Eikö kristinusko ole outoa?

Anonyymi

Rukoilevat polvillaan Jeesus nimisen miehen edessä, että tämä tulisi toisen kerran.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tosiaan kummallista. Ihan kummallista. En tajuu.

      Tosin itse en rukoile, että Jeesus-niminen mies tulisi toisen kerran. Tiedän, että Hän tulee minun rukoilemattakin.

      Toisaalta, Hänhän nousi kuolleista ja elää kaiken aikaa. Ei siis ole kuollut, vaan elävä henkilö ja henkensä kautta vaikuttaa kristittyjen / lähelläni joka hetki.

      Mutta näkyväisenä, 1000-vuotisena Maan hallitsijana, tätä krisut odottavat.

    • "Outoa" on se, että mieluummin kuin rukoiltaisiin YHTÄ JUmalaa, rukoillaan poika-jumalaa, isä-jumalaa, äiti(Maria)-jumalaa, henki-jumalaa. Joissakin kirkkokunnissa rukoillaan myös tuhansia eri "pyhiä". Rukoillaan siis mieluummin ihmisiä ja kummituksia, kuin Jumalaa. Miettikääpä.

      • Anonyymi

        Katolilainen pappi kertoi haastattelussa, että italiassa rukoillaan enemmän pyhimyksiä ja neitsyt Mariaa kuin Jeesusta tai Jumalaa. "Yhtä Jumalaa" rukoilevat kristityt ovat vähemmistö ja vielä pienempi vähemmistö on ne, jotka eivät usko kolminaisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katolilainen pappi kertoi haastattelussa, että italiassa rukoillaan enemmän pyhimyksiä ja neitsyt Mariaa kuin Jeesusta tai Jumalaa. "Yhtä Jumalaa" rukoilevat kristityt ovat vähemmistö ja vielä pienempi vähemmistö on ne, jotka eivät usko kolminaisuuteen.

        Kolminaisuuden kieltäjät eivät usko samaan Jumalaan kuin kristityt. Kyseessä on eri uskonto, eri Jumala, eri Henki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kolminaisuuden kieltäjät eivät usko samaan Jumalaan kuin kristityt. Kyseessä on eri uskonto, eri Jumala, eri Henki.

        Jeesus ei uskonut mihinkään kolminaisuuteen, vaan YHTEEN Jumalaan.


      • Anonyymi
        bismillah kirjoitti:

        Jeesus ei uskonut mihinkään kolminaisuuteen, vaan YHTEEN Jumalaan.

        Jeesus ei ainakaan muslimi ollut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ei ainakaan muslimi ollut.

        No ei, vaan juutalainen.


      • bismillah kirjoitti:

        Jeesus ei uskonut mihinkään kolminaisuuteen, vaan YHTEEN Jumalaan.

        Joka Hän sanoi olevansa käyttämällä itsestään Johanneksen evankeliumissa useita kertoja Jumalan nimeä "Minä olen".


      • Anonyymi
        bismillah kirjoitti:

        Jeesus ei uskonut mihinkään kolminaisuuteen, vaan YHTEEN Jumalaan.

        Raamatun mukaan näinhän se oli. Kirkkoisät keksivät vuosisatoja myöhemmin tämän kolminaisuuden.


      • Tipale kirjoitti:

        Joka Hän sanoi olevansa käyttämällä itsestään Johanneksen evankeliumissa useita kertoja Jumalan nimeä "Minä olen".

        Johanneksen evankeliumi on niin myöhäinen teksti, ettei siinä ole yhtään Jeesuksen todella sanomaa repliikkiä. Pelkkää juutalaista mystiikkaa on Johanneksen evankeliumi. Sen voi huoletta jättää sivuun, jos ei nyt sitten kaunokirjallisuutena sitä halua lukea.


      • bismillah kirjoitti:

        Johanneksen evankeliumi on niin myöhäinen teksti, ettei siinä ole yhtään Jeesuksen todella sanomaa repliikkiä. Pelkkää juutalaista mystiikkaa on Johanneksen evankeliumi. Sen voi huoletta jättää sivuun, jos ei nyt sitten kaunokirjallisuutena sitä halua lukea.

        Meinaatko, että "rakkain opetuslapsi" Johannes on sen kirjoittaessaan ollut niin dementoitunut, ettei ole muistanut Jeesuksen sanoja?


      • Tipale kirjoitti:

        Meinaatko, että "rakkain opetuslapsi" Johannes on sen kirjoittaessaan ollut niin dementoitunut, ettei ole muistanut Jeesuksen sanoja?

        Ei sitä kukaan Jeesuksen opetuslapsi ole kirjoittanut.


      • bismillah kirjoitti:

        Ei sitä kukaan Jeesuksen opetuslapsi ole kirjoittanut.

        Aika moni on eri mieltä.


      • Tipale kirjoitti:

        Aika moni on eri mieltä.

        Epäilemättä, mutta he ovat väärässä.


      • bismillah kirjoitti:

        Epäilemättä, mutta he ovat väärässä.

        Ja jollain merkillisellä perusteella juuri sinä oikeassa?


      • Tipale kirjoitti:

        Ja jollain merkillisellä perusteella juuri sinä oikeassa?

        En millään merkillisellä, vaan täysin loogisella.


    • Anonyymi

      Jos Jeesus tulisi nyt fyysisesti maanpäälle, niin mitä luulette kuinka monta ihmistä haluaisi tappaa Hänet?
      Vastaus on kaikki maan ihmiset.

    • Ei se niin kummallista ole. Maailma on täynnä vääriä Kristuksia ja saatanan tekemiä Kristus kopioita. Sen tähden on hyvä olla olemassa toivo KILPENÄ, että Kristus ei olekkaan maan päällä vaikuttava persoona, vaan on tulossa maailmaan toisen kerran jostakin Maailman ulkopuolelta.
      Tuota toivoa vielä UUDESSA JERUSALEMISSAKIN uudessa maassa ylläpidetään. Sielläkin rukoillaan: Tule Herra Jeesus! Ikään kuin hän ei olisikaan Uuden Jerusalemin lamppuna.

      AUTUASTA ON ODOTTAA HÄNEN TULEMUSTAAN. Huolimatta siitä onko hän maailmassa vaikuttamassa jo vai ei. Tulee myös muistaa, että Luterilaisen virsikirjan virren mukaan on olemassa TAIVAAN ISÄ, joka on maan päällä kuollut pyhä eikä niinkään oikea TAIVAAN ISÄ eli Kaikkivaltias. Eli jopa Jehovaa voi näytellä tavallinen maan päällä kuollut henkilö TAIVAAN ISÄ nimellä taivaassa.

      Autuasta on odottaa Herraa, mutta joskus Intialaisten kirjojen mukaan itse taivaskin laskeutuu maan päälle johonkin kaupunkiin. Ehkä silloin esiintyy moniakin TAIVAAN ISIÄ. Vielä on erään kirjan mukaan Imaami Mahdin aikana mahdollista jokaisen maan asukkaan saada oma henkilökohtainen henkinen bramiini johdattamaan häntä.

    • Anonyymi

      Ticmetoolapsuudesta on mahdollista päästä. Istuuko kuusi.

    • Anonyymi

      Ekan tulemisenkaan seurauksena ei yhtään lasta. Auttaisiko toinenkaan tuleminen. Tuhkamynä?

    • Anonyymi

      Niinhän nämä muslimitkin rukoilevat yleensä kontillaan, nenä mekkaa kohti sojottaen.

      • Anonyymi

        Kumartavat Kaaban kiveä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe