Nainen vailla seuraa.
Kuka haluaa pelastaa yksinäisen illan?
Treffit tänään illalla?
31
661
Vastaukset
- Anonyymi
mistä oot?
- Anonyymi
Pohjanmaalla
Ap
- Anonyymi
Missä päin pohjanmaata, itse etelä-pohjnamaalla
- Anonyymi
Eepeeltä mäkin
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eepeeltä mäkin
ApKiva juttu minkälaista seuraa haet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva juttu minkälaista seuraa haet?
No hyvää seuraa... juodaan kahvit ja ehkä "kahvitkin" ,jos siltä tuntuu. Ei mitään pysyvää, kertaluonteista paremminkin...
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvää seuraa... juodaan kahvit ja ehkä "kahvitkin" ,jos siltä tuntuu. Ei mitään pysyvää, kertaluonteista paremminkin...
ApHei miten paljon "kahvia"voi nauttia ettei se käy kunnon päälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei miten paljon "kahvia"voi nauttia ettei se käy kunnon päälle
Sehän riippuu täysin siitä, miten kovassa kunnossa on. Vaan eipä löytyny kahvittelukaveria tälle(kään) iltaa :(
Ap
- Anonyymi
Hei,
mulla kiinnosta yksinäisen illan sun kaa 😊🌹- Anonyymi
Mulla kiinosta suomenkielitaitone seura
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla kiinosta suomenkielitaitone seura
ApRasistinen nettikiusaaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasistinen nettikiusaaja
ei ole netti kiusaaja vaan ihana nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole netti kiusaaja vaan ihana nainen
Mistäs sä sen tiedät?
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sä sen tiedät?
ApOlen juonut kanssasi kahvia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen juonut kanssasi kahvia
Ootko? Kerro lisää... 🙄 oliko ees hyvät kahvit?
Ap Anonyymi kirjoitti:
Ootko? Kerro lisää... 🙄 oliko ees hyvät kahvit?
ApKyllä kahvi oli hyvää ja nautinnollista, voisi juoda toistekkin kun vain löytyisi sopivasti aikaa
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
Kyllä kahvi oli hyvää ja nautinnollista, voisi juoda toistekkin kun vain löytyisi sopivasti aikaa
No nyt mäkin muistan :D
Eikä oo kyse siitä, että kahvinjuojia olis ruuhkaksi asti ollu...
Muistan sut itse asiassa joka ikinen päivä, yhdestä mustavalkosesta syystä...
Hyvää Joulua sulle 😘 (oma kuluu onneksi työn merkeissä)
Ap Anonyymi kirjoitti:
No nyt mäkin muistan :D
Eikä oo kyse siitä, että kahvinjuojia olis ruuhkaksi asti ollu...
Muistan sut itse asiassa joka ikinen päivä, yhdestä mustavalkosesta syystä...
Hyvää Joulua sulle 😘 (oma kuluu onneksi työn merkeissä)
ApHyvää Joulua Sinullekkin! toivottavasti mustavalkoinen syy jättänyt sinulle ikävää muistoa tapaamisesta ajattelen sua usein haluaisin nähdä ja nauttia kanssasi kahvia useamman kupin.
- Anonyymi
aarta kirjoitti:
Hyvää Joulua Sinullekkin! toivottavasti mustavalkoinen syy jättänyt sinulle ikävää muistoa tapaamisesta ajattelen sua usein haluaisin nähdä ja nauttia kanssasi kahvia useamman kupin.
Ei. Söpöhän se on ku mikä.... ihan hyvällä muistan... 🙂
Ap Anonyymi kirjoitti:
Ei. Söpöhän se on ku mikä.... ihan hyvällä muistan... 🙂
ApHei mitä Ap tarkoittaa??
Miten suhun sais yhteyttä m50 Ähtärin suunnalla.
- Anonyymi
Ähtäristä on vähän matkaa kahvittelemaan. Mutta jos ratkaset tän ni lupaan harkita...
Mitä herkkua näin jouluna syödään, voi olla ukko, tähti tai talo... ei torttua vaan.... ja siihen perään tämän sivun posti. Sieltä löytää. Kokeilepa...
Ap Anonyymi kirjoitti:
Ähtäristä on vähän matkaa kahvittelemaan. Mutta jos ratkaset tän ni lupaan harkita...
Mitä herkkua näin jouluna syödään, voi olla ukko, tähti tai talo... ei torttua vaan.... ja siihen perään tämän sivun posti. Sieltä löytää. Kokeilepa...
ApEipä ollut käytössä mutta [email protected]
- Anonyymi
Kyllä mäkin voisin joku aamu tulla käymään kahvilla ;)
- Anonyymi
Kauhajoella mies joka ajattelee enemmän naisen nautintoa kuin omaansa.
- Anonyymi
minä anna numero missä päin oletolen kiimanen uros siisti ja täysin terve
- Anonyymi
olet kauha joella olen aika lähellä sinuva heitä numerolla sovitaan aika nautitaan yhessä olen luotettava olen sun vakkari sit uskon näin
- Anonyymi
Kauhajoki 0414843689
- Anonyymi
Et halunnukkaa mua? T: Kauhajoen mies
- Anonyymi
kankaan päästä olen
- Anonyymi
miksi et vastaa puh olen yritänyt soitaa vastaa et pety
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1226352Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604052Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503345Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4852871Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2781868Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341546- 871426
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1721369Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141323