Siinä ei mainita kirjoittajan nimeä, opettavainen kirje silti. Kukahan tämän on oikein kirjoittanut?
Kirje hebrealaisille
10
52
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoittajasta ei liene tietoa, mutta kirjeen kohderyhmä on selvästi eri kuin Paavalin kirjeissä.
Heprealaisilla oli kirjeen lisäksi myös kuoro: Heprealaisten Huor*en Kuoro. Se oli muuten jouluisin keikalla eräässä majatalossa peetlehemissä laulamassa joululauluja. Siellä joku pariskunta sai lapsenkin tallissa, kun majatalo oli tupaten täynnä. Näin ainakin paavalin mukaan.
- Anonyymi
Juu, miehistä ja pojista koostuva kuoro. Naisilta tuskin moista hoilotusta olisi hyväksytty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, miehistä ja pojista koostuva kuoro. Naisilta tuskin moista hoilotusta olisi hyväksytty.
Hepr. 1:5 Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; ja taas: "Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani"?
1:6 Ja siitä, kun hän jälleen tuo esikoisensa maailmaan, hän sanoo: "Ja kumartakoot häntä kaikki Jumalan enkelit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hepr. 1:5 Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; ja taas: "Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani"?
1:6 Ja siitä, kun hän jälleen tuo esikoisensa maailmaan, hän sanoo: "Ja kumartakoot häntä kaikki Jumalan enkelitJumala siis antoi ihmisen valtaan kaiken, hän ei jättänyt mitään tälle alistamatta. Vielä tosin emme voi havaita, että kaikki olisi hänen vallassaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala siis antoi ihmisen valtaan kaiken, hän ei jättänyt mitään tälle alistamatta. Vielä tosin emme voi havaita, että kaikki olisi hänen vallassaan.
Heprealaiskirjeessä kerrotaan myös, ettei kahden todistajan sääntö voi olla enää voimassa kristittyjen keskuudessa. Jos olisi se kumoaisi Jeesuksen työn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heprealaiskirjeessä kerrotaan myös, ettei kahden todistajan sääntö voi olla enää voimassa kristittyjen keskuudessa. Jos olisi se kumoaisi Jeesuksen työn.
Onko raamatussasi muita kuin heprealaiskirje? Jos, niin onko niillä jotain merkitystä, vai onko heprealaiskirje korkea-arvoisempi kuin muut?
Mitä taas tulee kahden todistajan sääntöön, niin se kertoo jumalan käsityskyvystä jotain, joka ei ole kunniaksi. Samalla se kertoo miten jumala on yhtä kuin ihmiset, ei muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko raamatussasi muita kuin heprealaiskirje? Jos, niin onko niillä jotain merkitystä, vai onko heprealaiskirje korkea-arvoisempi kuin muut?
Mitä taas tulee kahden todistajan sääntöön, niin se kertoo jumalan käsityskyvystä jotain, joka ei ole kunniaksi. Samalla se kertoo miten jumala on yhtä kuin ihmiset, ei muuta.Raamatussa on se, mitä ihmiset ovat sinne kirjoittaneet ja valinneet. Lisäksi tekstit ovat moneen kertaan muokattuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa on se, mitä ihmiset ovat sinne kirjoittaneet ja valinneet. Lisäksi tekstit ovat moneen kertaan muokattuja.
Näin on ja kahden todistajan sääntö jos mikä osoittaa ettei raamatussa ole mitään ihmistä suurempaa lähdettä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2619328IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3146504Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?691513Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61361Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.881157- 1091141
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut72983Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43828Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23726MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311718