Tunnustan, vedin kerran homoa turpaan

Anonyymi

Tästä on kulunut jo yli 30v. Olin erään ravintolan baaritiskillä ja siinä vieressä istui isokokoinen minua vanhempi mies puku päällä. Tyyppi jutteli ensin ihan tavallisia asioita, mutta sitten alkoi ehdotteleen ja meni lopulta hyvin törkeäksi. Meni hermot käännyin ja vetäisin täysillä äijää leukaperiin, niin että tipahti jakkaraltaan lattiaan. No poke ryntäsi paikalla samantien ja minä sanoin, että toi aloitti ja sain vielä tuekseni baarimikon joka oli kuullut mitä tyyppi minulle sanoi. Kävi niin että homo lensi pihalla ja minä sain jäädä.

Muistelen asiaa vieläkin lämmöllä.

17

238

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisi ollut toki sivistyneempikin tapa hoitaa asia. Väkivalta ei missään tilanteessa ole hyväksyttävää.

• Anonyymi

Sitten tuli vielä avuksi portsari joka löi tätä tuolilla päähän!

• Anonyymi

Kohteliaampaa toki olisi, muita asiakkaita häiritsemättä, hoitaa asia sivistyneesti ja äänettömästi nurkan takana.

• Anonyymi00008

oot söpö

• Anonyymi

käykö kukaa enää baareis? käsi vanuttajiahan siel kaikki ja sitte nuo homot loput

• Anonyymi

Maakunnissa mielummin jää kotiin.

• Anonyymi00017

Kotona saa kymmenen tölkkiä kaupan kaljaa juoda rauhassa kapakan yhden isontuopin hinnalla, eikä hinurit ole häiritsemässä

• Anonyymi

Muistihan aloittaja pestä kätensä huolella kun oli homoällötykseen koskenut?

• Anonyymi00007

vedä uudestaan

• Anonyymi00009

Sattumalta näin tapauksen ja seurasin baarin ikkunasta miten kaveri söpötti seuraavalle ja sai uudestaan pataan. Tämän jälkeen hoiperteli kadulle jossa rekka jyräsi jauhelihaksi. Soitin HKn päivystykseen, meni kuulemma minkin rehuksi

• Anonyymi00010

On kyllä kiva lukea kun sateekaari ihmisiä kurmotetaan ja pahoinpidellään.

• Anonyymi00011

oot kiva

• Anonyymi00013

Muistan tapauksen koska minä olin se vanhempi mies jota YRITIT lyödä turpaan hennoilla pikku kätösilläsi. Pienen kiihottavan kinastelun jälkeen vietimme ihanan yön ja itseasiassa koko viikonlopun asunnollani.

Muistelen asiaa vieläkin lämmöllä.

• Anonyymi00014

Saako jokaista törkeilijää vetää turpaan?
      Miehet ei kuitenkaan
      paheksu sitä, että ne mm.: huorittelee naisia, varsinkin jos sanoo ei.

Otetaan väkisin, ehdotellaan törkeitä…

Saako niitä lyödä?

• Anonyymi00016

Ja mitä luulet saavuttavasi tällä typerällä valehtelulla? Jos olisit jotain lyönyt, niin olisit joutunut putkaan, koska olisit tehnyt rikoksen.

• Anonyymi00019

Olen aikuinen mies ja haaveilen, että joku roteva jätkä ottaisi minut mahalleni syliinsä ja piiskaisi. Yrittäisin pistää vastaan, mutta piiskaaja on liian voimakas.

• Anonyymi00020

oisit vettäännä kax kertaa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      266
      3323
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      20
      1839
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      24
      1499
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      81
      1344
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      137
      1038
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      994
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      61
      799
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      86
      756
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      687
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      51
      646
    Aihe