Surulliseksi on mennyt tämä palsta.
Kun kirjoittaa sydämestään jotain kauniita asioita niin kuraa tulee niskaan..
Olen tällainen , tykkään kirjoittaa..
En toki voi aina suoraan kirjoittaa , siispä tänne.
En tiedä miksi tunteeni sinuun ovat sellaiset kun ovat , olet minulle rakkaus.., en voi mitään tunteilleni. En tiedä hyväksytkö minua tällaisena?
En minä mitään sinulta vaadi.
Mutta en halua koskaan sinua tarkoituksella loukata.
Jos olet onnellinen, olen onnellinen puolestasi.
Lempi ihmiseni ,sydämessäni aina paikka sinulle
11
108
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin kauniisti kirjoitit hänelle, kuka tämä Lempi sitten onkaaan.
- Anonyymi
Ihanasti kirjoitettu jollekin. Todella kauniisti <3 Samoin minäkin ajattelen eräästä.. Yhtä lämpimästi
- Anonyymi
Kertoisit hänelle ihmeessä edes jotain tuntemuksistasi kun ilmeisen syvästi tunnet. :) Jos hän tuntee vähänkään samoin sinua kohtaan kuin itse tunnet häntä kohtaan niin mitään epäilyksiä ei ole missään, ja hän hyväksyy sinut kuten itse hyväksyt hänet.
Oikeassa elämässä, kuten kirjoitat että se mahdollisuus on olemassa, kannattaisi tehdä itsesi tiedettäväksi, edes sillä puhelimella toivottaa jouluja tai jotain. - Anonyymi
https://m.youtube.com/watch?v=F04GTYr4iDs
Hyvää vuotta - Anonyymi
Oletko mies vai nainen? 🙂
- Anonyymi
Olen nainen.
T:Aloittaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen.
T:Aloittaja.Koskettavan kaunis aloitus. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskettavan kaunis aloitus. :)
Kiitos😐
- Anonyymi
Koti vailla sydäntä on kuin b-porras ilman parveketta.
- Anonyymi
Jos välittää hyväksyy sinut varmasti juuri sellaisena kuin olet.
- Anonyymi
Voi nainen, sinulla on paikka sydämessäni. For ever, love.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864670Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1123870Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1903700Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.702113Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301182
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1541131- 511034
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924