Nyt se tapahtuu!!

Siis tänä yönä se jeesus sitten palaa Maan päälle. Kaikki kalenterit ja pyhät kirjoitukset kertovat tämän, kunhan vain osaa tulkita niitä oikein. Se vaatiikin älyä ja taitoa, ja onneksi minulla sitä riittää.
Esimerkiksi Epytgkin vaarao Anusrectuma ykkönen kirjoittaa: 𓀬𓀣𓀼𓀿𓁀𓀪. Joka tietysti tarkoittaa "24. joluk, nyt se tulloo se jeesus".
Ja sitten Kaldean kunikas Tanusappi kolmonen kirjoittaa: 𐎭𐎮𐏈𐎺𐎯𐎫. Ja se tarkoittaa: " "24. joluk, nyt se tulloo se jeesus".
Ja sitten vuorosttaan apszeekki-ruhtinas, amatzooni ja astrolooki Pevähyrse-Titityy: 𒁃𒀣𒀭𒁑.
Joka suurenmoisen ihmeellisesti ihmeellisesti tarkoittaa: "24. joluk, nyt se tulloo se jeesus".
Että siinä sitä varmaakin varmempaa todistetta: huomenna se jeesus sitten tulee suurenmoisesti pilvessä ja valkoisessa retonkimekossa.

2

74

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hetkinen, eikös tuo tarkoita että, että Jeesuksen olisi pitänyt saapua näkymättömänä tänään?!? Siis niin, että haisee, maistuu ja tuntuu, muttei näy (ladies, näpit irti sitten Jessukasta).
      Minä en ole kyllä huomannut mitään. Epäilenkin nyt professori KooKoon käännöstä, teillä on kenties joku merkki kääntynyt väärinpäin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      151
      1251
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1048
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      215
      798
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      59
      771
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      742
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      26
      729
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      136
      705
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      45
      641
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      564
    Aihe