Hesan asuntojen hionnat on hyvin helpolla konstilla saada halvemmiksi. Reserviläisten kannattaa suurella joukolla siirtyä siviilipalvelukseen. Ei köyhien kannata rikastuttaa Suomen rikkaita asunnoilla, koska rikkaitten omaisuus perustuu asuntoihin, he sijoittavat kaiken mahdollisen asunto osakkeisiin ja vuokraavat niitä sitten kalliilla hinnalla meille.
Kun kieltäydymme puolustamasta heidän omaisuuttansa, niin jopas heilahtaa asuntomarkkinoiden hinnat hyvin äkkiä alas, ja vuokrien hinnat alkaa putoamaan. Samalla konstilla saadaan palkattomat joulut poistettua. Kyllä' meitä haukutaan kuten Instrun toimitusjohtaja tekee, mutta samalla voidaan vetäistä takasin päin v.....a. Minä en ainakaan ole valmis puolustamaan instrun toimitusjohtajan rahapussia, eikä teidänkään kannata. Samalla tavalla ajattelee muutkin firmojen johtajat, Wahlros ei arvosta köyhiä ihmisiä olenkaan, hän on osoittanut inhonsa meitä kohtaan.
Helsingin asunnot halvempiksi helpolla konstilla
Anonyymi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä siinnä mitään aletaan vaan hiomaaan sit,saadaan hionnat tehtyä.
- Anonyymi
Mene töihin sossunelätti. Vaikka raksalle hiomaan.
- Anonyymi
Mie jaan teidän hesaria nälkäpalkalla, joten mene itte töitä tekemään ja lakkaa elämästä meidän köyhien rahoilla
- Anonyymi
Fiksu nainen!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006347542.html Kastroidaan Irakin pojat, ni johan tarrahussaus loppuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433594Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4423197Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan292885Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831947- 871537
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541390- 1281380
- 1101320
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721163Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.341039