Kaksi vuotta sitten olin maailman onnellisin mies

Anonyymi

Kaksi vuotta sitten olin maailman onnellisin mies. Olin löytänyt rakkauden. Rakkauden jonka uskoin kantavan elämämme loppuun saakka. Minulla ei ollut pienintäkään epäilystä. Olimmehan juuri ne, jotka koko ikänsä on etsineet sielunkumppaniaan ja nyt olimme löytäneet toisemme.
Mitä muuta voisi enää toivoa...

Mutta vain pari viikkoa tästä hetkestä eteenpäin (silloisesta joulusta), kaikki päättyi.
Enkä vieläkään ymmärrä syytä....

40

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö ihastuminen saakin pään sekaisin?
      Sielunkumppanilta tuntuvia ihmisiä ja muitakin kenen kanssa pää menee noin sekaisin on useita. Älä huoli.

Ehkä huomaat ja varmaan huomaat joskus että se olikin hyvä että asiat meni noin, ettei teitä oikeasti ollut tarkoitettu yhteen.

• Anonyymi

Kiitos asiallisesta kommentistasi.
        Mutta olen eri mieltä.

Tämä nainen oli juuri sellainen, jota en uskonut olevan olemassakaan.
        Jo ensimmäisellä tapaamiskerralla tuntui siltä, kuin olisimme tunteneet toisemme aina.
        Sitä ei ole tapahtunut koskaan aikaisemmin, kenenkään kanssa.
        Ja kun seurustelun myötä, se tunne oli joka päivä voimakkaampi, niin siinä oli jotain ainutlaatuista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta olen eri mieltä.

Jo ensimmäisellä tapaamiskerralla tuntui siltä, kuin olisimme tunteneet toisemme aina.
        Ja kun seurustelun myötä, se tunne oli joka päivä voimakkaampi, niin siinä oli jotain ainutlaatuista.

Miltä tuntuu 2 tuntia kotona uskoa et muut uskoi ketjun todeksi? Uskotko itse et itsellesi tapahtui tuo ? Saatko kuinka pitkään tyhjää ilmaa naimalla seksuaalisen tyydytyksen kuvittelemal et tuo on elämääsi etelä pohjanmaan seko????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miltä tuntuu 2 tuntia kotona uskoa et muut uskoi ketjun todeksi? Uskotko itse et itsellesi tapahtui tuo ? Saatko kuinka pitkään tyhjää ilmaa naimalla seksuaalisen tyydytyksen kuvittelemal et tuo on elämääsi etelä pohjanmaan seko????

Tiedätkö että Suomessa on ihan kelvolliset mielenterveyspalveluja. Otapa reippaasti sinne yhteyttä ja saat varmasti apua harhoihisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö että Suomessa on ihan kelvolliset mielenterveyspalveluja. Otapa reippaasti sinne yhteyttä ja saat varmasti apua harhoihisi.

Voi nyt pikku oululainen lumppu S suuttui

Olet tehbyt sielunkumppani hössötyksestä niin kuuluisan Taikuri teatterin täällä et kaikki pystyy näkeen kuinka pitkään olet naukunut tyhjille seinille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rekistereistä vaan etsii sielunkumppani naukumiset ja volaa! Pitkä tyrkkyilevä trolli historia alkaa tulla esille!

Omit ja kuvittelet olevasi suhteissa vaikket oo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi nyt pikku oululainen lumppu S suuttui

Olet tehbyt sielunkumppani hössötyksestä niin kuuluisan Taikuri teatterin täällä et kaikki pystyy näkeen kuinka pitkään olet naukunut tyhjille seinille

Te, jotka kuvittelette tunnistavanne täältä ihmisiä, voisitte hakea lääkityksen harhoihinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta olen eri mieltä.

Taisit rakastua oikeasti, kun vielä kahden vuoden jälkeen häntä ikävöit.
        Minkä ikäinen olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisit rakastua oikeasti, kun vielä kahden vuoden jälkeen häntä ikävöit.
        Minkä ikäinen olet?

Olen jo aikuinen mies (yli 50vuotias).

• Anonyymi

Voih mites muistelen että kaksi vuotta sitten narisit sielunkumppariasi aivan samoin kuin nytkin!

Ja neljä vuotta sitten sama ja kuusi vuotta sitten aivan sama

Sielunkumppari ei taida tietää feenixistä jolla karmat päällä

• Anonyymi

Kyse on silloin ollut eri henkilöstä.
        Kaksi vuotta sitten, olin valmistautumassa rakkaani kanssa joulun viettoon.

Neljä vuotta sitten olin onnettomassa avioliitossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse on silloin ollut eri henkilöstä.
        Kaksi vuotta sitten, olin valmistautumassa rakkaani kanssa joulun viettoon.

Neljä vuotta sitten olin onnettomassa avioliitossa.

Vitut olit! Täällä omit kejuja. Laitoit niistä uuden version ja perään nakkasit kirjaimen S

Sitten olit tyytyväinen ja ajattelit et muut uskoo et sinulle se tapahtui ei tuolle jolle kade.

Sitten olit hetken onnellinen ajatellessas et mielikuvituksessa oulussa olit parisuhteessa 2017

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vitut olit! Täällä omit kejuja. Laitoit niistä uuden version ja perään nakkasit kirjaimen S

Sitten olit tyytyväinen ja ajattelit et muut uskoo et sinulle se tapahtui ei tuolle jolle kade.

Sitten olit hetken onnellinen ajatellessas et mielikuvituksessa oulussa olit parisuhteessa 2017

Ouluun on matkaa n.650km.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä mielikuvitusilluusion purkautumisesta tuo kirjainten kanssa sekoilu ja naisten maalitus varmaan pitkälle johtuu.

• Anonyymi

Sinänsä ikävä juttu MUTTA totuushan on (tiedät kyllä itsekin) se että ongelmien "syy" löytyy peiliin katsomalla!

• Anonyymi

Se on ongelma ettei mikään aloittajalle tapahtunut. Luki raukka palstaa ja oletti et Kaivatulleen tapahtui ja tuli mustasukkkaiseksi

S on sellainen pirihuora kaiken omimas

• Anonyymi

Yleensä kyllä, mutta tämä on hiukan erilainen juttu.
        Tai ehkä sen verran otan omaan piikkiin, etten huomannut merkkejä hänen alkavasta työuupumuksestaan. Mutta toisaalta, ei niitä huomannut myöskään hänen läheiset työkaveritkaan, jotka kuitenkin tunsivat hänet pitkältä ajalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ongelma ettei mikään aloittajalle tapahtunut. Luki raukka palstaa ja oletti et Kaivatulleen tapahtui ja tuli mustasukkkaiseksi

Voisitko mennä jonnekin muualle leikkimään sen pirihuorasi kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko mennä jonnekin muualle leikkimään sen pirihuorasi kanssa.

Kirjoitatko kohta takamuksen keikuttelusta, etumuksen pullotuksesta ja roikotuksesta ja pyydät S.K:lta SP:tä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pahoillani jos näin tunnet.minun tunteet ovat kuitenkin aidot ja vilpittömät.. koskaan en voi unohtaa sinua.

• Anonyymi

Aloittajalla sanoisin, että älä huoli noista kommenteista. Täällä on jo muutaman päivän joku ollut aika sekaisin. Taitaa joulun odotus sotkea yhden jos toisenkin pään. Toivotaan, että mterveyspuolella on täysi päivystys päällä ja osastoilla tilaa näin jouluna.

• Anonyymi

Voi nytkö lohdutat itseäsi vanhojen kaavojesi mukaan.

Noh pettyisitkö jos se S olikin vieras ihminen ja oikea S on avioliitossa edelleen ja kakaroita jo neljä tullut vuosien 2009-2019 välillä

• Anonyymi

Kiitos fiksusta kommentistasi.
        En tosiaan tiedä, että mikä tarve tuolla yhdellä sekopäällä on seota muiden asioihin.
        Ilmeisesti laitospotilaat on päästetty avohoitoon jouluksi.

• Anonyymi

Ja tuolle yhdelle sekopäälle:
      S-kirjain ei mitenkään liity tämän ketjun aloitukseen.
      Meidön, siis minun tai kaipaamani naisen, nimissä ei ole S-kirjainta.
      Ei etunimessä, eikä sukunimessä.

Joten mene muualle leikkimään sen S-kirjaimisen, sinulle ongelmia tuottavan, naisen kanssa.

• Anonyymi

Minne päin Suomea tämä tapahtui?

• Anonyymi

Hän asuu varsinais-suomessa.

• Anonyymi

Anteeksi kirjoitusvirheet. Tämä Puh. Korjailee itsekseen.
        Missä päin....., Mutta ymmärsit kysymykseni.

Ei vaan sovi minuun.

• Anonyymi

tiedän mitä aloittaja tarkoittaa.
      minulle kävi kauan, kauan sitten samoin. vieläkin ajattelen häntä joka päivä vaikka monta muuta on tässä välissä tullut ja mennyt. mennyt ehkäpä juuri siksi että hänen veroistaan ei ole vastaan tullut.
      on kummallista juuri se miten tällaisen henkilön kanssa tuntuu heti kuin olisimme tunteneet aina.
      nyt meidät on jo viikatemies erottanut mutta ehkä tapaamme vielä joskus.

• Tollasen viikatemiehen kanssa minä taltutan ja piilotan kukkaismaahan ketään ei saa viedä ,ei ketään ennen aikoja.

• Olen pahoillani .

• Anonyymi

Hienoa (tai oikeastaan ikävää) että joku muukin on kokenut saman.
        En minäkään aikaisemmin uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen, tms.
        Mutta tämä nainen muutti kaiken.
        Siksi se tuntui siltä, että meidät on tarkoitettu yhteen
        Ja sen tunsi meistä molemmat.
        Sittemmin hänen vastuullisen työn kuorma kasvoi liian suureksi ja hän alkoi karsia elämästään pois kaiken sen, joka häiritsi hänen työtään.
        Hän ei itse ymmärtänyt kärsivänsä todella pahasta masennuksesta.

Hänen jälkeensä mulla on ollut muutama suhde, mutta ne ei tunnu miltään.
        Naiset on olleet aivan moitteettomia. Kauniita (jopa liian kauniita mulle, kun en itseäni kovin komeana pidä), mukavia, asiansa hyvin hoitavia, empaattisia, heidän kanssaan rakastelu on ollut oikein nautittavaa, mutta silti, siitä vaan puuttuu jotain.,..g

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa (tai oikeastaan ikävää) että joku muukin on kokenut saman.
        En minäkään aikaisemmin uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen, tms.
        Mutta tämä nainen muutti kaiken.
        Siksi se tuntui siltä, että meidät on tarkoitettu yhteen
        Ja sen tunsi meistä molemmat.
        Sittemmin hänen vastuullisen työn kuorma kasvoi liian suureksi ja hän alkoi karsia elämästään pois kaiken sen, joka häiritsi hänen työtään.
        Hän ei itse ymmärtänyt kärsivänsä todella pahasta masennuksesta.

Hänen jälkeensä mulla on ollut muutama suhde, mutta ne ei tunnu miltään.
        Naiset on olleet aivan moitteettomia. Kauniita (jopa liian kauniita mulle, kun en itseäni kovin komeana pidä), mukavia, asiansa hyvin hoitavia, empaattisia, heidän kanssaan rakastelu on ollut oikein nautittavaa, mutta silti, siitä vaan puuttuu jotain.,..g

Toi g-kirjain tuli vahingossa loppuun. Se ei tarkoita mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi g-kirjain tuli vahingossa loppuun. Se ei tarkoita mitään.

Ettet kuitenkin olisi piiloGay😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettet kuitenkin olisi piiloGay😆

Kiitos vaan, se ominaisuus (omituisuus) on sitten niin hyvin piilossa, etten itsekään sitä ole löytänyt.
        Ja piilossa sais kyllä pysyäkin.

• Anonyymi

Awwwww ihquu. Miten sulla menee tuliko sun rkas sun luo talas ja tajusko se? Awww....

• Anonyymi

Kala liikkuu, mutta ei syö.
        Ei käy pyydykseen.

• Anonyymi

hompsuille on aina ollu tosi vaikeeta hyväksyä se oma juttu.

• Anonyymi

toi on varmaa sitä tosi rakkautta. kukaa ei oo nii hyvä kuin se johon on rakastunut. Just noihan se menee. tosta viestistä on nii kaua ett ap on varmaa jo sen täydellisen ihmisen kaa.

• Anonyymi

No niinkö siinä taas kävi, etkö sinä vääräuskoinen tiennyt, että onni on katavaista ja vastakohta onnettomuus siitä seuraa. Niinhän käärme, saatanakin houkutteli Eevan ottamaan omenan kielletystä puusta, sanoen Evalle koittaa uusi normaali

• Anonyymi

Aikaa on kulunut, jospa ottaisit yhteyttä siihen naiseen vaikka soittamalla, txt, sposti, yms.
      Onhan noita vaihtoehtoja.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4784
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3922
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      208
      3814
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      112
      2229
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1346
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1268
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      164
      1260
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      521
      1110
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    Aihe