Itse vietän sen pelipaikalla 🌴🐑💫🇮🇱
Oikein rauhallista ja siunattua Joulua kaikille
360
99
Vastaukset
- Anonyymi
Rauhaisaa Joulua!
- Anonyymi
Rauhaa Jerusalemille ja koko Israelille 🙏
- Anonyymi
Ja Hyvää UuttaVuotta,
- Anonyymi
Samoin sinulle, hyvää joulua! 🕯️✨
t. Soffiina Toivotaan että muistat matkastasi jotain. Daavidintähti ei muistanut. Sattuuhan sitä. 😏
- Anonyymi
Eikö se taaskaan huomaa sinua, sniisf.
- Anonyymi
Näethän sinä IP:n sijainnin 🤪😛😜
Anonyymi kirjoitti:
Näethän sinä IP:n sijainnin 🤪😛😜
En ole poliisi. Haluatko varmasti kehottaa tekemään rikoksen? 😏
Tästä välistä oli poistettu usko.vaisen anonyymikommentti, jossa hän sanoi, että "kenelläkään ei one velvollisuutta kertoa sinulle yhtään mitään".
Ei one, ei! 😅- Anonyymi
Pikkurahalla saa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkurahalla saa....
Mikä on hintasi?
- Anonyymi
Pidät liian kovaa hintaa itsellesi.
- Anonyymi
Sataako siellä jerusaalemissa?
- Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
Ei sada tällä hetkellä 😃
Netissä kummminkin roikut? Tylsää?
Anonyymi kirjoitti:
En roiku 😃 makaan hetken mukavasti sohvalla ja lepään. Eikä ole ollenkaan tylsää.
Miten sinulla❓- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roikkuu e-haagassa. Siellä =on= tylsää, nimim. kokemusta on
Anonyymi kirjoitti:
😂 ei Isralissa oleminen ole niin ihmeellistä. Kokeile sinäkin joskus 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjois-Haagassa on vielä tylsempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjois-Haagassa on vielä tylsempää.
P-Haaga on ikävä paikka kun siellä on paljon mamuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta helv•tissä sillä on tylaää, kun käy keskustelua itsensä (RepeRuutikallo2.0)
kanssa. Anonyymi kirjoitti:
Totta helv•tissä sillä on tylaää, kun käy keskustelua itsensä (RepeRuutikallo2.0)
kanssa.Eiks oo kivaa kun saatte keksiä satujanne 😃❓
- Anonyymi
Mikä sinun nimesi niissä on?
usko.vainen kirjoitti:
Ehkä 🤔 ainakin tämä palsta on sille elämä 😃
"Saatko keneltäkään rakkautta?"
Sinun elämäsi näyttää menevän siellä Israelissa nyt ihan hukkaan tuommoisten kysymysten jankuttelussa. Se kun ei millään tavalla tule muuttamaan mitään asioita.usko.vainen kirjoitti:
Se on hupaisa tyyppi 😃 kymmeniä kommentteja taas siltä minulle 😃
No etkö itse sitten liene omasta mielestäsi hupaisa tyyppi, kun tyrkytät kymmenittäin tämmöisiä kommenteja minulle:
"Rakastatko sinä ketään muuta kuin itseäsi?"
?usko.vainen kirjoitti:
"Kerro nyt kun olet saanut huomioni,"
Mitä tekemistä sinun huomionosoituksillasi on minun asioitteni kanssa?usko.vainen kirjoitti:
"Kerro nyt itsestäsi ja vanhemmistasi,"
Uskoisin, että mikäli olisit "pelipaikalla" kuten väitit, niin sinulla olisi jotain parempaakin tekemistä. Hmm. Saattaa olla, että Israel (tai Haaga) on vain niin tylsä paikka, että se ajaa ihmisen tuommoiseen käytökseen. Täytyypä pysyä loitolla. Jotain hyötyä siis sinustakin on, kun tuolla tavalla toimit varoittavana esimerkkinä.- Anonyymi
usko.vain.en kirjoitti:
"Kerro nyt kun olet saanut huomioni,"
Mitä tekemistä sinun huomionosoituksillasi on minun asioitteni kanssa?Pasko.vaisella on vakaumus, jossa muut ovat aina hänen huomiotaan vailla. Ehkä hänelle olisi kohtalokas järkytys tiedostaa, että asia on täsmälleen päinvastoin. Kukaan ei halua hänen huomiotaan, mutta sitä tulee silti vaan, lähes verenkierron lamauttavina annoksina.
usko.vainen kirjoitti:
"Avaudu nyt!"
Jaaha. Sitä on näköjään tultu turistikierrokselta takaisin hotellille, ja nyt ihmetellään, miten saataisiin huoneen ovi auki. Noh, jos et osaa käyttää avainkorttiasi, niin saanet respasta pyydettyä jotain apua tilanteeseesi. Minulle sinun on kuitenkin turhaa noita vaikeuksiesi vaiheita luetella. Täältä Suomesta käsin en sinne Israeliin asti saa sinulle kummoista apua järjestettyä. Haagaankaan en lähde, nyt kun kun flunssassa olen.usko.vainen kirjoitti:
"Mene välillä jollekin toiselle palstalle hoidattamaan itseäsi."
No miksi menisin, kun en minä täälläkään ole itseäni hoidattamassa, eikä sellaiseen ole mitään tarvettakaan. Joko muuten sait hotellihuoneesi auki? Kokeile seuraavaksi huutaa sille, että seesam aukene.usko.vain.en kirjoitti:
"Mene välillä jollekin toiselle palstalle hoidattamaan itseäsi."
No miksi menisin, kun en minä täälläkään ole itseäni hoidattamassa, eikä sellaiseen ole mitään tarvettakaan. Joko muuten sait hotellihuoneesi auki? Kokeile seuraavaksi huutaa sille, että seesam aukene.Jospa se avautuisi Toimittajaliiton pressikortilla kuten elokuvissa? 😁
Yhdessä hiljattain katsomassani sarjassa poliisin lukonporaaja sanoi aina että sesam aukene, ja lopulta joku konsta tokaisi sille että ole kerrankin hiljaa. Olikohan kyseessä tuo Ylen itävaltalainen M, kentiespä hyvinkin.RepeRuutikallo kirjoitti:
Jospa se avautuisi Toimittajaliiton pressikortilla kuten elokuvissa? 😁
Yhdessä hiljattain katsomassani sarjassa poliisin lukonporaaja sanoi aina että sesam aukene, ja lopulta joku konsta tokaisi sille että ole kerrankin hiljaa. Olikohan kyseessä tuo Ylen itävaltalainen M, kentiespä hyvinkin.Mossadilta ja Shin Betiltä voisi myös saada opetusta tosi sniikkeihin kommandojen ovenavaustaitoihin, mutta eihän sellaisia tietenkään kenelle tahansa haagalaisille opeteta, eikä varsinkaan Haagaan asti tulla niitä oppeja jakelemaan. Onhan niillä tärkeämpääkin tekemistä.
usko.vainen kirjoitti:
"Vaikutat jo hermorauniokta kun kaikki ovat sinut hylänneet. Se on ikävintä, että omat vanhempasikin häpeävät sinua.
Kerro nyt jotain enemmän itsestäsi,"
Nytkö on taas aika näpytellä sieltä Haagan sohvalta... eiku Israelistako se oli... noita samoja mielikuvituksettomia jankutuksia? Sinä siis tosiaan et keksi mitään muuta tekemistä siellä sinun "pelipaikkareissullasi" kuin valita käyttää aikasi nettikeskustelussa juuri tuollaiseen, saman jankutukseen.usko.vainen kirjoitti:
"Sinulla ei ole varaa ostaa asuntoa Etelä-Haagasta mutta P-H:ssa on kaupungin vuokrakämppiä. Kysy sieltä."
No kukas sinun puolestasi sen kaupungin vuokrakämppäsi maksaa?usko.vainen kirjoitti:
"Ihan yksin olet joulua viettänyt, hyvä muille!"
Kerroin kyllä jo aiemmin sinulle, etten vietä joulua.usko.vainen kirjoitti:
Ei sada tällä hetkellä 😃
Mutta Haagassa taitaa sataa, eikö niin? Katso ikkunastasi ulos niin näet.
usko.vainen kirjoitti:
Eiks oo kivaa kun saatte keksiä satujanne 😃❓
No mikäs siinä olisi satuja keksiessä? Sinähän se olet, joka kuitenkin satuihin uskoo.
usko.vainen kirjoitti:
"Saitko ressukka edes yhtään joululahjaa?"
Mitä ihmeen merkitystä sellaisella tiedolla voisi sinulle olla?usko.vainen kirjoitti:
"Olet sukusi inhokki."
Vai tuommoisia visioita sitä nousee iltapäivän mittaan päähäsi. En tiennyt, että siellä on kusen lisäksi yhtään enää tilaa millekään muulle.usko.vainen kirjoitti:
"Oletko mielisairaalassa?"
Kas, jälleen näyte patmoslaisesta hengentuotoksesta, kristillisestä lähimmäisenrakkaudesta ja osoitus aitouskovuuden moraalisesta ja älyllisestä ylemmydestä..."Oletko mielisairaalassa?"
Näköjään sitä patmoslaista opetusta pitää jakaa aina jankuttamalla, olipa solvauksen aiheeksi sitten valittu mikäkin ala-astetasoisten nokkeluus.usko.vainen kirjoitti:
"Oletko pakkohuostaanotettu?"
Kyllä tuossa joku ongelma täytyy taustalla olla, että sinulta vain lorisee tuota tavaraa palstalle herkeämättä. Onhan tuossa semmoinen tietty rytmi kyllä, että välillä varmaan joudut vähän muhituttamaan, että uutta sontaa muodostuisi suollettavaksi. Silloin kun tuohon tulee tauko, niin tässä ehtii jo ajatella, että nytkö siellä Israelissa on joku terroristi räjäyttänyt pommin jossain turistikohteessa, ja nähtiin äsken sitten viimeiset tuollaset lorinat... mutta kuin toisaalta tuota taitaakin tulla sieltä Haagasta.usko.vain.en kirjoitti:
"Oletko pakkohuostaanotettu?"
Kyllä tuossa joku ongelma täytyy taustalla olla, että sinulta vain lorisee tuota tavaraa palstalle herkeämättä. Onhan tuossa semmoinen tietty rytmi kyllä, että välillä varmaan joudut vähän muhituttamaan, että uutta sontaa muodostuisi suollettavaksi. Silloin kun tuohon tulee tauko, niin tässä ehtii jo ajatella, että nytkö siellä Israelissa on joku terroristi räjäyttänyt pommin jossain turistikohteessa, ja nähtiin äsken sitten viimeiset tuollaset lorinat... mutta kuin toisaalta tuota taitaakin tulla sieltä Haagasta.Se hyvä puoli tuossa on, että kun Räyhis on sinun kimpussasi, minä saan olla rauhassa.
Kyseessä todennäköisesti ei ole usko.vainen, vaan joku toinen pers'laitaoikeistolainen, joka on jostain mystisestä syystä liittoutunut usko.vaisen kanssa jo vuosia sitten.
Ehkä hän asuu u.v:n omistamassa sijoitusasunnossa ja saa vuokraansa huojennusta, kun "auttaa" tuota onnetonta tunaria somen ihmeellisessä maailmassa. 😄RepeRuutikallo kirjoitti:
Se hyvä puoli tuossa on, että kun Räyhis on sinun kimpussasi, minä saan olla rauhassa.
Kyseessä todennäköisesti ei ole usko.vainen, vaan joku toinen pers'laitaoikeistolainen, joka on jostain mystisestä syystä liittoutunut usko.vaisen kanssa jo vuosia sitten.
Ehkä hän asuu u.v:n omistamassa sijoitusasunnossa ja saa vuokraansa huojennusta, kun "auttaa" tuota onnetonta tunaria somen ihmeellisessä maailmassa. 😄Sitähän minä olen ennenkin sanonut, kun jotkut ovat kritisoineet minua että miksi sinä jaksat tuota, ja etkö voisi vain antaa tuon ressukaan olla, että minä teen tätä teidän hyväksenne. Jos sinulta on muuten mennyt nämä, mitä olen tarjonnut tänne ennenkin, ohi, niin katsohan, kun asialla on James Veitch:
Mitä tapahtuu kun vastaat spammiin?
youtube.com/watch?v=_QdPW8JrYzQ
Lisää seikkailuja spammin parissa:
youtube.com/watch?v=C4Uc-cztsJo
Ja vielä sähköpostilistojen kiroista:
youtube.com/watch?v=Dceyy0cX6J4usko.vainen kirjoitti:
"Sinäkin olet kovan luokan kommunisti ja anarkisti, kuten tuo ystäväsi sossun elätti RäyhäRepe."
Nämä ovat nyt sitten taas näitä sinun päiväuniasi mitä ilmeisesti siellä Haagan, eikun Israelin tylsyydessä näet. Parempaa tekemistä ei näytä olevan kuin luetella niitä tänne. Olen muuten kertonut sinulle jo monta kertaa, että minä en ole kommunisti, vaan kannatan sekataloutta. Valtiotakaan en vastusta, joten anarkistiksikaan en kelpaisi, vaikkei minulla hallitsijattomuutta, vapautta ja tasa-arvoa vastaan mitään olekaan.
Ja kun nyt satun tietämään tämän palstan joidenkin tapausten älynlahjat määrättyjen esimerkkien perusteella varsin kelvottomiksi, niin on tehtävä tähän yhteyteen yksi tiedonanto. Jos nimittäin joku on niin pälli, että luulee voivansa kuitata minulle siitä, että mites minulle kelpaa valtio, mutta ei hallittuna oleminen, niin katsoakaapas kun valta, kratos, ja hallitsijuus, arkhos, ovat eri asioita, jotka eivät ole ehdottomasti sidoksissa toisiinsa, eivätkä myöskään ristiriidassa keskenään.usko.vainen kirjoitti:
"Oletko äpärä vai orpo?"
Pelipaikalla on näköjään taas perinteinen patmoslainen öyhötys menossa. Varo vaan, ettet taas kohta lipsauta nimimerkilläsi noita kun unohdat vielä ruudj "Käytä nimimerkkiä Anonyymi".usko.vainen kirjoitti:
"Oletko orpo vai hylätty lapsi?"
Semmoisia terkkuja sinne Israeliin (=Haagaan), että en ole lapsi."En ole keskustellut sinun kommarin kanssa vielä kertaakaan, paitsi silloin kun kirjoitat Anona ja esimerkiksi RepeRuutkallo-nikilläsi"
Et niin, koska kuten sanoin, en ole kommari. Enkä kirjoittele anona, eikä tuollaista versiota Repe-nimimerkistä mitä ehdotat, taida ollakaan.Kirjoitat kyllä täsmälleen samalla tavalla kuin "maalittomani" u.v. Mutta tosiaan en ole yöelämässä. Nukun yöni. Enkä ole Repe.
usko.vainen kirjoitti:
"Kirjoitat tänne RepeRuutikallo-nikilläsi ja sadoilla rekkaamattomilla nikeilläsi.
Nyt jätän sinut taas keskustelemaan itsesi kanssa"
Ai onko sinulla nyt muka jotain muuta tekemistä siellä Israelissa (=Haagassa), kun aiemmin olet mielummin räyskyttänyt täällä palstalla? Miten minä en oikein usko tuota...- Anonyymi
usko.vain.en kirjoitti:
Kirjoitat kyllä täsmälleen samalla tavalla kuin "maalittomani" u.v. Mutta tosiaan en ole yöelämässä. Nukun yöni. Enkä ole Repe.
"Kirjoitat kyllä täsmälleen samalla tavalla kuin "maalittomani" u.v."
Ei kirjoita, osaa nimittäin jonkin verran pilkkusääntöjä. usko.vainen kirjoitti:
Eiks oo kivaa kun saatte keksiä satujanne 😃❓
Omia satujasi Israelista (= Haagasta) on näköjään taas tarjolla:
"Koska valehtelet ja levität väärää tietoa minusta, niin vastaan vielä yhden kerran. Sen jälkeen jätän sinut jälleen keskustelemaan itse kanssa
En ole Haagassa tai Israelissa (saati että asuisin kummassakaan paikassa), vietän joulun aikaani ihan muualla. En ole näet tuo nimimerkki usko.vainen, jota vainoat ja himoitset ja jonka kanssa nähtävästi haluaisit homostella. Kirjoittaisit toki välillä RepeRuutikallo-nikilläsi noita sairaita fantasioitasi.
Ja kommunistihan sinä toki olet, Repe. Varmaan yrität edelleen valehdella asioita minusta ja purkaa tälle palstalle patoutumiasi, sillä muuta elämäähän sinulla ei tämän palstan ja viinan kittaaamisen lisäksi ole"
- Anonyymi
Oikein hyvää Joulua sinullekin.
Rauhallista Joulua sinnekin päin!
Näin taisi päästä käymään. 😁😆😅
Mielikuvitusmatkailu tulee kyllä halvaksi. Ajattelinkin käydä "Sirius-planeetalla" kuten eräs emäntä joskus vuosituhannen vaihteessa. Nopeaakin se on.- Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
Kiitos samoin sinulle, Joulun jatkoja💫✨
Shalom! Voitko mennä tähän ja vilkuttaa meille?
https://www.skylinewebcams.com/en/webcam/israel/jerusalem-district/jerusalem/western-wall.html
Kerro sitten kun olet kuvassa!💫✨ Anonyymi kirjoitti:
Shalom! Voitko mennä tähän ja vilkuttaa meille?
https://www.skylinewebcams.com/en/webcam/israel/jerusalem-district/jerusalem/western-wall.html
Kerro sitten kun olet kuvassa!💫✨Kävin jo aamulla Länsi-muurilla joten tyydy tähän 👋👋👋
- Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
Kävin jo aamulla Länsi-muurilla joten tyydy tähän 👋👋👋
Mihinkä tähän?
usko.vainen kirjoitti:
👋👋👋
"Kerro äidistäsi ja isästäsi."
Sitä luulisi, että tyhmempikin ymmärtäisi vähemmällä, etten taida kertoa, vaikka kuinka jankkaisit. Olenhan minä sen ihan suoraan sanonutkin jo. Mutta tosiaan ei se minua mitekään haittaa, että valitset tehdä evankeliointityösi tuolla tavalla pelleilemällä. Kai siellä kaatumakerholla tuostakin jotain pisteitä jaetaan, vaikka kyllä ihmettelen, että miksi. Jokin sinua kuitenkin motivoi.
- Anonyymi
Äiti maksoi reissun??
😄😄😄- Anonyymi
Taas.......... :D
- Anonyymi
Kateelllsuutesi on liikuttavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateelllsuutesi on liikuttavaa.
"Kateelllsuutesi" on ainoa suomen kielen sana, jossa on 3 l-kirjainta peräkkäin ;DDDD
- Anonyymi
Siunattua Joulua!
- Anonyymi
Olet siis Korvatunturilla joulupukin seurassa.
- Anonyymi
Minulle on se ja sama missä u.v on. Hänen kaltaisensa ihminen ei herätä mitään mielenkiintoa. Tuollainen netissä pätemään pyrkivä narsisti ei ansaitse mitään tunteita.
Palstan kannalta tietenkin on äärimmäiseen hyvä, jos u.v poissa pysyy. Jokainen hetki ilman häntä on arvokas ja harvinainen. Toivotaan siis että tämä matka kestää oikein pitkään, olipa oikea tai feikki. ❤️❤️❤️- Anonyymi
RepeRuutikallo kirjoitti:
Kyllä Israelissakin on ilmaisia langattomia verkkoja. Ja Helsingissä... 😏
Sitähän emme tiedä missä koko ihminen on. Sillä hän ei väliä edes ole. Mitä vähemmän äänessä, sen parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän emme tiedä missä koko ihminen on. Sillä hän ei väliä edes ole. Mitä vähemmän äänessä, sen parempi.
Siunattua Joulua sinullekin!
- Anonyymi
Uskis on palstan ateille kova pala. Kiva lukea kun aikuiset ihmeet palaavat koulukiusaajan rooleihinsa kun eivät muuhun kykene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskis on palstan ateille kova pala. Kiva lukea kun aikuiset ihmeet palaavat koulukiusaajan rooleihinsa kun eivät muuhun kykene.
Noinko koville taas ottaa? 😄😄😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinko koville taas ottaa? 😄😄😄
Sinulle näyttää ottavan todellakin koville. Kerro toki mikä sinun antaisi tälle palstalle on ollut.
Anonyymi kirjoitti:
>aikuiset ihmeet
Hyvin toimii netti Israelissa, usko.vainen! 😜Anonyymi kirjoitti:
Sinulle näyttää ottavan todellakin koville. Kerro toki mikä sinun antaisi tälle palstalle on ollut.
>mikä sinun antaisi
Hyvin pelittää Luvatun maan netti. Eiloissako olet, usko.vainen?- Anonyymi
>aikuiset ihmeet
Hyvin toimii netti Israelissa, usko.vainen! 😜Hervannassa vielä paremmin 🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hervannassa vielä paremmin 🤡
Mitä sulla on siellä nopeus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sulla on siellä nopeus?
Kysy Repeltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy Repeltä.
Miten se voi tietää sun nopeuden? Onko se joku jumala?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se voi tietää sun nopeuden? Onko se joku jumala?
Luulee olevansa.
- Anonyymi
Avuttomuutesi on liikuttavaa 😥
- Anonyymi
” rakatunut”
On on! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
'Uskis on palstan ateille kova pala. '
Kova kuin kivi. Ja yhtä älykäs. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
'Uskis on palstan ateille kova pala. '
Kova kuin kivi. Ja yhtä älykäs.Uskiksella ei ole kova kuin kivi. Ollut moneen vuoteen. Mutta silti se vaan homoja vonkaa...
- Anonyymi
En tiedä, mikä on säälittävämpää. Sekö, jos u.v on uskovainen oikeasti ja käyttäytyy silti tavallaan vaiko se, jos hänen pitää teeskennellä sellaista. Samoin säälittävää on se, jos pitää valehdella olevansa Israelissa. Säälittäväähän kyllä on sekin, jos on siellä ja asialla pitää erikseen leveillä ja tänne kirjoitella.
😟😟😟- Anonyymi
Minusta sinä olet säälittävin. Omaa avuttomuutta käyttäydyt kuin kakara joka ei ole itseensä tyytyväinen ja siksi yrittää mustamaalata itseään fiksumpia. Mutta kaikesta huolimatta hyvää joulua sinulle ja yritä kasvaa aikuiseksi.
Anonyymi kirjoitti:
Minusta sinä olet säälittävin. Omaa avuttomuutta käyttäydyt kuin kakara joka ei ole itseensä tyytyväinen ja siksi yrittää mustamaalata itseään fiksumpia. Mutta kaikesta huolimatta hyvää joulua sinulle ja yritä kasvaa aikuiseksi.
>Omaa avuttomuutta käyttäydyt kuin kakara joka ei ole itseensä tyytyväinen ja siksi yrittää mustamaalata itseään fiksumpia.
Ketä fiksumpi usko.vainen siis on? Kerrohan nimimerkki, Antsu, niin verrataan vähän siskosten kommentteja. 🙂- Anonyymi
>Omaa avuttomuutta käyttäydyt kuin kakara joka ei ole itseensä tyytyväinen ja siksi yrittää mustamaalata itseään fiksumpia.
Ketä fiksumpi usko.vainen siis on? Kerrohan nimimerkki, Antsu, niin verrataan vähän siskosten kommentteja. 🙂Olen ihan varma, että uskis rakastaa sinua. Nyt voit rauhoittua jo joulun viettoon.
- Anonyymi
Minua kiinnostaa minkälainen sinun mielestäsi uskovaisen pitäisi olla? Sellainenkin jolle voisit aukoa päätäsi vapaasti?
- Anonyymi
Tämän jouluisen ihmeen voi lisätä listaan
- syövästä ihmeparantunut
- kiinteistösijoittaja
- vieläkin Pasilan poikia työllistävä tapaus Lettas 😂😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän jouluisen ihmeen voi lisätä listaan
- syövästä ihmeparantunut
- kiinteistösijoittaja
- vieläkin Pasilan poikia työllistävä tapaus Lettas 😂😁Sinulle kaikki on niin ihmeellistä.
- Anonyymi
Oi Uskovaisten Ruhtinas! Kertoisitko hieman tarkemmin matkastasi? Minulla on hieman ongelmia uskoa juttusi.
- Anonyymi
Älä pidätä hengitystä odotellessa. 😆😆😆
- Anonyymi
Reissu on löydettävissä Uuden testamentin neljän evankelistan kertomana.
Alkutaival nk. evankeliumikirjoissa, lopputaival Johanneksen Ilmestyksessä.
Matteuksen evankeliumi 1. luku:
https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Matt. 1:1&rnd=1577183203913
Nk. "Jouluevankeliumi" löytyy Luukkaan evankeliumissa, 2. luku, jakeet 1-20:
https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Luuk. 2:1&rnd=1577183319826
Tämä, ed. Jouluevankeliumi, kuuluu jouluisin lukea ääneen.
Johanneksen Ilmestys:
https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ilm. 1:1&rnd=1577183248177
Et sinä koskaan pysty tätä järjellä uskomaan, ellei Jeesus Itse anna sinulle yliluonnollista Uskoa tähän.
~ Anonyymi kirjoitti:
Reissu on löydettävissä Uuden testamentin neljän evankelistan kertomana.
Alkutaival nk. evankeliumikirjoissa, lopputaival Johanneksen Ilmestyksessä.
Matteuksen evankeliumi 1. luku:
https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Matt. 1:1&rnd=1577183203913
Nk. "Jouluevankeliumi" löytyy Luukkaan evankeliumissa, 2. luku, jakeet 1-20:
https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Luuk. 2:1&rnd=1577183319826
Tämä, ed. Jouluevankeliumi, kuuluu jouluisin lukea ääneen.
Johanneksen Ilmestys:
https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ilm. 1:1&rnd=1577183248177
Et sinä koskaan pysty tätä järjellä uskomaan, ellei Jeesus Itse anna sinulle yliluonnollista Uskoa tähän.
~"Et sinä koskaan pysty tätä järjellä uskomaan, ellei Jeesus Itse anna sinulle yliluonnollista Uskoa tähän."
Tämä on kyllä niin korni luuppi, että voi herranen aika. Usko Jeesukseen, niin pelastut, sanovat kristityt... paitsi, että riippuukin Jeesuksesta, että uskotko häneen! Siis kummin päin se nyt on? Pitääkö Jeesukseen vain uskoa pinnistäen vastoin järkeä, vai riittääkö, että vain odottelee jos usko sattuu ns. kilahtamaan kuin itsestään, tosin siis itsensä Jeesuksen lahjoittamana? Tämä kun ei mitenkään voi olla molemmin päin, että ratkaisu on omasi, mutta kuitenkin lähtökohtaisesti itsestäsi riippumaton.
Ja jos tosiaan tästä voidaankin olla kahta mieltä, kuten pitäisikin voida, koska ei ole järkeä olla sitä mieltä, että nämä molemmat skenaariot toteutuvat samanaikaisesti, niin pyydän, että seuraavan kerran kun joku uskova moittii ateisteja sitä, että ateismi on aivan järjetön ja ei-perusteltu, suorastaan uskonnollinen positio, niin voisiko joku uskova tulla toppuuttelemaan, että ei se ole ateistin vika, ette Jeesus ole antanut hänelle uskonlahjaa? Nimittäin onhan se epäreilua, että ateistia syytetään siitä, mitä Jeesus on jättänyt tekemättä.
- Anonyymi
Telkkarissa meneillään Ekumeeninen Joulu.
Ekumenia viittaa uskontoon, kristinuskoon, ei esim. politiikkaan.
Mut':
"Laps' hankeen hukkuu, unhoittuu..."
Eikö olisi voitu puhua Jeesuksesta?
Aira Samulinin sotajoulu-kertomuksen kyllä jotenkin ymmärtää, tänä sodan alkamisen 80-vuotisjouluna. Oma isoäitini kuoli, en koskaan saanut tuntea tuota hienoa ja rakastettua äitiä.
Pelkäsin, pidätin hengitystäni: taputtaako kirkkoväki Airalle. Luojan kiitos, eivät. Vapaissasuunnissa olisi läpytys käynyt!
"Maa on niin kaunis,
Kirkas Luojan taivas..." Al-Hollin orvot - nuo joulunlapset toivat armon Suomeen tänä jouluna https://yle.fi/uutiset/3-11134166
- Anonyymi
Irvokasta!
Anonyymi kirjoitti:
Irvokasta!
Miksi on irvokasta, että Suomen viranomaiset pelastavat lain velvoittamana vaarallisista olosuhteista tilanteeseensa täysin syyttömiä ORPOLAPSIA, jotka ovat Suomen kansalaisia?
- Anonyymi
usko.vain.en kirjoitti:
Miksi on irvokasta, että Suomen viranomaiset pelastavat lain velvoittamana vaarallisista olosuhteista tilanteeseensa täysin syyttömiä ORPOLAPSIA, jotka ovat Suomen kansalaisia?
Irvokasta on pelastaa terroristien lapsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On irvokasta, että sinua ei abortoitu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen abortti on irvokas.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä on irvokasta? Eiväthän terroristien lapset vanhempiensa terroriin syypäitä ole. Ja olipa kuka tahansa moraalisista velvoitteista mitä tahansa mieltä, niin Suomen viranomaiset toimivat lain mukaan. Jos Suomen laki ei sinua tältä osin miellytä niin tee kansalaisaloite. Jos se ei sinulle riitä, niin suksi kuuseen täältä öyhöttämästä.
Anonyymi kirjoitti:
No mutta eiväthän tuon vanhemmat voineet sitä tietää, mitä on tulossa.
- Anonyymi
usko.vain.en kirjoitti:
Mikä siinä on irvokasta? Eiväthän terroristien lapset vanhempiensa terroriin syypäitä ole. Ja olipa kuka tahansa moraalisista velvoitteista mitä tahansa mieltä, niin Suomen viranomaiset toimivat lain mukaan. Jos Suomen laki ei sinua tältä osin miellytä niin tee kansalaisaloite. Jos se ei sinulle riitä, niin suksi kuuseen täältä öyhöttämästä.
Mihin syypäitä ovat abortoidut lapset?
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen abortti on irvokas.
Eli jos HIV-positiivisen insestiraiskauksen myötä on kehittymässä vaikeasti kehitysvammainen, todennäköisesti elinkelvoton lapsi psyykkisesti vakavasti traumatisoituneelle äidille, niin sinusta on irvokkaampaa pakottaa tuo äiti käymään raskaus läpi sen sijaan, että tuo kehittyvä ihmisraunio abortoitaisiin ennen kuin se itse kokee yhtään mitän. Tämä selvä. Tuo on sitä patmoslaista konservatiivista ihmisrakkautta. Minusta tuo tuo on iljettävää ja olen todella onnellinen, ettei tässä yhteiskunnassa ole enempää noin sairaita kaheleita.
- Anonyymi
usko.vain.en kirjoitti:
No mutta eiväthän tuon vanhemmat voineet sitä tietää, mitä on tulossa.
Olipa harmi kun terroristit epäonnistuivat vaikka tappoivat tuhansia syyttömiä naisia ja lapsia miesten lisäksi.
- Anonyymi
usko.vain.en kirjoitti:
Eli jos HIV-positiivisen insestiraiskauksen myötä on kehittymässä vaikeasti kehitysvammainen, todennäköisesti elinkelvoton lapsi psyykkisesti vakavasti traumatisoituneelle äidille, niin sinusta on irvokkaampaa pakottaa tuo äiti käymään raskaus läpi sen sijaan, että tuo kehittyvä ihmisraunio abortoitaisiin ennen kuin se itse kokee yhtään mitän. Tämä selvä. Tuo on sitä patmoslaista konservatiivista ihmisrakkautta. Minusta tuo tuo on iljettävää ja olen todella onnellinen, ettei tässä yhteiskunnassa ole enempää noin sairaita kaheleita.
Nuoko ovat abortin kriteerit ?
- Anonyymi
Lapsi se on vaikka kuinka yrität heitä vähätellä.
Anonyymi kirjoitti:
Olipa harmi kun terroristit epäonnistuivat vaikka tappoivat tuhansia syyttömiä naisia ja lapsia miesten lisäksi.
No sinulla on oikeus ajatella noin. Minusta taas on hyvä, että terroristit epäonnistuivat, vaikka harmillisesti ehtivätkin tappaa itse asiassa kymmeniä tuhansia syyttömiä ihmisiä.
Anonyymi kirjoitti:
Nuoko ovat abortin kriteerit ?
Eivät, eikä kukaan ole niin vihjannutkaan, mutta hihhulien kriteereillä tuossakaan tilanteessa aborttia ei saisi tehdä. Ja se on minusta irvokasta, ettei muka saisi.
- Anonyymi
usko.vain.en kirjoitti:
No sinulla on oikeus ajatella noin. Minusta taas on hyvä, että terroristit epäonnistuivat, vaikka harmillisesti ehtivätkin tappaa itse asiassa kymmeniä tuhansia syyttömiä ihmisiä.
Terrorosteja ei pidä palkita siitä mitä ovat tehneet. Märäntykööt omiin paskoihinsa.
Anonyymi kirjoitti:
Lapsi se on vaikka kuinka yrität heitä vähätellä.
Ei se ole lapsi vaikka kuinka yrität niitä liioitella.
Anonyymi kirjoitti:
Terrorosteja ei pidä palkita siitä mitä ovat tehneet. Märäntykööt omiin paskoihinsa.
Juu näin on minunkin mielestäni, mutta terrorismiin syyttömien lasten tuomitseminen samaan terroristien mukana, on tympeämielistä ilkeyttä ja lapsellista, älyllisesti kehittymätöntä, kyvyttömyyttä hillitä raivoaan sitä kohtaan mihin terroristit ovat syyllisiä.
Ei alkanut. Mutta missäs sinun nimimerkkisi on? Älä vaan sano, etä sille on käynyt kuten sille edelliselle? Poliisit ovat vieläkin ymmällään. Niin, sinähän kuulemma ilmoitit poliisille nimimerkkikaappauksestasi, mutta mitään ilmeisesti ole kuulunut. Vähän sama juttu seo n fillarivarkauksien kanssa. Ei niillä ole resursseja. Mutta mitäs sinne luvattuun maahan kuuluu? Nettiyhteys ainakin ilmeisesti pelaa. Vai Haagastako kysymyksiäsi sittenkin jankuttelet?
usko.vain.en kirjoitti:
Juu näin on minunkin mielestäni, mutta terrorismiin syyttömien lasten tuomitseminen samaan terroristien mukana, on tympeämielistä ilkeyttä ja lapsellista, älyllisesti kehittymätöntä, kyvyttömyyttä hillitä raivoaan sitä kohtaan mihin terroristit ovat syyllisiä.
Terroristin lapsi on terroristi, vai mitä Ituhippi-Risuparta?
- Anonyymi
usko.vain.en kirjoitti:
Ei alkanut. Mutta missäs sinun nimimerkkisi on? Älä vaan sano, etä sille on käynyt kuten sille edelliselle? Poliisit ovat vieläkin ymmällään. Niin, sinähän kuulemma ilmoitit poliisille nimimerkkikaappauksestasi, mutta mitään ilmeisesti ole kuulunut. Vähän sama juttu seo n fillarivarkauksien kanssa. Ei niillä ole resursseja. Mutta mitäs sinne luvattuun maahan kuuluu? Nettiyhteys ainakin ilmeisesti pelaa. Vai Haagastako kysymyksiäsi sittenkin jankuttelet?
Rauhoitu tai joutut taas vaihtaan nikkiä.
usko.vainen kirjoitti:
Ja hupsista keikkaa, kun taas sinulla lipsahti ja unohdit rastittaa ruudun "Käytä muuta kuin rekisteröityä nimimerkkiäsi". Tuosta on kyllä kuvankaappaus tallella, joten ihan turhaan muuten poistatat.
Musti.Hintikka kirjoitti:
Abortti on murha. Lapsenmurha. Abortti on rikos ja väärin.
Eikä ole. Abortti on erikseen laissa määritelty niin, että laillisessa tapauksessa kyse on alkion tai sikiön lääketieteellistä tappamisesta tietyn raskausajan puitteissa. Murha on ihmishenkilön, ihmisyksilön surmaamista vakaasti harkiten tai erityisen törkeällä tavalla, tai viranomaiseen virantoimituksessa kohdistuen. Abortissa tapetaan vasta ihmisyksilöksi kehittymässä olevaa kudosta, joka on vasta osana äitinsä kehoa ei pystyisi selviämään yksinään. Abortoitava alkio tai sikiö ei siis ole lapsi, eikä abortti ole rikos. On jokaisen moraalinen asia päätellä, että onko se siitä huolimatta väärin, mutta sitä varten tarvitset parempia argumentteja kuin tuollaista valehtelua ja trollausta.
usko.vain.en kirjoitti:
Ja hupsista keikkaa, kun taas sinulla lipsahti ja unohdit rastittaa ruudun "Käytä muuta kuin rekisteröityä nimimerkkiäsi". Tuosta on kyllä kuvankaappaus tallella, joten ihan turhaan muuten poistatat.
Ei lipsahtanut 😃 eikö ole kiva, että sinut tuntee vaikka sinulla on useita nikkejä 😃❓
usko.vainen kirjoitti:
Mutta mitä tulee siihen, että terroristin lapsi olisi muka terroristi, niin tuohan on aivan sairas ajatus. Mihin kaikkeen tuo sama pätee? Jos sinun isäsi on vaikkapa saanut ylinopeussakot, niin odottako sinuakin, perintökaaharia sakko kun synnyt tai no vaikka viimeistään kun tulet täysi-ikäiseksi? Tietysti terroristivanhemmat voivat kouluttaa lapsestaankin terroristin... MUTTA SITÄ VARTENHAN LAPSET HAETAAN POIS TERRORISTIEN HOTEISTA, mikäli mahdollista!
- Anonyymi
usko.vain.en kirjoitti:
Eikä ole. Abortti on erikseen laissa määritelty niin, että laillisessa tapauksessa kyse on alkion tai sikiön lääketieteellistä tappamisesta tietyn raskausajan puitteissa. Murha on ihmishenkilön, ihmisyksilön surmaamista vakaasti harkiten tai erityisen törkeällä tavalla, tai viranomaiseen virantoimituksessa kohdistuen. Abortissa tapetaan vasta ihmisyksilöksi kehittymässä olevaa kudosta, joka on vasta osana äitinsä kehoa ei pystyisi selviämään yksinään. Abortoitava alkio tai sikiö ei siis ole lapsi, eikä abortti ole rikos. On jokaisen moraalinen asia päätellä, että onko se siitä huolimatta väärin, mutta sitä varten tarvitset parempia argumentteja kuin tuollaista valehtelua ja trollausta.
Laki on vain ihmisten äänestyksen tulos.
usko.vainen kirjoitti:
Ei lipsahtanut 😃 eikö ole kiva, että sinut tuntee vaikka sinulla on useita nikkejä 😃❓
No miksi sitten poistatit kommentisi, jos ei lipsahtanut? Miksi tuo kommentti olisi voinut olla kenenkään muun mielestä poistamisen arvoinen kuin sinun mielestäsi? Ja eikö ole muuten kiva, että sinut tunnistaa silloinkin, kun et edes käytä nimerkkiäsi, koska sinä nimeomaan heittelet noita samanlaisia juttuja anonyymina, mitä nyt lipsautit nimimerkilläsi? Ja muuten ei ollut ensimmäinen kertai. Näin on käynyt tuolla nimimerkilläsi, ja useiden edellisten kanssa myös samoin. Ja siitähän sinä lisänimesi olet ansaitusti saanutkin.
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoitu tai joutut taas vaihtaan nikkiä.
Jouduit muuten itse äsken poistattamaan kommenttisi, koska lipsautit sen vahingossa nimimerkilläsi, kun olit unohtanut rastittaa anonymiteetin tarjoavan ruudun. Ja sinähän jouduit "vaihtaan nikkiä" aiemmin, kun tapahtui sama. Ja sitäkin aiemmin, ja sitäkin aiemmin. Että ketäs sinä oikein kehoittelet rauhoittumaan siinä? Et saa itse pidetty pakkaasi kasassa täällä edes sen vertaa, että pystyisit olemaan toistelematta samoja noloja mokiasi uudestaan ja uudestaan. Eli pitäisiköhän sinun itse vähän rauhoittua?
usko.vain.en kirjoitti:
No miksi sitten poistatit kommentisi, jos ei lipsahtanut? Miksi tuo kommentti olisi voinut olla kenenkään muun mielestä poistamisen arvoinen kuin sinun mielestäsi? Ja eikö ole muuten kiva, että sinut tunnistaa silloinkin, kun et edes käytä nimerkkiäsi, koska sinä nimeomaan heittelet noita samanlaisia juttuja anonyymina, mitä nyt lipsautit nimimerkilläsi? Ja muuten ei ollut ensimmäinen kertai. Näin on käynyt tuolla nimimerkilläsi, ja useiden edellisten kanssa myös samoin. Ja siitähän sinä lisänimesi olet ansaitusti saanutkin.
Minä en poistata mitään joten älä ala taas jankuttaa 😃😃😃
Et keksi mitään uutta vaikka nikkejäsi vaihtelet.- Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
Kertoisitko tarkemmin matkastasi? En usko nimittäin juttuasi. 🙄🙄🙄
usko.vainen kirjoitti:
Et keksi mitään uutta vaikka nikkejäsi vaihtelet.Mitä uutta sinä olet keksinyt? Katso noita kommenttejasi. Samaa jankutusta vuodesta toiseen. Mutta tosiaan et ollutkaan vielä saanut poistatetuksi tuota kommenttia, jota tarkoitin, vaan kommentoinkin epähuomiossa eri, jo poistetun kommentin perusteella.
Mutta siis sama kaavahan on toistunut useasti, että lipsautat vahingossa nimimerkilläsi noita samoja räyskytyksiä kuin anonyyminakin, ja ennen useilla erilaisilla rekisteröimättömillä nimimerkeillä. Mikä on tuon toimintasi syy?Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten? Minkä tulos sen sitten pitäisi olla? Diktaattorin mielivallan tulos? Hullun profeetan houreitten tulos? Onko sinulla demokratiaa parempi järjestelmä mielessä? Voisit saada vaikka jonkun rauhan Nobelin, jos esittelisit mikä sellainen olisi, miten se toimisi ja miten se saataisiin käyttöön. Mutta turhaan sinä demokraattista lakia vähättelet, tarjoamatta mitään parempaa tilalle.
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko tarkemmin matkastasi? En usko nimittäin juttuasi. 🙄🙄🙄
En kertoisi, eikä sillä ole mitään merkitystä mitä sinä uskot ja mitä et 😃
- Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
Et keksi mitään uutta vaikka nikkejäsi vaihtelet.Joko matkasi Israeliin on ohi? ❤️❤️❤️
- Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
En kertoisi, eikä sillä ole mitään merkitystä mitä sinä uskot ja mitä et 😃
Tylsä reissu kun täällä taas pyörit? ❤️❤️❤️
Anonyymi kirjoitti:
Joko matkasi Israeliin on ohi? ❤️❤️❤️
Ei ole ohi 😃 entä miten sinulla menee❓
- Anonyymi
Tuo voi olla totta. Yhdessä mielikuvitusvaimon kanssa!
😂😂😂👯👯👯 - Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
Ei ole ohi 😃 entä miten sinulla menee❓
Älä turhaan kiirehti takaisin! Jokainen päivä ilman tekstejäsi on hyvä! ❤️❤️❤️
Jaa, ettei kuule ihan vaan kävisi taas niin, että vaikka teeskentelet, ettet kanssani jauhaisi mitään, olet roikkumassa lahkeessani anonyymina kuitenkin? Eikä sinun sitä paitsi tarvitse minun jauhamisistani välittää. Minä kommentoin täällä joka tapauksessa, miellytti se sitten sinua tai ei, tai ketään muutakaan.
Ja ellet muuten itse anonyymina esittänyt tuota tiedekommenttia yllä, niin miksi vastaat minulle, kun minä olin kommentoinut sitä? Jos et ole tuo anonyymi, niin mitä sinä välität edellisestä kommentistani? Miten sinua voi kiinnostaa kehoittaa, että miten minun tulisi jauhaa, jos en ollut edes sinun kanssasi jauhamassa siinä kohtaa? Ainoa looginen vaihtoehto on, että tosiaan itse olit anona asialla tuossakin kohtaa.
Et tajua sitä, että et voi syyttää muita ihmisiä täällä siitä, että he olisivat sinun kimpussasi, jos olet itse kuitenkin jokapaikassa anonyymina häärimässä, vaikkakin sitten lipsauttaen paljastat olleesi kirjautuneena asialla kokoajan, kun unohdat rastittaa sen anoruudun. Käytöksesi on kuitenkin eriskummallisen hölmöä.Anonyymi kirjoitti:
Älä turhaan kiirehti takaisin! Jokainen päivä ilman tekstejäsi on hyvä! ❤️❤️❤️
Minulla on kyllä aikaa 😃 eikä tekstini ole sijainnistani kiinni 😃
Kerro nyt jo mitä SINULLE kuuluu.- Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
Kerro nyt jo mitä SINULLE kuuluu.Sinua tässä kehun. Olet niin hirmu kiva ihminen. Tasan hyvä kiva kuin Trump, joka tunnetusti on tosi kiva. Kukahan poistatti avaukseni siitä aiheesta? Osaatko sanoa? Koeta nyt mielikuvituslomasi jälkeen rakentaa jonkinlaisia ihmissuhteita itsellesi. Luonteesi ja nettiriippuvuutesi ehkä vähän hidastavat parin löytämistä, mutta kyllä joku voi langetakin sinuun kun vain koetat kovasti feikata alussa. ❤️❤️❤️👯👯👯
usko.vainen kirjoitti:
No, et sitten saanut perusteltua miksi terroristin lapsi olisi terroristi. Yleensäkin länsimaisessa oikeusperiaatteessa ihminen on syytön kunnes toisin todistetaan. Nyt sinä ehdotat, että terroristin lapsi vain on terroristi ja sillä selvä. Mutta jos on kyse esim. joistain vain muutaman vuoden ikäisistä lapsista, jotka eivät mitenkään voi vaikuttaa olosuhteisiinsa, eivätkä kuitenkaan tee mitään terroritekoja, niin miten he voivat olla terroristeja? Osaatko selittää? Kyllä sinä osaat ladella noita heittoja, joita sinun on tarkoitus esittää anonyymina, vaikka tälläkin kertaa lipsahti, mutta perustella mitään sinä et osaa.
Anonyymi kirjoitti:
Sinua tässä kehun. Olet niin hirmu kiva ihminen. Tasan hyvä kiva kuin Trump, joka tunnetusti on tosi kiva. Kukahan poistatti avaukseni siitä aiheesta? Osaatko sanoa? Koeta nyt mielikuvituslomasi jälkeen rakentaa jonkinlaisia ihmissuhteita itsellesi. Luonteesi ja nettiriippuvuutesi ehkä vähän hidastavat parin löytämistä, mutta kyllä joku voi langetakin sinuun kun vain koetat kovasti feikata alussa. ❤️❤️❤️👯👯👯
Kerro välillä SINUSTA itsestäsi 😃
Kerro nyt vaan ITSESTÄSI, olisi kiva tietää sinusta enemmän kun olet niin kovin kiinnostunut aina vain minusta 😃
- Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
Kerro välillä SINUSTA itsestäsi 😃
Poistatuttaako? 🤪🤪🤪
Anonyymi kirjoitti:
Poistatuttaako? 🤪🤪🤪
Ei 😃 kerro ihan vapaasti vain. Olisi mielenkiintoista tietää minkälaisen ihmisen olen saanut itseeni koukkuun.
- Anonyymi
No nyt ollaan asian ytimessä. Ajattelin kirjoittaa pienen tapaustutkimuksen usko.vaisesta.
Psyk. opskelija Kyllä sinä olet koukussa minuun. Joka ikinen kerta kun tulen tälle palstalle, olet heti paikalla
😃 kerro nyt itsestäsi ja siitä miksi sinua niin kovasti kiinnostan.Anonyymi kirjoitti:
No nyt ollaan asian ytimessä. Ajattelin kirjoittaa pienen tapaustutkimuksen usko.vaisesta.
Psyk. opskelijaKeskustelet taas itsesi kanssa 😃 se on todella hassua.
- Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
Keskustelet taas itsesi kanssa 😃 se on todella hassua.
Todisteet tuolle väitteelle?
Psyk. opiskelija - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psyk. opiskelijaUsko.vainen luulee, että kaikki anonyymit ovat sama kirjoittaja.
Sitten kiusaa meitä anoja, jotta rekisteröityisimme ja hän saisi henkilötietomme ja voisi siirtyä henkilökohtaiseen maalittamiseen ja kiusaamiseen.
Semmoinen tyyppi se on. Pahinta lajia. - Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
Keskustelet taas itsesi kanssa 😃 se on todella hassua.
Oikein mielelläni keskustelisin sinusta. Olet sen verran outo tyyppi, että se olisi mielenkiintoista. Alapas siis avautua vain. 👄👄👄
Anonyymi kirjoitti:
Oikein mielelläni keskustelisin sinusta. Olet sen verran outo tyyppi, että se olisi mielenkiintoista. Alapas siis avautua vain. 👄👄👄
Heti kun rekkaat nikkisi voidaan jatkaa keskustelua minusta 😃
usko.vain.en kirjoitti:
Tuollaiset möläytykset usko.vainen on tosiaan aina aiemmin päästönnyt Antsuna. Joulumania on ilmeisesti hallitsematon, eikä Israelissa tunnu olevan mitään tekemistä. Ihmeellistä että ihminen matkustaa kauas Lähi-Itään vain jatkaakseen samaa nettilänkytystä jota hän harjoittaa kotonakin 24/7. 🧐
usko.vain.en kirjoitti:
Mutta mitä tulee siihen, että terroristin lapsi olisi muka terroristi, niin tuohan on aivan sairas ajatus. Mihin kaikkeen tuo sama pätee? Jos sinun isäsi on vaikkapa saanut ylinopeussakot, niin odottako sinuakin, perintökaaharia sakko kun synnyt tai no vaikka viimeistään kun tulet täysi-ikäiseksi? Tietysti terroristivanhemmat voivat kouluttaa lapsestaankin terroristin... MUTTA SITÄ VARTENHAN LAPSET HAETAAN POIS TERRORISTIEN HOTEISTA, mikäli mahdollista!
>Jos sinun isäsi on vaikkapa saanut ylinopeussakot, niin odottako sinuakin, perintökaaharia sakko kun synnyt tai no vaikka viimeistään kun tulet täysi-ikäiseksi?
Eihän sillä ole ajokorttia... 😜Anonyymi kirjoitti:
No mikä hitto sen sitten pitäisi olla? Arvonnan tulos? 😀
usko.vainen kirjoitti:
Kerro nyt jo mitä SINULLE kuuluu.>Minulla on kyllä aikaa 😃 eikä tekstini ole sijainnistani kiinni 😃
Tämä on totisesti huomattu. 😂- Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
Ei 😃 kerro ihan vapaasti vain. Olisi mielenkiintoista tietää minkälaisen ihmisen olen saanut itseeni koukkuun.
Eikö siellä ISRAELISSA tosiaan ole muuta TEKEMISTÄ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psyk. opiskelijaHerra Jehova Jumala Kaikkivaltias on hänen todistajansa!
Tuollaiset möläytykset usko.vainen on tosiaan aina aiemmin päästönnyt Antsuna. Joulumania on ilmeisesti hallitsematon, eikä Israelissa tunnu olevan mitään tekemistä. Ihmeellistä että ihminen matkustaa kauas Lähi-Itään vain jatkaakseen samaa nettilänkytystä jota hän harjoittaa kotonakin 24/7. 🧐
Niin. Jos itse olisin jostain syystä matkannut Israeliin, niin olisin käyttänyt tilaisuuteni hyväksi ja käynyt ottamassa turpaani kunnon Krav Maga -kurssilla oikein paikalliseen tapaan ja Kuolleessa meressä ihmettelemässä hydrohaliinista fysiikkaa kellumiskokein*.
Tietysti voi olla, että joillain käynti Pyhässä Maassa innoittaa Hengessä sätkintää ja sen mukaista evankeliointia siinä määrin, että voi olla mahdotonta pidättäytyä jo ennestään omaksutusta harrastuksesta kalastella sieluja rahapussukoineen Patmoksen katraaseen ja holviin eli Meller-sedän taskuun.
* Muista pitää kellumiskokkiasi arvossa, ja syö herkkuja kun hän paistaa niitä sillä aikaa kun sinä kellut Kuolleessameressä.Anonyymi kirjoitti:
Usko.vainen luulee, että kaikki anonyymit ovat sama kirjoittaja.
Sitten kiusaa meitä anoja, jotta rekisteröityisimme ja hän saisi henkilötietomme ja voisi siirtyä henkilökohtaiseen maalittamiseen ja kiusaamiseen.
Semmoinen tyyppi se on. Pahinta lajia.>Sitten kiusaa meitä anoja, jotta rekisteröityisimme ja hän saisi henkilötietomme ja voisi siirtyä henkilökohtaiseen maalittamiseen ja kiusaamiseen.
Ei onnistu. Se on liian tyhmä. Siis löytämään henkilötietoja. Minä jos kuka voin tämän vahvistaa. Varmasti u.v on nimittäin yrittänyt, ja on löytänyt yksiössä asuvan (asuin yksiössä viimeksi 20 vuotta sitten) "Jarin" (joka ei ole etunimeni) Hervannasta (missä en koskaan ole asunut sekuntiakaan). Ei siis ole minkäänlaista huolta. Puhumme ihmisestä joka on vapautettu asepalveluksesta ja jolla ei ole ajokorttia – ilmeisesti kumpikin asiaintila "terveydellisistä" syistä. 😁Musti.Hintikka kirjoitti:
Abortti on murha. Lapsenmurha. Abortti on rikos ja väärin.
Älä sitten tee aborttia vaan pidä toukkasi. Kukaan ei pakota keskeytykseen. Raskautettuna päätät asiasta ihan itse. Passaako näin?
usko.vainen kirjoitti:
"Kerro nyt ihan vapaasti. On kiinnostavaa miten ihmisestä tulee tuollainen kuin sinä olet."
Voisin tietysti kertoakin. Mutta toisaalta miksi ihmeessä tekisin niin? Miksi minä välittäisin siitä, että mistä sinä olet kiinnostunut?usko.vainen kirjoitti:
"Saat ihan vapaasti nyt kertoa vanhemmistasi ja suhteestasi heihin."
Niin, kyllähän minä tuon erikseen sanomattakin tiedän, että saan vapaasti kertoa.usko.vainen kirjoitti:
"Kuoliko äitisi kun näki sinut synnytyksen jälkeen?"
Siinä näkee taas mitä siellä Patmoksessa opetetaan. Kuvitelma ilmeisesti on, että tosiuskovien tuollainen herjanheitto ja öyhötys on jotenkin puhuttelevaa, ja lisää moista opettavien kulttien suosiota. Todellisuus lienee kuitenkin toinen.
- Anonyymi
Israel ei päästä Bethlehemiin kristittyjä nyt kuin vähän.
- Anonyymi
Vain Halasin hallitsemasta Gazasta pääsyä on rajoitettu.
- Anonyymi
dikduk kirjoitti:
Betlehem kuuluu Palestiinan itsehallinnon alueisiin, se päättää kuka sinne pääsee.
Betlehem on Israelia ja Israel vastaa sen turvallisuudesta.
dikduk kirjoitti:
Betlehem kuuluu Palestiinan itsehallinnon alueisiin, se päättää kuka sinne pääsee.
Haluatko turpaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Betlehem on Israelia ja Israel vastaa sen turvallisuudesta.
Oslon sopimuksen mukaan Betlehem on osa Area A:ta, eli on palestiinalaishallinnon alainen. Tätä mieltä asiasta on myös Israel.
Anonyymi kirjoitti:
Oslon sopimuksen mukaan Betlehem on osa Area A:ta, eli on palestiinalaishallinnon alainen. Tätä mieltä asiasta on myös Israel.
Näin on.
- Anonyymi
Syötkö kinkkua juutalaisten "ystäviesi" kanssa, Hitlerin kanssa samaa uskontoa tunnustava kristitty!
- Anonyymi
Kristityt eivät loukkaa juutalaisia syömällä sikaa heidän pöydissään.
- Anonyymi
Hitler ei ollut kristitty.
Mikä on maaliman vanhin peli?
- Anonyymi
Muslimien täytyy päästä käymään kerran elämässän Mekassa ja mieluusti myös Medinassa ja joidenkuiden kristittyjen joko Beetlehemissä tai Jerusalemissa.
- Anonyymi
Hallituksessa on suunnitteilla kaikille Suomessa olevalle 160 000:lle muslimille lennot Mekkaan.
- Anonyymi
MITEN TE S24-MODERAATTORIT KEHTAATTE?????
Miksi te poistitte luterilaiselle foorumille kuuluvan ketjun aloituksen "Parinpellon tyttöjen joulu"?
Miten te kehtaatte?- Anonyymi
Nyt on näyttö kristittyjen vainosta jopa näennäisesti tietylle kristinuskon haaralle osoitetulla foorumilla.
Suomi24 Luterilaisuus-palstalla ei saa puhua / kirjoittaa vanhanajan luterilaisuudesta.
SETAa kannattavan arkkipiispan määräys? Kiusa se on tämäkin. Pilataan jo alkanut hyvä joulufiilis luterilaisilta uskovilta.
S24 boikottiin! Pitäkää Luciferinne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on näyttö kristittyjen vainosta jopa näennäisesti tietylle kristinuskon haaralle osoitetulla foorumilla.
Suomi24 Luterilaisuus-palstalla ei saa puhua / kirjoittaa vanhanajan luterilaisuudesta.
SETAa kannattavan arkkipiispan määräys? Kiusa se on tämäkin. Pilataan jo alkanut hyvä joulufiilis luterilaisilta uskovilta.
S24 boikottiin! Pitäkää Luciferinne.Jos me olemme hiljaa niin kivet huutavat!
Anonyymi kirjoitti:
S24 boikottiin! Pitäkää Luciferinne."Nyt on näyttö kristittyjen vainosta jopa näennäisesti tietylle kristinuskon haaralle osoitetulla foorumilla."
Oho! Vai ettetkö ehkä hitusen verran liioittelisi? Tiedätkös kun maailmalla tapahtuu sellaista, että kristittyjä tapetaan uskonsa takia. Jos se, että sinun aloituksesi on poistettu jotain foorumilta, jolla ei ole mitään velvollisuutta olla poistamatta kommenttiasi, eikä perustella poistoaan, niin mitä sitten on se kun kristittyjä ihan tapetaan?
"Suomi24 Luterilaisuus-palstalla ei saa puhua / kirjoittaa vanhanajan luterilaisuudesta."
Mutta oletko ottanut huomioon, mitä kaikkea muuta täältä pois(ta)tetaan? Katsot kokeneesi vääryyttä ja teet siitä numeron, mutta et ymmärrä kokonaisuutta. Oliko aloituksessasi mahdollisesti toimiva linkki? Oletko tietoinen, että automaattinen moderaatio saattaa poistaa ilman ymmärrettää syytä aloituksen tai kommentin, jos siinä on mikä tahansa linkki?
"SETAa kannattavan arkkipiispan määräys? Kiusa se on tämäkin. Pilataan jo alkanut hyvä joulufiilis luterilaisilta uskovilta."
Ja mitenkäköhän arkkipiispan määräykset ovat saattaneet koskea Aller Mediaa tai City Digital Groupia, jonka omistukseen foorumi nyttemmin kuuluu? Kuvitteletko sinä, että sekulaarit yritykset tänä päivänä tanssivat joidenkin uskonnollisten johtajien pillin tahtiin?
"S24 boikottiin! Pitäkää Luciferinne."
No kukaan ei varmaan sinua estä tekemästä omia valintojasi. Heippa!- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos me olemme hiljaa niin kivet huutavat!
Itseeni Toini Karivalo on tehnyt vaikutuksen kirjojensa ja esim. juuri tuon jälleen tänään tulleen tv-ohjelman (TV1: Tyttö joka näki joulupukin) kautta, jossa hän, yhdessä pikkusiskonsa Liisan kanssa muistelee lapsuutensa jouluja. Kertakaikkiaan ihanaa ja elävää kerrontaa!
Tässä eräs Toinin runoista: 💖
"Parinpellon tytölle
Tarinoita tulvillaan
kevät, kesä, kukat maan.
Myöskin pieni ihminen
tarinan on arvoinen.
Tule mukaan, mennään jo!
Portin aukaisee Parinpelto.
Oven luona tyttönen
odottelee kujeillen, nauraen.
Taskut täynnä omenoita
kertomusten koukeroita.
Verannalla kumistin, Vesijärvi sinisin.
Tule joutuin,
tule jo!
Avoinna on Parinpelto.
Leveälierinen kangashattu: runokooste, 1991."
Myös oma äitini kasvoi lapsuutensa maalaispappilassa ja oli tyypiltään jopa hyvin samaa olemusta kuin Toini! Anonyymi kirjoitti:
Jos me olemme hiljaa niin kivet huutavat!
Tai kivekset turpoavat... 😄
- Anonyymi
Tai kivekset turpoavat... 😄
Sinulla ei ole enää mitään eloa niissä ;(
- Anonyymi
Avaajan joulu ei kuulu tänne. Poistoon.
- Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
Tottakai se kuluu 😃
Miksi sitten poistatat sinulle kohdistetut kysymykset?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten poistatat sinulle kohdistetut kysymykset?
Minä en poistata yhtään mitään joten kerro vain 😃
- Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
Minä en poistata yhtään mitään joten kerro vain 😃
Mitä yhteistä on sulla ja Trumpilla? Kummatkin yhtä kivoja. Siis tooooooooooosi kivoja.
Katotaan kauanko pysyy! 😊😊😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä yhteistä on sulla ja Trumpilla? Kummatkin yhtä kivoja. Siis tooooooooooosi kivoja.
Katotaan kauanko pysyy! 😊😊😊Uskis on ylläpidon osa. Suomi24:llä työskennellyt tuttu kertoi. Edes toiset modet kuulemma ei tykkää. 😣😣😣
Anonyymi kirjoitti:
Katotaan kauanko pysyy! 😊😊😊Kerro nyt vain ITSESTÄSI jotain 😃
Anonyymi kirjoitti:
Uskis on ylläpidon osa. Suomi24:llä työskennellyt tuttu kertoi. Edes toiset modet kuulemma ei tykkää. 😣😣😣
Nytkö jo todistat väitteeesi 😃❓
No voihan video. Ajattele, jos minäkin saisin rahaa tästä palstakontribuutiostani. Mihinköhän voisi ottaa yhteyttä?
Nimittäin minä olen kyllä vuosien varrella tuottanut niin paljon sisältöä tänne, että on ihme, etteivät ole ottaneet yhteyttä. Vähintään ansaitsisin jonkun kultapossujäsenyyden.
Ja ei, kyse ei ole siitä, että olisi tyhmää maksaa jos teen kerran ilmaiseksi vaan, voisin tehdä PALJON^2 (eli paljon potenssiin 2) enemmän, jos minun ei tarvitsisi käydä kesällä töissä! Talvisin ehdin toki vain sen verran, mitä nyt opintojen mukaan on aikaa ja minkä verran joskus on pakko ottaa etäisyyttä pänttäämiseenkin.
Eli vinkkiä vaan, että saa ottaa yhteyttä, mikäli kaipaat "sisällöntuottajaa". Pidän kyllä kiinni siitä linjasta, että suostun provosoimaan, jos nimenomaan sitä halutaan, mutta sisällön määritän itse, enkä ala laulaa kenenkään lauluja, vaikka jonkun leipää söisinkin. Pääasiallinen oma tehtäväni on kuitenkin valistus, ei julistus.- Anonyymi
usko.vain.en kirjoitti:
Mistä ihmeen suojahaalareista puhut?
Huomaapa miten nopeasti Utopia taas poistoineen iski, kun uskista kritisoitiin.
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on siitä, että u.v. on anonyymina loputtomasti trollatessaan käytännössä kouluttanut tuon botin reagoimaan tiettyyn viitekehykseen, eli tiettyihin sanoihin ja niiden kokonaisuuteen. Tai näin minä ainakin uskoisin olevan asianlaita, koska en toki tunne tuota tekniikkaa saati tiedä moderoinnin periaatteita täällä sen tarkemmin.
Yleensä en kuitenkaan ehdi edes vastata näihin, kun vain näen ilmoituksen, mutta viesti onkin jo poistettu. Äskeinen poikkeus oli yllätys. Ja taustatarina kuuluu, että olen joskus kertonut olevani ulkotöissä, silloin kun olen töissä. u.v. on siitä ilmeisesti jotenkin keksinyt, että tähän liittyisi joku haalarijuttu, vaikka itse en kyllä missään vaiheessa ole moiseen viitannut.
Voi olla, että hän sekoittaa minut johonkin toiseen henkilöön, koska tietäen sen, että hän itse on multinickitrolli, hän olettaa kaikkien muidenkin olevan, eikä hän voi kuitenkaan tietää ketkä ovat. Olen nähnyt lukuisia kertoja kun hän epäilee minua muiksi ja muita minuksi. Ja se vaihtuu aina ihan lennosta, että ketä hän palstalla vihaa eniten, että keneen hän haluaa minut yhdistää, eikä hänellä näytä olevan mitään käsitystä eroista kommentointi- ja kirjoitustyyleissä maneereineen kuten esim. virheineen.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tämän palstan tarkoitus ei ole käydä kenenkään henkilöön.
Sinä et ainakaan pysty keskusteluun vaan käyt aina henkilöön. - Anonyymi
Muutama esimerkki väitteistäsi olisi ihan joulun kunniaksi paikallaan. Onnistuu varmaan sinulta?
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tämän palstan tarkoitus ei ole käydä kenenkään henkilöön.
Sinä et ainakaan pysty keskusteluun vaan käyt aina henkilöön.Eli oletko siis sitä mieltä, että oli väärin u.v:lta käydä kiinni henkilöön eli minuun, kun hän jatkoi jankuttaen loputtomia, joskin poistoon aina päätyviä kysymyksiään joistain ihmeen suojahaalareista, jotka hän on minulle kuvitellut?
usko.vainen kirjoitti:
Tottakai se kuluu 😃
Niin, sinähän et luterilainen ole, vaan olet joku vapis-/hellarilainen. Minua ei haittaa missä kukakin joulunsa toivottaa, joten en sanoisi, että "ei kuulu", mutta jos sinä sanot, että "kuuluu", niin haluaisin kyllä kuulla perustelut. Ihan sinulta. Suoraan nimimerkilläsi. Ei mitään anonyymilässytystä ja muuta pelkurimaista paskanjauhantaa. Mutta se on liikaa pyydetty sinulta.
- Anonyymi
usko.vain.en kirjoitti:
Niin, sinähän et luterilainen ole, vaan olet joku vapis-/hellarilainen. Minua ei haittaa missä kukakin joulunsa toivottaa, joten en sanoisi, että "ei kuulu", mutta jos sinä sanot, että "kuuluu", niin haluaisin kyllä kuulla perustelut. Ihan sinulta. Suoraan nimimerkilläsi. Ei mitään anonyymilässytystä ja muuta pelkurimaista paskanjauhantaa. Mutta se on liikaa pyydetty sinulta.
Sinä olet ateisti ja olet kristillisellä luterilaisuuspalstalla. Eikö ateistipalstat kiinnosta koska siellä on kaltaisiasi?
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet ateisti ja olet kristillisellä luterilaisuuspalstalla. Eikö ateistipalstat kiinnosta koska siellä on kaltaisiasi?
Minä olen kyllä ateisti, mutta tämä palsta ei ole "kristillinen luterilaisuuspalsta", vaan ihan kuule yleinen palsta, jonka aihe on luterilaisuus. Palstan kuvaus foorumin mukaan on tämä:
"Lue aiheen Luterilaisuus keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun."
Minä luen tämän aiheen keskusteluja. Minä katson, mitä muut ajattelevat, ja osallistun keskusteluun. Onko tämä sinulle joku ongelma? Ja mitä se sinulle kuuluu, mitkä muut palstat minua ehkä kiinnostavat tai eivät kiinnosta? Ja miten niin ateismipalstalla olisi kaltaisiani? Ovatko ateismipalstaa trollaavat kristityt hihhulit enemmän sinun, vai minun kaltaisia? Mitä luulet?Anonyymi kirjoitti:
Uskis on ylläpidon osa. Suomi24:llä työskennellyt tuttu kertoi. Edes toiset modet kuulemma ei tykkää. 😣😣😣
Veikkaan kyllä että siinä hommassa edellytetään hyvää lukutaitoa, eikä modeja taida kerralla olla töissä juurikaan yhtä enempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateistipalsta on uskovaisten räyhääjien valloittama.
Toivottavasti pelipaikalla oleminen tarkoittaa jotain uskonnoliista jossain Bethelemissä olemista näin jouluseutuun? Itse olen Landella siskon luona ja en sieltä päässyt edes joulukirkkoon. Jotain tietysti oli se, että näki pienten lasten saavan paketteja joulunseutuun, mutta se on sitä kaupallista joulua!
Jumalan siunausta jouluun pelipaikalla! Tarkoittaa se sitten mitä tahansa! :)- Anonyymi
Fundikset eivät toisiaan arvostele. Sama ilmiö kuin Amerikoissa Trumpin kannattajilla. 😄😄😄
- Anonyymi
Kuka nyt u.vaista haluaa vainota ja mitä se sua ylipäätänsä liikuttaa?
Minä en kyllä viitsisi ostaa lentolippua mihinkään vain sen vuoksi, että pääsisin trollaamaan johonkin toisaalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nyt u.vaista haluaa vainota ja mitä se sua ylipäätänsä liikuttaa?
Sinulla on pakkomielle u.vaiseen. Avaudutko sen syistä 💋💋💋
- Anonyymi
a-teisti kirjoitti:
Minä en kyllä viitsisi ostaa lentolippua mihinkään vain sen vuoksi, että pääsisin trollaamaan johonkin toisaalle.
Sinulla ei ole rahaa ostaa edes bussilippua Vantaalle.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole rahaa ostaa edes bussilippua Vantaalle.
Eikä mitään asiaa Vantaalle.
- Anonyymi
a-teisti kirjoitti:
Eikä mitään asiaa Vantaalle.
Eikä varsinkaan lentokentälle.
- Anonyymi
a-teisti kirjoitti:
Turkuun taitaa olla sinulle se pisin matkasi.
Anonyymi kirjoitti:
Turkuun taitaa olla sinulle se pisin matkasi.
Mutta sehän onkin, kuin ulkomailla olisi.
usko.vainen kirjoitti:
Oikein siunattua Joulun jatkoa sinullekin ja läheisillesi ✨💫
Siunausta lähimmäisille tarvitaankin, sillä pikkusiskolla on kova päänsärky ja hän voi nyt pahoin. Juuri söin jouluateria kahden ja ei ole sen jälkeen nälkä. Valitettavasti joulu ei ole uskonnollinen, sillä muu suku ei juuri ole uskovaista vaan joulumme on maallinen.
- Anonyymi
a-teisti kirjoitti:
Sinulle ihan varmaan.
a-teisti kirjoitti:
Minä yllätyin tässä vuosi sitten, kun yksi pariisilainen sanoi, että Turku on isokaupunki (big city). Itse kerran matkustin silloisesta asuinkaupungistani Helsingistä sinne ja totesin, että se aika hiljainen kaupunki ja ei mitenkään iso. Ei Stadikaan mikään iso mesta ole, miksi hämmäistyin viime vuonna totaallisesti, kun 10 miljoonan asukkaan Pariisin asukas piti Suomen Turkua isona kaupunkina.
HIenoa Turussa on joulurauhan julistus! Sitä joulurauhaa Teille ja lähimmäisillenne!a-teisti kirjoitti:
Ei sinnekään tällä hetkellä.
Valitettavasti täytyy lopetella tämä mielenkiintoinen keskustelu. Pitää lähteä hakeman kahvikermaa tuosta huoltoasemalta. Ja sitten lainaamaan naapurilta sitä kahvia.
- Anonyymi
a-teisti kirjoitti:
Valitettavasti täytyy lopetella tämä mielenkiintoinen keskustelu. Pitää lähteä hakeman kahvikermaa tuosta huoltoasemalta. Ja sitten lainaamaan naapurilta sitä kahvia.
Eikö Hurstin ruokakassissa ollut niitä?
- Anonyymi
a-teisti kirjoitti:
En minäkään tuosta syystä lentolippua ostaisi, mutta ketjun avaaja näemmä niin tekee, no huvinsa kullakin.
P.Dinosaurus kirjoitti:
Minä yllätyin tässä vuosi sitten, kun yksi pariisilainen sanoi, että Turku on isokaupunki (big city). Itse kerran matkustin silloisesta asuinkaupungistani Helsingistä sinne ja totesin, että se aika hiljainen kaupunki ja ei mitenkään iso. Ei Stadikaan mikään iso mesta ole, miksi hämmäistyin viime vuonna totaallisesti, kun 10 miljoonan asukkaan Pariisin asukas piti Suomen Turkua isona kaupunkina.
HIenoa Turussa on joulurauhan julistus! Sitä joulurauhaa Teille ja lähimmäisillenne!Turusta ei saa isoa kaupunkia tekemälläkään. Kesällä kaupunki on kyllä ihan kiva, talvella yhtä synkkä, pimeä ja hiljainen kuin Suomen muutkin kaupungit.
a-teisti kirjoitti:
Turusta ei saa isoa kaupunkia tekemälläkään. Kesällä kaupunki on kyllä ihan kiva, talvella yhtä synkkä, pimeä ja hiljainen kuin Suomen muutkin kaupungit.
Minä kävin siellä viimeksi noin huhtikuun 10. päivä vuosia sitten. Ihan kiva kevätkaupunki se silloin oli. Helsingissä vihreää ruohoa tuolloin oli lähinnä siellä missä oli nurmikolla lämpöputkia, mutta Turunseudulla kevät oli aavistuksen pitemmällä mielestäni.
Itse aloin pitämään sitä big citynä, kun pariisilainen niin lausui. Big Citystä on vielä matkaa metropoliin tai megapolikseen, mistä Turussa ei ole mitään viitteitä. Lähin megapolis taitaa olla Suomesta nähden Moskova ja lähimmät metropolit: Helsinki, Tukholma ja Pietari?P.Dinosaurus kirjoitti:
Minä kävin siellä viimeksi noin huhtikuun 10. päivä vuosia sitten. Ihan kiva kevätkaupunki se silloin oli. Helsingissä vihreää ruohoa tuolloin oli lähinnä siellä missä oli nurmikolla lämpöputkia, mutta Turunseudulla kevät oli aavistuksen pitemmällä mielestäni.
Itse aloin pitämään sitä big citynä, kun pariisilainen niin lausui. Big Citystä on vielä matkaa metropoliin tai megapolikseen, mistä Turussa ei ole mitään viitteitä. Lähin megapolis taitaa olla Suomesta nähden Moskova ja lähimmät metropolit: Helsinki, Tukholma ja Pietari?Jättäisin kyllä tämän Helsingin tuosta suosiolla pois, Tukholma jo on suurkaupunki kyllä. Ainakin näin Helsinkiläisen näkökulmasta.
Ja sitten on se ilmapiiri kysymys. Vaikka kehitystä onkin tapahtunut, niin kyllähän tällä aika ummehtunutta tuo meininki tuppaa olemaan.a-teisti kirjoitti:
Jättäisin kyllä tämän Helsingin tuosta suosiolla pois, Tukholma jo on suurkaupunki kyllä. Ainakin näin Helsinkiläisen näkökulmasta.
Ja sitten on se ilmapiiri kysymys. Vaikka kehitystä onkin tapahtunut, niin kyllähän tällä aika ummehtunutta tuo meininki tuppaa olemaan.Amerikkalaisessa televisio-ohjelmassa Amazing Race kutsuttiin Suomi-jaksossa pääkaupunkiseutu metropoliksi, mitä se minun mielestänikin niukasti on. Puolitoista miljoonaa asukkaan pääkaupunkiseutumme on jonkinlainen metropolialue, vaikka niukasti. Metropolin tekee sitä kansainvälisesti kohtalaisen kokoinen lentokenttä Vantaalla, Helsingin politiinen merkitys kansainvälisesti, Suomen pääkaupunkina oleminen ja Espoon Koneen sekä Nokian pääkonttorit esimerkiksi. Aasiassa moni vajaan kymmenen miljoonan asukkaan kaupunki on vähemmän metropoli kuin Helsinki? Megapolis, suurkaupunki, se ei ole missään nimessä kansainvälisesti, mutta kumminkin metropoli, jossa kulkee metro Espooseen asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään tuosta syystä lentolippua ostaisi, mutta ketjun avaaja näemmä niin tekee, no huvinsa kullakin.
Erikoista, että sinusta matkoilla ollessaan ei saisi kirjoittaa tälle palstalle.
P.Dinosaurus kirjoitti:
Amerikkalaisessa televisio-ohjelmassa Amazing Race kutsuttiin Suomi-jaksossa pääkaupunkiseutu metropoliksi, mitä se minun mielestänikin niukasti on. Puolitoista miljoonaa asukkaan pääkaupunkiseutumme on jonkinlainen metropolialue, vaikka niukasti. Metropolin tekee sitä kansainvälisesti kohtalaisen kokoinen lentokenttä Vantaalla, Helsingin politiinen merkitys kansainvälisesti, Suomen pääkaupunkina oleminen ja Espoon Koneen sekä Nokian pääkonttorit esimerkiksi. Aasiassa moni vajaan kymmenen miljoonan asukkaan kaupunki on vähemmän metropoli kuin Helsinki? Megapolis, suurkaupunki, se ei ole missään nimessä kansainvälisesti, mutta kumminkin metropoli, jossa kulkee metro Espooseen asti.
"Helsingin seutu (ruots. Helsingforsregionen) on Suomessa sijaitseva 1 437 799[3] asukkaan kasvukeskus ja metropolialue. Viranomaiskielen Helsingin seutu koostuu pääkaupunkiseudun kunnista, jotka ovat Helsinki, Espoo, Vantaa ja Kauniainen sekä kehyskunnista Hyvinkää, Järvenpää, Kerava, Kirkkonummi, Nurmijärvi, Sipoo, Tuusula, Vihti, Mäntsälä ja Pornainen[4][5]. Helsingin seutu sijaitsee Suomen eteläosassa Suomenlahden rannalla.
Helsingin seutu on Suomen suurin kaupungistunut alue ja se on talouden, kulttuurin ja tieteen osalta maan tärkein keskus. Viisi Suomen viidestätoista yliopistosta ja useimmat suuryritysten pääkonttorit sijaitsevat seudulla, kuten myös Suomen päälentoasema Helsinki-Vantaa.
Alueella toimivia yhteistyöelimiä ovat muun muassa joukkoliikennettä hoitava Helsingin seudun liikenne (HSL) sekä muun muassa jätehuoltoa ja vesihuoltoa hoitava Helsingin seudun ympäristöpalvelut (HSY). On arvioitu että Helsingin seudulla asuisi 2030 paikkeilla noin 1,6 miljoonaa asukasta.[4]
Seudulla on tiiviistä maankäytöstä huolimatta myös laajoja virkistys- ja luonnonalueita. Asutus on kuitenkin keskimäärin väljää - jopa Pohjoismaiden mittakaavassa - mutta tiivistä Suomen oloissa. Toisaalta Pohjoismaiseen taajamamääritelmään perustuvan Helsingin keskustaajaman väkiluku vuonna 2011 oli 1 159 211 asukasta ja pinta-ala 631,11 km². Tämä tarkoittaa yhtenäistä kaupunkimaisesti asutettua aluetta jossa rakennusten väli ei ylitä 200 metriä. Taajama ulottuu yhtenäisenä 12 kunnan alueelle (kahdeksan kuntakeskusta sijaitsee taajaman alueella) ja sen väestötiheys on 1 836,8 asukasta neliökilometriä kohden. "
https://fi.wikipedia.org/wiki/Helsingin_seutu- Anonyymi
P.Dinosaurus kirjoitti:
"Helsingin seutu (ruots. Helsingforsregionen) on Suomessa sijaitseva 1 437 799[3] asukkaan kasvukeskus ja metropolialue. Viranomaiskielen Helsingin seutu koostuu pääkaupunkiseudun kunnista, jotka ovat Helsinki, Espoo, Vantaa ja Kauniainen sekä kehyskunnista Hyvinkää, Järvenpää, Kerava, Kirkkonummi, Nurmijärvi, Sipoo, Tuusula, Vihti, Mäntsälä ja Pornainen[4][5]. Helsingin seutu sijaitsee Suomen eteläosassa Suomenlahden rannalla.
Helsingin seutu on Suomen suurin kaupungistunut alue ja se on talouden, kulttuurin ja tieteen osalta maan tärkein keskus. Viisi Suomen viidestätoista yliopistosta ja useimmat suuryritysten pääkonttorit sijaitsevat seudulla, kuten myös Suomen päälentoasema Helsinki-Vantaa.
Alueella toimivia yhteistyöelimiä ovat muun muassa joukkoliikennettä hoitava Helsingin seudun liikenne (HSL) sekä muun muassa jätehuoltoa ja vesihuoltoa hoitava Helsingin seudun ympäristöpalvelut (HSY). On arvioitu että Helsingin seudulla asuisi 2030 paikkeilla noin 1,6 miljoonaa asukasta.[4]
Seudulla on tiiviistä maankäytöstä huolimatta myös laajoja virkistys- ja luonnonalueita. Asutus on kuitenkin keskimäärin väljää - jopa Pohjoismaiden mittakaavassa - mutta tiivistä Suomen oloissa. Toisaalta Pohjoismaiseen taajamamääritelmään perustuvan Helsingin keskustaajaman väkiluku vuonna 2011 oli 1 159 211 asukasta ja pinta-ala 631,11 km². Tämä tarkoittaa yhtenäistä kaupunkimaisesti asutettua aluetta jossa rakennusten väli ei ylitä 200 metriä. Taajama ulottuu yhtenäisenä 12 kunnan alueelle (kahdeksan kuntakeskusta sijaitsee taajaman alueella) ja sen väestötiheys on 1 836,8 asukasta neliökilometriä kohden. "
https://fi.wikipedia.org/wiki/Helsingin_seutuOlet ihan hyvä tyyppi, mutta pikkuisen yksinkertainen.
Joko kirjaasi saa ostaa jostain? P.Dinosaurus kirjoitti:
Amerikkalaisessa televisio-ohjelmassa Amazing Race kutsuttiin Suomi-jaksossa pääkaupunkiseutu metropoliksi, mitä se minun mielestänikin niukasti on. Puolitoista miljoonaa asukkaan pääkaupunkiseutumme on jonkinlainen metropolialue, vaikka niukasti. Metropolin tekee sitä kansainvälisesti kohtalaisen kokoinen lentokenttä Vantaalla, Helsingin politiinen merkitys kansainvälisesti, Suomen pääkaupunkina oleminen ja Espoon Koneen sekä Nokian pääkonttorit esimerkiksi. Aasiassa moni vajaan kymmenen miljoonan asukkaan kaupunki on vähemmän metropoli kuin Helsinki? Megapolis, suurkaupunki, se ei ole missään nimessä kansainvälisesti, mutta kumminkin metropoli, jossa kulkee metro Espooseen asti.
Ehkä Helsinki, Vantaa ja Espoo määritelmällisesti voivat muodostaa metropolin mutta sellainen tietty syke vain puuttuu.
Kurvissa voi arkiyönä tallentaa mieleensä hetkiä, jolloin et näe ristin sielua, et ainoatakaan ihmistä missään, ei ainoitakaan auton valoja missään. Tosi metropolimaista.
Sitten taas joku Berliini jossa käymme melko usein. Kaupungissa on useita alueita joilla vappu on jäänyt päälle. Ikuisiksi ajoiksi ja 24/7.- Anonyymi
a-teisti kirjoitti:
Ehkä Helsinki, Vantaa ja Espoo määritelmällisesti voivat muodostaa metropolin mutta sellainen tietty syke vain puuttuu.
Kurvissa voi arkiyönä tallentaa mieleensä hetkiä, jolloin et näe ristin sielua, et ainoatakaan ihmistä missään, ei ainoitakaan auton valoja missään. Tosi metropolimaista.
Sitten taas joku Berliini jossa käymme melko usein. Kaupungissa on useita alueita joilla vappu on jäänyt päälle. Ikuisiksi ajoiksi ja 24/7.Mitä sait Hurstin ruokakassista?
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihan hyvä tyyppi, mutta pikkuisen yksinkertainen.
Joko kirjaasi saa ostaa jostain?Kustannusyhtiö Tammi ainakin ilmioitti, että kirjani ei sovi heidän kustantamislinjaansa. Ilmoitus tuli juuri ennen joulua, mutta ehkä muualta tulee toisenlainen näkemys ja kenties minun tulee kirjoittaa joku toinen kirja, joka julkaistaan enemmin ja sen jälkeen sitten se ensimmäiseksi tarkoittamani kirja.
Hyvää tapanipäivää ja uutta vuotta!a-teisti kirjoitti:
Sitten taas joku Berliini jossa käymme melko usein. Kaupungissa on useita alueita joilla vappu on jäänyt päälle. Ikuisiksi ajoiksi ja 24/7.Berliini, Rooma ja moni muu ovat metropoleja, mutta jossain 10 miljoonassa menee raja, että kaupunki muuttuu megapolikseksi. Euroopassa on ainakin kolme megapolista: Lontoo, Istanbul ja Moskova. Helsinki kuuluu poliittisesti ja taloudellisesti metropolikategoriaan, vaikka asukasluvultaan on vähäinen. Lahti on City, mutta ei Big City niin kuin Tampere, Turku - joissa molemmissa on ympäristöineen yli neljäsmiljoona asukasta. Helsinki on Small Metropol asukasluvun mukaan. Itsekin olen sitä mieltä, että jossain Helsingin keskuspuiston tienoilla voi kävellä kuin metsässä, joten kovin urbaani Helsinki ei ole, mutta se ei poista sitä, että se poliittisesti sekä taloudellisesti metropoli.
Taisimme keskustella joskus aikaisemmin, sillä muistan jonkun verranneen Helslnkiä Beriliiniin. Helsinki ei ole yhtä urbaani ja tyly kaupunki kuin Berliini?Anonyymi kirjoitti:
Mitä sait Hurstin ruokakassista?
Hanhenmaksaa, hummeria ja punkkua palan painikeeksi. Campo Viejoa pyysin. Ei ollut tällä kerta hyllyssä mutta Heikki Hursti kipaisi reippaasti viereisen Alkoon. Muovikassin sain myös.
P.Dinosaurus kirjoitti:
Berliini, Rooma ja moni muu ovat metropoleja, mutta jossain 10 miljoonassa menee raja, että kaupunki muuttuu megapolikseksi. Euroopassa on ainakin kolme megapolista: Lontoo, Istanbul ja Moskova. Helsinki kuuluu poliittisesti ja taloudellisesti metropolikategoriaan, vaikka asukasluvultaan on vähäinen. Lahti on City, mutta ei Big City niin kuin Tampere, Turku - joissa molemmissa on ympäristöineen yli neljäsmiljoona asukasta. Helsinki on Small Metropol asukasluvun mukaan. Itsekin olen sitä mieltä, että jossain Helsingin keskuspuiston tienoilla voi kävellä kuin metsässä, joten kovin urbaani Helsinki ei ole, mutta se ei poista sitä, että se poliittisesti sekä taloudellisesti metropoli.
Taisimme keskustella joskus aikaisemmin, sillä muistan jonkun verranneen Helslnkiä Beriliiniin. Helsinki ei ole yhtä urbaani ja tyly kaupunki kuin Berliini?Berliinihän ei ole tyly kaupunki, aivan päin vastoin. Riippuu tietty varmasti siitäkin missä liikkuu, minua kiehtoo "hämärät kujat", kaikenlainen undergroud.
a-teisti kirjoitti:
Berliinihän ei ole tyly kaupunki, aivan päin vastoin. Riippuu tietty varmasti siitäkin missä liikkuu, minua kiehtoo "hämärät kujat", kaikenlainen undergroud.
Joku saksalainen vain kertoi minulle, että saksalaiset voivat olla tylyjä ihmisiä juuri Berliinissä. En tiedä mistä tämän käsityksen saksalainen sai. Lisäksi taisi olla sama saksalainen, joka kommentoi kolmesta saksansanasta - keittiö, lapset ja kirkko - naisen elämässä olevat kovat koot olivat voimassa keisari Wilhelmin aikakautena ei tänään. Joten Saksa on muuttuvainen ja Berliinillä voi olla monet kasvot. 20-luvun lopusssa se viihdyttävä vilkaan yöelämän metropoli, mutta 30-luvun lopussa natsien pääkaupunki? 80-luvun lopussa se oli vielä jaettu läntiseen ja itäiseen osaan, kunnes muuri murrettiin. En ole käynyt siellä, mutta olen saanut saksalaisilta siitä tylyn kuvan.
P.Dinosaurus kirjoitti:
Joku saksalainen vain kertoi minulle, että saksalaiset voivat olla tylyjä ihmisiä juuri Berliinissä. En tiedä mistä tämän käsityksen saksalainen sai. Lisäksi taisi olla sama saksalainen, joka kommentoi kolmesta saksansanasta - keittiö, lapset ja kirkko - naisen elämässä olevat kovat koot olivat voimassa keisari Wilhelmin aikakautena ei tänään. Joten Saksa on muuttuvainen ja Berliinillä voi olla monet kasvot. 20-luvun lopusssa se viihdyttävä vilkaan yöelämän metropoli, mutta 30-luvun lopussa natsien pääkaupunki? 80-luvun lopussa se oli vielä jaettu läntiseen ja itäiseen osaan, kunnes muuri murrettiin. En ole käynyt siellä, mutta olen saanut saksalaisilta siitä tylyn kuvan.
En ole tuollaiseen törmännyt. Berliiniläisten eli siellä asuvien, kaupunkihan on magneetti, joka kerää ihmisiä sieltä täältä kanssa pääsee aina juttuun, on "kantakuppiloita", joissa asiakkaatkin jo tervehtivät, on oltu yöllä vastassa lentoasemalla, kun on otettu tosi äkkilähdöt (päähänpisto) eikä ole ollut kuin lentolippu jne. Rock-klubieilta tms. on tuntemattomat kutsuneet kotiinsa jatkoille ja sellaista.
Kai tuokin on juuri siitä kiinni missä liikut, ei meillä ole ollut esimerkiksi koskaan oikeastaan juurikaan asiaa ns. länsipuolelle. Ei siellä mitään ole. Kivaa.a-teisti kirjoitti:
En ole tuollaiseen törmännyt. Berliiniläisten eli siellä asuvien, kaupunkihan on magneetti, joka kerää ihmisiä sieltä täältä kanssa pääsee aina juttuun, on "kantakuppiloita", joissa asiakkaatkin jo tervehtivät, on oltu yöllä vastassa lentoasemalla, kun on otettu tosi äkkilähdöt (päähänpisto) eikä ole ollut kuin lentolippu jne. Rock-klubieilta tms. on tuntemattomat kutsuneet kotiinsa jatkoille ja sellaista.
Kai tuokin on juuri siitä kiinni missä liikut, ei meillä ole ollut esimerkiksi koskaan oikeastaan juurikaan asiaa ns. länsipuolelle. Ei siellä mitään ole. Kivaa."Kinder, Küche, Kirche", joo ehkä se saksalainen perusti omaan kokemukseensa ja ei ollut tietoinen, että natsi-Saksan aikaan oli sama kolme koota esimerkiksi voimassa, vaikka kirkko oli vähemmällä. Tällä sakasalaisella ei ollut kokemusta paljoa Berliinistä. Berliinissä ei myöskään ole voimassa nykyaikana kirkko eli Kirche vaan kaupunki taitaa olla vielä ateistisempi kuin nykyinen Helsinki, josta voisin sanoa, että ihmiset siellä ovat tylympiä ja vähemmän puhuimpia kuin ihmiset Landella.
Lopetan tässä aiheesta, sillä olemme menneet sivuun uskonnosta ja luterilaisuudesta, mikä oli tässä aiheena. Hyvää illan jatkoa ja yötä!a-teisti kirjoitti:
Tuskin kukaan muukaan, joten voinemme päätellä, että lentolippukin jäi ostamatta, ja pelkäksi puheeksi kuten itse kohteeseen saapuminenkin. Trollaus sen sijaan on jatkunut samaan tuttuun tahtiin kuin mitää reissua ei olisi tapahtunutkaan. Hmm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoista, että sinusta matkoilla ollessaan ei saisi kirjoittaa tälle palstalle.
Luetun ymmärtäminen hakusessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen hakusessa?
Sinulla näyttää taas olevan.
Anonyymi kirjoitti:
Fundikset eivät toisiaan arvostele. Sama ilmiö kuin Amerikoissa Trumpin kannattajilla. 😄😄😄
Kyllä sauluslaiset on välillä patmoslaisten kimpussa ja päinvastoin. Eivät voi sietää toisiaan, vaikka ovat kaikki hyvin vanhoillisia. Hieno homma. 🍿
Anonyymi kirjoitti:
On vielä erikoisempaa, että matkustaa erittäin kiinnostavaan maahan ja sitten länkyttää somessa aivan kuin ei olisi poistunut kotoaan laisingan. 🤔
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sait Hurstin ruokakassista?
Siellä oli näköjään yllärinä matkoja Israeliin.
P.Dinosaurus kirjoitti:
Kustannusyhtiö Tammi ainakin ilmioitti, että kirjani ei sovi heidän kustantamislinjaansa. Ilmoitus tuli juuri ennen joulua, mutta ehkä muualta tulee toisenlainen näkemys ja kenties minun tulee kirjoittaa joku toinen kirja, joka julkaistaan enemmin ja sen jälkeen sitten se ensimmäiseksi tarkoittamani kirja.
Hyvää tapanipäivää ja uutta vuotta!Alivaltiosihteeri on kirjoittanut vain esikoisteoksia ja sinä suunnittelet ilmeisesti samaa. Hyvä strategiahan se. 👍🏻
- Anonyymi
Hervantalaisille niitä ei jaettu koska te ette ole lentokuntoisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla näyttää taas olevan.
Kyllä sinulla on pahasti hukassa, sillä kyseinen "anonyymi" jolle vastasit ei sanonut halaistua sanaa etteikö tälle palstalle saisi kirjoittaa matkoilla ollessaan.
Ei ollut mutta sellainen mielikuvitusta heruttava kuvakirja lapsille Israelista oli.
On vielä erikoisempaa, että matkustaa erittäin kiinnostavaan maahan ja sitten länkyttää somessa aivan kuin ei olisi poistunut kotoaan laisingan. 🤔
Niinpä, olisi luullut Luvatussa Maassa jonkin sykähdyttävän siinä määrin, että olisi halunnut jakaa sen täälläkin.
a-teisti kirjoitti:
Niinpä, olisi luullut Luvatussa Maassa jonkin sykähdyttävän siinä määrin, että olisi halunnut jakaa sen täälläkin.
Tuntuu olevan toisin päin. Suomen sometus sykähdyttää niin, että sen u.v-säteily jaetaan Israelissa saakka.
Usko.vaisen puolustukseksi on toki sanottava, että hän ei ole ensimmäinen eikä viimeinen suomalainen, joka haluaa olla kaukomaillakin kuin kotonaan.
En vain ymmärrä, miksi hänen piti täällä mainostaa matkaansa peräti omassa ketjussaan, jos hän sitten kuitenkin antaa väkevän vaikutelman että onkin yhä Haagassa. 🧐Anonyymi kirjoitti:
Hervantalaisille niitä ei jaettu koska te ette ole lentokuntoisia.
Lentokunnosta on huomautettu kerran. Ryhmä Rämällä olimme liikkeellä ja paluulennolla ottivat meidät siihen välikköön nämä lentoemot ja tohtivat epäillä lentokuntoamme. Yksi siihen totesi, että emme lennä tätä konetta, mikähän se kapteenin kunto on? Selvisi sekin meille kyllä, pyysivät kapteenin ohjaamosta, hän päätti paluumme kohtalon. Hetken kuunteli meitä ja totesi, että viedään pojat kotiin 🤣
- Anonyymi
Sinä elät Mansen sossun rahoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinulla on pahasti hukassa, sillä kyseinen "anonyymi" jolle vastasit ei sanonut halaistua sanaa etteikö tälle palstalle saisi kirjoittaa matkoilla ollessaan.
Kyllä se kielto on jos sitä pitää oikein porukalla ihmetellä.
- Anonyymi
Kyllä, sossupummi se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, sossupummi se on.
Toden totta.
- Anonyymi
Käväisin äskettäin Saksanmaalla.
Siellä osataan juhlia, myös joulua.
Kadut, kaikki upeissa valaistuksissa. ✨
Frohe Weihnachten:
https://youtu.be/Wv6JfJuW4lU
~- Anonyymi
Et sinä missään Saksassa ole käynyt!
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä missään Saksassa ole käynyt!
Mutta sinä olet "käynyt" Israelissa, eli teeskennellyt käyneesi siellä ja trollannut samaan aikaan täällä. Shalom!
En niin. Minä sen asemesta avoimesti osoitan viettäväni joulustani osan tällä palstalla ojentamassa teitä hihhuleita ja muita paskanjauhajia ihan niin paljon kuin vain tarvitsee.
- Anonyymi
usko.vain.en kirjoitti:
En niin. Minä sen asemesta avoimesti osoitan viettäväni joulustani osan tällä palstalla ojentamassa teitä hihhuleita ja muita paskanjauhajia ihan niin paljon kuin vain tarvitsee.
Pitääkö lääkärin tehdä rasvaimu ja lihavuusleikkaus 45kg painavalle 170cm pitkälle anorektikolle koska tämä kokee itsenä lihavaksi?
Kyllä vai ei? Sano nyt biokemian opiskejia. Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö lääkärin tehdä rasvaimu ja lihavuusleikkaus 45kg painavalle 170cm pitkälle anorektikolle koska tämä kokee itsenä lihavaksi?
Kyllä vai ei? Sano nyt biokemian opiskejia.Ööh. Minä olen opiskellu pari biokemian kurssia. Olenko minä biokemian opiskelija sillä perusteella? No joo! Arvaa miksi muuten? No kun "Pekka Reinikainen on opiskellut biokemiaa Ranskassa, niin siksi hän tietää, ettei evoluuti ole totta" :D
Mutta mutta... tässähän oli sellainen juttu, että minä lupasin vastata sinulle tuohon kysymykseen suoraan MIKÄLI sinä vastaat minulle suoraan siihen, että voidaanko HIV-positiivisen insestiraiskaajan aiheuttaman raskauden tilanteessa tehdä abortti psyykkisesti vakavasti traumatisoituneelle alaikäiselle. Ja se lupaus pätee. Odotan vain vastaustasi.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vai ei? Sano nyt biokemian opiskejia.Hyvä kysymys!
- Anonyymi
Vain u.v pystyy tälläisiin megaketjuihin. Atet hääräävät aina kuin toukat limpuissa hänen ketjuissaan.
- Anonyymi
Ehkä näin, mutta paras ja ainoa keskustelu tässä ketjussa on a-teistin ja P.Dinosauruksen välillä.
a-teisti on kyllä fiksu tyyppi. Sauruksen juttuja en ole vielä lukenut niin paljoa, että tietäisin kertoa hänestä mitään. Minusta näyttääkin siltä, että olet itse paskaa asian vierestä jauhava vajakki. Enkä näe sinussa mitään hyvää, jos se pitää erikseen muka mainita, edellisen perään siis.
a-teisti kirjoitti:
Vajakkiudessakin on aste-eroja. Eli mieluummin perusvajakki kuin patmosvajakki.
Ja kyllä nyt kelpaa: Raskasta Joulua TV:ssä, Hurstin kanelikorppuja pussillinen ja naapurilta kerjätty iltakahvi.
- Anonyymi
U.v jopa itse pyytää puhumaan aiheen vierestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
U.v jopa itse pyytää puhumaan aiheen vierestä.
Missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä?
esim. tässä https://keskustelu.suomi24.fi/t/16176751/oikein-rauhallista-ja-siunattua-joulua-kaikille#comment-100269242
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
esim. tässä https://keskustelu.suomi24.fi/t/16176751/oikein-rauhallista-ja-siunattua-joulua-kaikille#comment-100269242
Ei ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole!
Kiva, kun noin kivasti jälleen kerran kuittaat luetun ymmärtämisen ongelmasi. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, kun noin kivasti jälleen kerran kuittaat luetun ymmärtämisen ongelmasi. :D
Kirjoita reilusti vaan rekatullasi, Kallo 💋💋💋
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä näin, mutta paras ja ainoa keskustelu tässä ketjussa on a-teistin ja P.Dinosauruksen välillä.
Anonyymi (25.12.2019 21:26): "Ehkä näin, mutta paras ja ainoa keskustelu tässä ketjussa on a-teistin ja P.Dinosauruksen välillä."
Kiitos kommenteista ja hyvää joulun jatkoa kohti uutta vuotta!
Shalom! Aloittaja!
Mites oma siunattu joulusi on mennyt? Olet näemmä esittänyt väitteen, että terroristin lapset ovat terroristeja. Tämä väitehän näköjään lipsahti sinulta ulos vahingossa tuolla nimimerkilläsi, kun olit vain anonyymina trollailemassa ja heittelemässä moista v*ttuilua, mutta sen kerran (lue: taas kerran) unohditkin rastittaa ruudun "Käytä muuta kuin rekisteröityä nimimerkkiäsi", niin noin pääsi käymään.
No mutta! Nyt kun asia on esillä, niin kerrohan, että joko olet saanut mietittyä, että millä v*tun perusteella lapset olisivat syypäitä vanhempiensa rikoksiin, tai omaisivat ehdottomasti kaikki heidän piirteensä? Tähän kun et ole saanut vastattua vielä, niin ajattelin, että josko kohta vastaisit. Voit totta kai vaikenemalla myöntää, että menit jauhamaan vihapaskaa, kun et osannut käsitellä pelkoasi ja vihaasi terroristeja kohtaan.
Minä ymmärrän sen. Minäkin vihaan ja pelkään terroristeja, ja haluaisin, että he kiehuisivat kuoliaaksi omassa ripulissaan. Mutta minä olen noinkin kärjekkäästä ilmaisusta huolimatta ainakin sen verran inhimillinen ihminen, että ymmärrän, etteivät terroristienkaan lapset ole syypäitä. Terroristi voi kouluttaa lapsestaan terroristia, mutta eikö ole niin, että mitä aiemmin lapsi saadaan terroristien pauloista pois, voinee tuo kierre katketa?- Anonyymi
Kyllä vai ei? Sano nyt biokemian opiskejia. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vai ei? Sano nyt biokemian opiskejia.Minä tosiaan en ole biokemian opiskelija siis pääainemielessä, joskin parisen kurssia on alla. Mutta kerroin jo ehdon sille, että vastaanko tuohon kysymykseen, ja se kuului, että:
Voidaanko HIV-raiskaajan suorittaman raskauden tapauksessa tehdä psyykkisesti traumatisoituneelle abortti, mahdollisesti kehitysvammaisen sikiön ollessa kyseessä?
PS. Kun toitotat patmoshihulaisella raivolla kysymyksiäsi spammaten, niin minä en aina muista kirjoittaa omaa vastinettani täsmällisesti samassa muodossa, joten se voi siten jokseenkin vaihdella.- Anonyymi
usko.vain.en kirjoitti:
Minä tosiaan en ole biokemian opiskelija siis pääainemielessä, joskin parisen kurssia on alla. Mutta kerroin jo ehdon sille, että vastaanko tuohon kysymykseen, ja se kuului, että:
Voidaanko HIV-raiskaajan suorittaman raskauden tapauksessa tehdä psyykkisesti traumatisoituneelle abortti, mahdollisesti kehitysvammaisen sikiön ollessa kyseessä?
PS. Kun toitotat patmoshihulaisella raivolla kysymyksiäsi spammaten, niin minä en aina muista kirjoittaa omaa vastinettani täsmällisesti samassa muodossa, joten se voi siten jokseenkin vaihdella.Olet varmaan karkottanut jo kaikki ihmiset ympärilläsi ja nyt ainoa keinosi kylvää vihasi on tämä palsta.
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan karkottanut jo kaikki ihmiset ympärilläsi ja nyt ainoa keinosi kylvää vihasi on tämä palsta.
Kas kun et uskalla ad hominem -lätinääsi esittää nimimerkilläsi. Varo vaan, ettei taas lipsahda, kuten eilen. Samaa skeidaahan sieltä silloin tuli nimimerkilläsi, mitä yleensä tulee anonyymina. Mikä ei tietenkään ollut mikään yllätys.
- Anonyymi
usko.vain.en kirjoitti:
Kas kun et uskalla ad hominem -lätinääsi esittää nimimerkilläsi. Varo vaan, ettei taas lipsahda, kuten eilen. Samaa skeidaahan sieltä silloin tuli nimimerkilläsi, mitä yleensä tulee anonyymina. Mikä ei tietenkään ollut mikään yllätys.
Säälin sinua ihan ilman nikkiäkin.
Minä taas säälin sinua, koska olet niin avuton, että et osaa argumentoida mitään minua vastaan, niin purat kiukkusi panettelemalla minua tavoin, jotka eivät hetkauta minua tai varmaan ketään muutakaan yhtään mitenkään. Minkä luulet muuttuvan nyt, kun sait tuon sanottua? Lapsellista anonyymia paskanheittoa siksi, kun et pärjää minulle näistä aiheista keskustelussa aikuisten tavoin. Kerro nyt, että mitä hyötyä tuosta on.
Anonyymi kirjoitti:
Säälin sinua ihan ilman nikkiäkin.
Mutta maneereinesi paljastat kuitenkin kaikille tapauksesi tunteville, minkä "nikin" takaa anonyymeja herjojasi heittelet. Ja väkisinhän sen huomaa välillä muutenkin, ihan kuka vain. Eilenkin lipsautit rähinääsi vahingossa nimimerkilläsi ulos. Oli varmaan taas niin kiire räyhätä, että unohtit rastittaa ruudun "Käytä nimimerkkiä Anonyymi". Ja tuo kuviohan onkin tuttu jo vuosien varrelta.
- Anonyymi
usko.vain.en kirjoitti:
Mutta maneereinesi paljastat kuitenkin kaikille tapauksesi tunteville, minkä "nikin" takaa anonyymeja herjojasi heittelet. Ja väkisinhän sen huomaa välillä muutenkin, ihan kuka vain. Eilenkin lipsautit rähinääsi vahingossa nimimerkilläsi ulos. Oli varmaan taas niin kiire räyhätä, että unohtit rastittaa ruudun "Käytä nimimerkkiä Anonyymi". Ja tuo kuviohan onkin tuttu jo vuosien varrelta.
Mikä sinun elämäsi tarkoitus mahtaa olla.
- Anonyymi
usko.vain.en kirjoitti:
Minä taas säälin sinua, koska olet niin avuton, että et osaa argumentoida mitään minua vastaan, niin purat kiukkusi panettelemalla minua tavoin, jotka eivät hetkauta minua tai varmaan ketään muutakaan yhtään mitenkään. Minkä luulet muuttuvan nyt, kun sait tuon sanottua? Lapsellista anonyymia paskanheittoa siksi, kun et pärjää minulle näistä aiheista keskustelussa aikuisten tavoin. Kerro nyt, että mitä hyötyä tuosta on.
Miksei äitisi abortoinut sinua koska ei kuitenkaan pystynyt kasvattamaan sinusta yhteiskuntakelpoista?
Anonyymi kirjoitti:
Miksei äitisi abortoinut sinua koska ei kuitenkaan pystynyt kasvattamaan sinusta yhteiskuntakelpoista?
Tuo evankeliointisi varmaan sataa sinne Patmoksen laariin ja Lexan taskuun kertyvinä rahavirtoina, ja näkyy maamme ylitse pyyhkäisevänä herätyksen aaltona. Ihmiset varmasti näkevät nyt kuinka fiksua, asiallista ja ystävällistä porukkaa se systeemi vetää puoleensa ja värvää agendaansa mainostamaan.
- Anonyymi
usko.vain.en kirjoitti:
Tuo evankeliointisi varmaan sataa sinne Patmoksen laariin ja Lexan taskuun kertyvinä rahavirtoina, ja näkyy maamme ylitse pyyhkäisevänä herätyksen aaltona. Ihmiset varmasti näkevät nyt kuinka fiksua, asiallista ja ystävällistä porukkaa se systeemi vetää puoleensa ja värvää agendaansa mainostamaan.
Kerro äidistäsi ja teidän suhteestanne.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinun elämäsi tarkoitus mahtaa olla.
Mihinkään ylhäältä annettuun tai jumalalliseen tai muutoinkaan kosmiseen itseistarkoitukseen en usko omakaan elämäni kohdalla, mutta eksistentialistina olen "tuomittu vapauteen" määrittää se itse itselleni. Ottaen kuitenkin huomioon vihamielisen asenteesi ja panettelevan ulosantisi, harkitsen kyllä aika pitkään, josko viitsin avautua syvemmistä mietteistäni kaltaisellesi epäkunnioittavalle ja ilkikuriselle häirikölle. No vitsi vitsi, ei tuommoista asiaa tarvitse sinua katsoen harkita hetkeäkään. Ei helmiä sioille, sanovat.
- Anonyymi
usko.vain.en kirjoitti:
Mihinkään ylhäältä annettuun tai jumalalliseen tai muutoinkaan kosmiseen itseistarkoitukseen en usko omakaan elämäni kohdalla, mutta eksistentialistina olen "tuomittu vapauteen" määrittää se itse itselleni. Ottaen kuitenkin huomioon vihamielisen asenteesi ja panettelevan ulosantisi, harkitsen kyllä aika pitkään, josko viitsin avautua syvemmistä mietteistäni kaltaisellesi epäkunnioittavalle ja ilkikuriselle häirikölle. No vitsi vitsi, ei tuommoista asiaa tarvitse sinua katsoen harkita hetkeäkään. Ei helmiä sioille, sanovat.
Kerro suhteestasi äitiäsi ja isääsi.
Anonyymi kirjoitti:
Kerro äidistäsi ja teidän suhteestanne.
Luultavasti olisit ehkä viimeinen ihminen tällä planeetalla, jolle jostain syystä edes saattaisin avautua yksityisasioistani. Eiväthän ne millekään patmoslaiselle häirikölle ylipäätään kuulu, joten mikä ihme mahtaisi motiivini olla niistä kertoa kaikista teikäläisistä vieläpä juuri sinulle, u.v.?
- Anonyymi
usko.vain.en kirjoitti:
Elämälläsi ei ole mitään tarkoitusta,
Anonyymi kirjoitti:
Elämälläsi ei ole mitään tarkoitusta,
Ikään kuin sinä siitä jotain voisit tietää. Sinun tarkoituksesi ainakin näemmä lienee järkesi, uskosi, lahkosi ja "lähetyssäätiösi" nolaaminen osoittamalla, että kun ääriuskova ajautuu konfliktiin ateistin kanssa, niin lopputulos on silkkaa kaaosta ja herjausta ja pulushakkia uskovan osalta. Ethän voi tosissasi kuvitella, että nyt säätiönne sivuilla käy suhina ja ihmiset etsivät lahjoituslinkkiä, kun olet tehnyt niin vahvan keissin uskonsoturien taistosta ateismia vastaan?
Anonyymi kirjoitti:
Kerro suhteestasi äitiäsi ja isääsi.
Opettele kirjoittamaan, äläkä sönkkää.
- Anonyymi
usko.vain.en kirjoitti:
Luultavasti olisit ehkä viimeinen ihminen tällä planeetalla, jolle jostain syystä edes saattaisin avautua yksityisasioistani. Eiväthän ne millekään patmoslaiselle häirikölle ylipäätään kuulu, joten mikä ihme mahtaisi motiivini olla niistä kertoa kaikista teikäläisistä vieläpä juuri sinulle, u.v.?
Mitä vanhempasi pitävät sinun käytöksestäsi?
Ovatko he ollenkaan elämässäsi? Anonyymi kirjoitti:
Mitä vanhempasi pitävät sinun käytöksestäsi?
Ovatko he ollenkaan elämässäsi?Eikö siellä Israelissa tosiaan ole mitään muuta tekemistä kuin jankuttaa tuommoisia kysymyksiä, ilmeisesti kuvitellen, että ne vaikuttaisivat mihinkään? Vai onko sittenkin siellä Haagassa noin tylsää?
- Anonyymi
usko.vain.en kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan, äläkä sönkkää.
Saat ihan vapaasti nyt kertoa vanhemmistasi ja suhteestasi heihin.
- Anonyymi
usko.vain.en valehtelee. Se on hänen agendansa.
Hänen mitään sanaansa ei pidä uskoa.
"Minäkin vihaan ja pelkään terroristeja, ja haluaisin, että he kiehuisivat kuoliaaksi omassa ripulissaan." = usko.vain.en on terrorismin tukija. - Anonyymi
Aika naurettavas sinulta länkyttää sellaiselle joka on poistanut nikkinsä käytöstä.
Ateistit ovat tyhmiä tästäkin turhasta ketjusta päätellen...
- Anonyymi
Niin, tyhmähän sinä todellakin olet.
- Anonyymi
Aller saa taas mitä haluaa, kun tästä aiheesta keskustellaan. Oikein laadukasta!
😂😂😂- Anonyymi
S24.
Sitä Jeesuskin peukuttaisi.
- Anonyymi
Kannattaa samalla leikkauttaa etusormesi kokoisesta pilistä esinahka pois, koska olet saastainen ympärileikkaamaton kristitty. 😜
Huomaan, että siellä "pelipaikalla" on nyt ihan antaumuksella vedetty soppatykillinen hernerokkaa klyyvariin. Ja mistä niin? No kun ilmoituksiini tulvii tämän tästä anonyymia herjaa, josta suurinta osaa en ehdi edes kommentoimaan kun ne on jo poistettu.
Aloittaja tekee nyt ihan turhaa työtä, mutta jos tuo autaa purkamaan kiukkuansa niin ei se minulta pois ole, eikä minua muutenkaan hetkauta. Tulenpahan vain jokaisen moisen herjakommentin myötä vain vakuuttuneemmaksi siitä, että lahkouskovaisuus joko tekee ihmisistä katkeria häiriköitä, tai vetää sellaisia erityisen tehokkaasti puoleesi.Vaikka sinä pelipaikka.lainen nyt kaikkesi näköjään annatkin - näkee siis siitä, että alennut mitä mielikuvituksettomimpien solvausten jankutukseen - koettaen minua loukata, niin noilla rahkeilla sinä et kuule siihen pysty. Eikä tuo sinun toimintasi ylipäätään hyödytä sinua, lahkoasi ja "lähetyssäätiötäsi" mitenkään. Maineenne vain laskee kuin lehmän häntä mitä enemmän sinä esittelet tällä kykyjäsi osoittaa, mitä lahkouskovaisuudella näköjään parhaimillaan on kansallemme annettavana.
- Anonyymi
Kerro äidistäsi ja isästäsi.
- Anonyymi
usko.vain.en kirjoitti:
Vaikka sinä pelipaikka.lainen nyt kaikkesi näköjään annatkin - näkee siis siitä, että alennut mitä mielikuvituksettomimpien solvausten jankutukseen - koettaen minua loukata, niin noilla rahkeilla sinä et kuule siihen pysty. Eikä tuo sinun toimintasi ylipäätään hyödytä sinua, lahkoasi ja "lähetyssäätiötäsi" mitenkään. Maineenne vain laskee kuin lehmän häntä mitä enemmän sinä esittelet tällä kykyjäsi osoittaa, mitä lahkouskovaisuudella näköjään parhaimillaan on kansallemme annettavana.
Oletko ollenkaan kasvanut vanhempiesi kanssa?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ollenkaan kasvanut vanhempiesi kanssa?
Sinä siis vieläkin ilmeisesti kuvittelet, että jankuttamalla minulle jotain samaa kysymystä, saisit minut jotenkin häkeltymään, ja lopettamaan äärisukovien hörhöilyitten kritisoinnin. Noh, saathan sinä sellaistakin kaikessa rauhassa kuvitella.
- Anonyymi
usko.vain.en kirjoitti:
Sinä siis vieläkin ilmeisesti kuvittelet, että jankuttamalla minulle jotain samaa kysymystä, saisit minut jotenkin häkeltymään, ja lopettamaan äärisukovien hörhöilyitten kritisoinnin. Noh, saathan sinä sellaistakin kaikessa rauhassa kuvitella.
Kerro nyt kun olet saanut huomioni,
Anonyymi kirjoitti:
Kerro nyt kun olet saanut huomioni,
Nyt varmaan hotellihuoneesi oveen koputettiin, että kohta lähtee turistibussi jollekin uskonnähtävyydelle. Vaimeni tuo jankutusripulisi, jota pursusi ilmoituksiini. Toivottavasti siellä reissussa tosiaan on keksitty sinulle jotain tekemistä, ettei tarvitse tuntitolkulla jankuttaa yhtä tai kahta kysymystä ilmisesti jollain logiikalla kuvittellen, että kyseinen toiminta jotenkin entisestään jouduttaisi Jeesuksen muutenkin pikaista paluuta ja kauheiden ateistien itkusilmäistä herätystä.
- Anonyymi
usko.vain.en kirjoitti:
Nyt varmaan hotellihuoneesi oveen koputettiin, että kohta lähtee turistibussi jollekin uskonnähtävyydelle. Vaimeni tuo jankutusripulisi, jota pursusi ilmoituksiini. Toivottavasti siellä reissussa tosiaan on keksitty sinulle jotain tekemistä, ettei tarvitse tuntitolkulla jankuttaa yhtä tai kahta kysymystä ilmisesti jollain logiikalla kuvittellen, että kyseinen toiminta jotenkin entisestään jouduttaisi Jeesuksen muutenkin pikaista paluuta ja kauheiden ateistien itkusilmäistä herätystä.
Mene välillä jollekin toiselle palstalle hoidattamaan itseäsi.
usko.vain.en kirjoitti:
Eipä ole mikään turistikeli kuitenkaan, joten hiukan latistuu tuo tunnelma:
https://tinyurl.com/snstwoza-teisti kirjoitti:
https://tinyurl.com/snstwozTunnelman latistaminen varmaan väsyttääkin, koska nyt tuli taas tauko tuossa hysteerisessä spammauksessa, mitä aina välillä tulee ryöpyittäin. Kai se vetää tuo keli Haagassakin keneltä tahansa mielen niin matalaksi, että johonkin se pitää purkaa aina kun saa jonkun pikku energitärskyn jostain.
- Anonyymi
a-teisti kirjoitti:
https://tinyurl.com/snstwozSinulla ei ole varaa ostaa asuntoa Etelä-Haagasta mutta P-H:ssa on kaupungin vuokrakämppiä. Kysy sieltä.
- Anonyymi
Aika pohjanoteeraus, u.v. jopa sinun tasosi huomioon ottaen. 😂😂😂
- Anonyymi
KalloRuuti on kova r•nkk•.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika pohjanoteeraus, u.v. jopa sinun tasosi huomioon ottaen. 😂😂😂
Ei ollenkaan niin pohja kuin syövällä irvailu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KalloRuuti on kova r•nkk•.
Jouuuuu.
- Anonyymi
- Anonyymi
Alkaa olla taas normaali usko.whine-ketjun poistotahti, noin joka neljäs vastaus voittaa menolipun Utopiaan :D
Odotellaan uudenvuoden paukkuja 🎆 , kun tästä ketjusta on jo paukut loppu ja cola zerot kaatuneet monta kertaa uskis-paran mahtaville mänbuubs... rinnuksille.
346 vastinetta
Ketjusta on poistettu 104 sääntöjenvastaista viestiä.- Anonyymi
Sulla taas on näköjään jo peukut ruvella jatkuvasta ano.noinnista :D
"pakkomieIteensö" on näköjään tuo Repe. Näkee repejä joka paikassa ;DDD - Anonyymi
Mitä sinä olet tänne nyt sitten kirjoitellut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä olet tänne nyt sitten kirjoitellut?
...ja tapahtui niinä päivinä, heti aamusta (5:47), kesken koko vuoden jankkauksesta palkintona saamasi Israelin hermoloman (ja armottoman cola zero-krapulan), että sinä, rakas toveri usko.vainen, koit voimakkaan herätyksen ja julistuksen tarpeen...
Niinpä tuli taas uusi kysymys ja itsepeukutus. Minkäpä tuo piintyneille, helposti tunnistettaville tavoilleen mahtaa :D
- Anonyymi
Rauhallista joulunjälkeistä aikaa, kuten myös näin varmuuden vuoksi myös ennenaikaista uutta vuotta sinne pääkaupunkiseudun Jakomäkeen.Terv. Kelloselän täti pohjoisesta.
- Anonyymi
Huomenta sinne Israeliin taas tänää. Joko olet tulosssa Suomeen vai aiotko kauankin vielä spammata palstaa Israelista käsin? 🤣
- Anonyymi
Huomenta sinne Hervantaan, Repe 👄👄👄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta sinne Hervantaan, Repe 👄👄👄
aha, olitkin jo päivystämässä. Mikäs on sää Israelissa nyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aha, olitkin jo päivystämässä. Mikäs on sää Israelissa nyt?
Repe päivystää aina 👄👄👄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Repe päivystää aina 👄👄👄
Jo vuodesta 2001.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo vuodesta 2001.
Tämä löytyy arkistosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo vuodesta 2001.
Se sitten jaksaa.....
- Anonyymi
Usko.vainen on tänään käynyt vauvakasteessa Kuolleessa Meressä. 666 kertaa piti yrittää, että sai päänsä kastumaan.
Huomenna aikoo mennä Ararat-vuorelle tsekkailemaan kirkkoveneen mallia ja keräämään polttopuita. Maanantaina sitten tuleekin pidempi tauko, koska menee 40 päiväksi erämaahan runkk... rukoilemaan.
Ja sitten alkaakin jo pääsiäisen hypettäminen ja pride-vouhotus. Kyllä se siitä.
- Anonyymi
Hyvää Uutta Vuotta!
- Anonyymi
Kiitos samoin!
Kiitos kaikille Joulutervehdyksisänne ja hyvää loppuvuotta 😃
- Anonyymi
"Joulutervehdyksisänne"
voi sentään :/ Anonyymi kirjoitti:
"Joulutervehdyksisänne"
voi sentään :/Et turhaan herännyt tähänkään päivään 😃
- Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
Et turhaan herännyt tähänkään päivään 😃
Hämmästelen sitä, miten osasit sen tuntia myöhemmin tuonne omaan aihealoitukseesi oikein, mutta tämä meni nolosti väärin.
Ehkä olisi kannattanut kirjoittaa anona tai toisella rekatulla aliaksellasi? Anonyymi kirjoitti:
Hämmästelen sitä, miten osasit sen tuntia myöhemmin tuonne omaan aihealoitukseesi oikein, mutta tämä meni nolosti väärin.
Ehkä olisi kannattanut kirjoittaa anona tai toisella rekatulla aliaksellasi?Siinä sitten loppupäiväsi mukavasti meneekin sitä hämmästellessä 😃
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä olisi kannattanut kirjoittaa anona tai toisella rekatulla aliaksellasi?ps. tarkkuutta kirjanpitoosi 😃 14:07 ja 14:09 välillä ei ole tuntia, eihän ❓
- Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
ps. tarkkuutta kirjanpitoosi 😃 14:07 ja 14:09 välillä ei ole tuntia, eihän ❓
Tämä oli jekku, jonka tarkoituksena oli testata huomaatko ovatko Haaga, Nekalan baari ja Jerusalem samassa aikavyöhykkeessä.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli jekku, jonka tarkoituksena oli testata huomaatko ovatko Haaga, Nekalan baari ja Jerusalem samassa aikavyöhykkeessä.
No, onko ne 😃❓
- Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
No, onko ne 😃❓
Et ilmeisesti tiedä sitäkään, kun taas piti esittää vastakysymys :(
Oi voi se on rikki nyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ilmeisesti tiedä sitäkään, kun taas piti esittää vastakysymys :(
Oi voi se on rikki nyt.Sinä et ainakaan tiedä kun kysyit sitä täällä.
- Anonyymi
Yli 500 kommenttia.
- Anonyymi
Tarvitaan yli 1000 poistamatonta kommenttia ja niihin kaikkiin 7 peukutusta vuodenvaihteeseen mennessä, ennenkuin toveri usko.vaisen työsuhde s24:n uusien omistajien kanssa jatkuu...
Joten aika täpärälle menee...
Ketjusta on poistettu 141 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti15822785Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2463002Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos292561Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori912511Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks152393- 1011618
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1821562Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s181391Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta221367Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2411330