Jeesuksen veri
Biblia ssa lukee oikein kun käytän viini-sanan sijasta viina, ennenkaikkea siksi, koska viina - sanalla painotetaan, että se on alkoholista. Onhan koskenkorva- juoma kovempaa kuin viini, viina-sana on siunaus Biblia lukijoille
Jeesuksen veri, ja ehtoollinen
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Katekismuksen herran ehtoollisen nauttiminen on törkeä Jeesuksen pilkkaus.
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
Ja voit olla varma, että Jeesuksen antama vastaus on edelleen sama:
15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
15:17 "Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?"
-
Ja Paavali julkaisi yllä olevasta Jeesuksen pilkkauksesta tuomion.
1. Kor. 11:28–29 "Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion."
Jeesus ole asettanut herran ehtoollisia edes pyhänä....
HERRAN PYHÄ EHTOOLLINEN
http://www.katekismus.fi/sakramentit/37.html - Anonyymi
Kun kahden eri suunnan herraa ja Herraa edustavat ovat samaa mieltä ehtoollisesta tai sen luonteesta ja merkityksistä niin ei tuon asian suhteen pitäs olla epäselvyyttä.
Toisaalta, kannibalismia eivät kristilliset pidä yllä joten se on kristittyjen herkkua:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kannibalismi#Kannibalismi_ihmisill.C3.A4
""""Kannibalismia on tiedetty harjoitetun ensimmäisen ristiretken aikana. Joidenkin ristiretkeläisten tiedetään syöneen kuolleiden vihollistensa ruumiita Ma'aratin valloituksen jälkeen. Sitä harjoitettiin myös marssilla Jerusalemiin. Kyseessä oli luultavasti nälän ja kuumeisuuden yhdistelmä, mahdollisesti myös halu terrorisoida vihollista. Jotkut kieltäytyivät syömästä kristittyjen toveriensa lihaa, mutta söivät tapettujen muslimien ruumiita.""""
-
Ekstykseksi entoollisen paljastaa myös raamattussa oleva tieto, ettei Jeesuksella eikä Kristuksella ole ruumista kuiden kuin Jeesusta pilkkaavilla.
Ylösnousseella Jeesuksella ei ole ruumista, se on ehtoollisen asettana vale:
Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
20:27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen."
20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
-
Epäilen, että ""Minun Herrani ja minun Jumalani!" on myös vääristetty herrani ilmaisulla sillä herra on laittomuuden herra...
on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
Sittemmin (1800-luvun lopulla) herra-sanan merkitys on laajentunut tarkoittamaan mitä tahansa arvostettua tai vaikutusvaltaista miespuolista henkilöä, tai yksinkertaisesti aikuista miespuolista henkilöä.
herra ei ole sama kuin Jumala tai/ja Jeesus vaan herra on mm. tämä jumalaksi uskottu:
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
herran uskovaisilleen antama käsky:Luder/Lutherin kirje 1.8.1521 "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä." - Anonyymi
Kuten huomaatte, niin uskossa on Jumalan ja Jeesuksen Nimeen palvelujen kohteena kristittyjen paavalilaisuuden jumala ja barjeesus ja sen laittomuuden epäpyhä henki eksytyksen vahvistamiseksi.
Kannattaisiko ottaa huomioon Lain antaneen Jeesuksen antama kielto Matteuksen evankeliumistakin:
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Tässä Jeesuksen ilmoittaman varoituksen yksi kohteista joita kristityillä on useita:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus." - Anonyymi
Joh.15:4 Biblia. Pysykäät te minussa, ja minä teissä. Niinkuin ei oksa taida itsestänsä hedelmää kantaa, ellei hän viinapuussa kiini ole, niin ette tekään, jollette minussa pysy.
- Anonyymi
Tuo ruumiin syöminen ja veren juominen on perua muinaisesta Baalin palvonnasta. Se jatkuu yhä reaalisena toimintana tätä maailmaa hallitsevan rikolliseliitin rituaaleissa. Sitä varten kidnapataan nuoria tyttölapsia, joukkoraiskataan nämä, sitten rituaaliteurastetaan ja nykyisin videoidaan. Tämän jälkeen veri valutetaan tarkoin pois ja juodaan asianmukaisin rituaalein. Usein tämä adrenaliinin kyllästämä veri käytetään verensiirtona valtaeliititille, millä tämän elintoiminnat saadaan väliaikaisesti nuorennettua. Nimet jääkööt kertomatta palstan sensuurin takia.
Tuon tyttölapsen teurastaminen sitoo vapaamuurariuden kautta riittävän ylös luciferismin asteissa päässeen lujasti tähän Luciferin kätyreitten joukkoon. Videolla voidaan mukavasti kiristää, jos usko alkaa horjua...
Näistä on paljonkin uskottavaa tietoa netissä, vaikka paljon poistetaankin. Onpa siellä tiettävästi salaa (?) kuvattua videotakin itse uhritoimituksesta...- Anonyymi
Maallinen historia sokeuttaa ja on ihmisviisautta
- Anonyymi
Miksi panettelet vapaamuurareita? He tuskin ovat tehneet sinulle mitään pahaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837