hoitavan heidät ja lapset kotiin kun kaikki on mennyt päin sitä mikä yleensä peitetään täälläkin.


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        Itse kun lähtee niin itse on tultava! Noin minä sen ymmärrän, siinä ei sanota, että kun kiusataan niin pitää lähettää yksityis charter kone hakemaan! Asia pitää ajatella loppuun asti ennen kuin lähtee niin itsensä kuin perheensä kohdalta! En usko tuon olleen kovinkaan halpaa. Aika monta kansalaista olisi noilla rahoilla ollut viikon Canarialla!

        Pitää ajatella reaalisti. Eikä noita parkoja ole kielletty tänne tulemasta mutta haetaanko heidät veronmaksajien kustannuksella, on toinen asia!

        Et sitten osannut ottaa kantaa siihen pykälään §11 jossa kehoitetaan kunnioittamaan toisten uskonnollisia käsityksiä!

        Jos he eivät luovu uskostaan niin kuka takaa jotteivät he parin vuoden päästä taas ole rakentamassa islamilaista valtiota odottaen meidän taas hoitavan heidät ja lapset kotiin kun kaikki on mennyt päin sitä mikä yleensä peitetään täälläkin.

        Kateutesi on nyt todella huvittavaa.

        Eipä olisi uskonut että sinä vanha huru-ukko alat nyt vielä vanhoilla päivilläsi kadehtimaan alle kymmenen vuotiaita suomalaisia lapsia.:-))) TSEMPPIÄ !!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kateutesi on nyt todella huvittavaa.

        Eipä olisi uskonut että sinä vanha huru-ukko alat nyt vielä vanhoilla päivilläsi kadehtimaan alle kymmenen vuotiaita suomalaisia lapsia.:-))) TSEMPPIÄ !!

        Minä en ole ketään kadehtinut enkä aio alkaa. Tässä on kyse tasapuolisuudesta, ei muusta.

        Ovatko ne edes enää oikeitasuomalaisia oltuaan siellä alistettuna muslimikoulutukseen? Sekin on vielä selvittämättä!

        Eikä kanna moisen puskahuutajan tulla muita arvostelemaan kun ei itse edes uskalla reksiteröityä! Opettele nyt sen verran ajattelemaan, että omat ajatuksesi edes kuulostavat hyväksyttäviltä. Nyt näyttää huonolta!


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        Minä en ole ketään kadehtinut enkä aio alkaa. Tässä on kyse tasapuolisuudesta, ei muusta.

        Ovatko ne edes enää oikeitasuomalaisia oltuaan siellä alistettuna muslimikoulutukseen? Sekin on vielä selvittämättä!

        Eikä kanna moisen puskahuutajan tulla muita arvostelemaan kun ei itse edes uskalla reksiteröityä! Opettele nyt sen verran ajattelemaan, että omat ajatuksesi edes kuulostavat hyväksyttäviltä. Nyt näyttää huonolta!

        Jouluna me normaalit ihmiset voimme muistella kaikkia maailman lapsia ja toivoa heille kaikkea hyvää. Unohdamme vain sen erään poppoon jatkuvan lapsivihamielisyyden, oman kansamme lapsivihan. Käpertykööt kekkereissään mokomat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jouluna me normaalit ihmiset voimme muistella kaikkia maailman lapsia ja toivoa heille kaikkea hyvää. Unohdamme vain sen erään poppoon jatkuvan lapsivihamielisyyden, oman kansamme lapsivihan. Käpertykööt kekkereissään mokomat.

        Mistähän sitä lapsivihaaolet mahtanut löytää? Onko joku kivittänyt kersojasi?


    • Anonyymi

      Mitä helkettiä ne terroristiäidit tähän kuuluu välikysymys koski ulkoministerin epämääräistä toimintaa ja puuhastelua

    • Anonyymi

      Orpo haluaa pelastaa vain orvot.

      • Anonyymi

        Sanna haluaa pelastaa vain naiset, mutta on pakotettu pelastamaan myös heidän lapset.


    • Anonyymi

      Nykyhallituksen mistereitä ei kukaan estä hakemasta omilla kustannuksillaan vaikka kaikki al Holin leirillä olevat. Suomalaisten syyllistäminen lapsivihasta on melko ala-arvoista koska vain lasten huoltajat veivät lapsensa kalifaattiin.
      al Holin leirin kaltaisissa olosuhteissa on paljon myös isisiä paenneiden lapsia, mutta terroristien uhreiksi joutuneiden ihmisarvosta ja oikeudesta elämään vaietaan.
      Kaikki kaapunaiset eivät halua palata Suomeen, joten olisiko aiheellista kohdistaa moralisointi lastenoikeuksista heille jotka laittavat islamin ja sharialain lastensa hyvinvoinnin edelle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe