Jos nyt oltaisiin joulun aika rähisemättä netissäkin! Itse ainakin. Ihmisiä ne ovat persutkin.
Vasemmistolainen
Joulurauhaa
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hih hih, kopiopersu taas syöttää pajunköyttä. Kahden lipun taktiikalla.
Persu ei ole ihminen edes jouluna!- Anonyymi
Arvelit väärin.
Kopiopersu on nimittäin täällä, ei siis siellä missä luulit hänen olevan. Tosin itselleni tekemän haastattelun mukaan en välttämättä ole sielläkään missä juuri nyt luulen olevani.
Toisaalta olleiden antiajatusteni valossa, saatan tarvittaessa suorittaa sielulleni uuden mielipidemittauksen, ja kieltää että olisin milloinkaan osallistunut tälläiseen antikeskusteluun olemiseni sisäisiä ulottuvuuksia käsittelevistä asiapitoisuuksista millään, edes antitasolla, tai varsinkaan täällä ja varsinkaan nyt.
Huomenna kaikki on toisin(ajattelijoita)
Ja se on hyvä se. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvelit väärin.
Kopiopersu on nimittäin täällä, ei siis siellä missä luulit hänen olevan. Tosin itselleni tekemän haastattelun mukaan en välttämättä ole sielläkään missä juuri nyt luulen olevani.
Toisaalta olleiden antiajatusteni valossa, saatan tarvittaessa suorittaa sielulleni uuden mielipidemittauksen, ja kieltää että olisin milloinkaan osallistunut tälläiseen antikeskusteluun olemiseni sisäisiä ulottuvuuksia käsittelevistä asiapitoisuuksista millään, edes antitasolla, tai varsinkaan täällä ja varsinkaan nyt.
Huomenna kaikki on toisin(ajattelijoita)
Ja se on hyvä se.Ja toisaalta, silloin kun luulet keskustelevasi kopiopersun kanssa, saatatkin oikeasti keskustella antikopiopersun kopion kavion kanssa.
Olen nimittäin itsekin kerran harhautunut; luulin käyväni keskustelua antipersuviherkopio-dosentin tenuvasuriveljenpojan antiäpärän kanssa, mutta se olikin kopioantin antikopion kopiokone vassarien kopiohuoneessa koputtelemassa kopipapereita vihervassariseminaarin anti-ilmastohömppäpropagandaa varten. Onneksi paikalle sattui muutama antimaahanmuuttaja, jotka sitten antiselvittivät minulle
antitotuuden siitäkin antiasiasta.
- Anonyymi
Ei ole, rasistisia ihmisroskia.
- Anonyymi
Kuuleppas tonttu (persu), palstalla ei olisi minkäänlaisia rähinöitä, jos muuttaisit Nuubiaan.
Aloituksesi on pahainen provo.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suositteletko Ylä- vai Ala-Nubiaa?
https://fi.wikipedia.org/wiki/NubiaEiks Nubiassa ole kuin kaks ilmansuuntaa. Onneks meil tääl on ainaki kolme tai neljä. Voi niit tosin olla viiski, mut entä si?
- Anonyymi
Ajattelin olla rähisemättä, joulurauhaa ja niin edelleen.
Mutta ei pysty, nyt tämä maahanmuuttoa vastustava maahanmuuttaja, kaupunginvaltuutettu Junes Lokka on jakanut somessa videon, jossa näkyvät Suomen ulkoministeriön virkamiehen lisäksi kaksi Al-Holin leiristä palautettua lasta. Virkamiehen nimi kerrottiin (maalittamista odotettavissa) ja nyt lasten nimiä ja olinpaikkaa arvuutellaan somessa.
Helsingin perussuomalaiset jakoivat Lokan videota ja kiittelevät hänen toimintaansa.
Lapset ovat nyt tunnistettu, virkamiehelle uhotaan jo somessa, vainoaminen alkaa.
Että hyvää joulua vaan.- Anonyymi
Painuis toi Lokka ite takas sinne mistä on tullutkin...
- Anonyymi
Missä persu, siellä vaino Kansanedustaja Turtiainenkin kehitti polttamaan vastaanottokeskuksia ja jopa Punaisen Ristin toimitiloja! Vaikka olisi miten vainoharhainen maahanmuuton suhteen, tuo jälkimmäinen on käsittämätöntä. Turtiainen vielä kehtasi rellestää, että persuporukoissa tuota tuli vain sulka hattuun.
- Anonyymi
Jos sanon, että Lokka on ihmissaasta, en paljoa erehty. Taikka en ollenkaan?
- Anonyymi
Lokka on mistään piittaamaton moraaliton räyhähenki, persujen tukemana.
- Anonyymi
et sinä mikään vasemmistolainen ole vaan kusettajapersu.
älämölömöykkääjät vaatimassa muilta rauhoittumista. melkoinen vitsi. - Anonyymi
maahanmuutto suomi retuperällä yhä
ja suomessa huono hallitus- Anonyymi
Sinä idiootti-natsi et taida oikein ymmärtää että mitä täällä oikein tapahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun vasurilta loppuu äly, alkaa tuo natsi-huutelu ;DDDDDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pahaa on suomen kansa on tehnyt kun saimme tälläisen hallituksen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja natsilla vasuri-huutelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pahaa on suomen kansa on tehnyt kun saimme tälläisen hallituksen ?
Mitä jos muuttaisit vaikka Pohjois-Koreaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tärkeästä asiasta on syytä muistuttaa jatkuvasti. Kehotan lukemaan Halla-ahon Scripta juttuja ja vanhoja viestejä Hommafoorumilla. Tulee selväksi, mistä on kysymys aatteessa. Hän itse on sanonut, ettei kadu niistä mitään.
Äskettäin tuli tv:stä elkuva Hitlerin viimeisistä hetkistä (Utergang, en muista suomalaista nimeä). Joku hoksasi palstalla, että kas vaan, Hitlerkin on lukenut Scriptaa, - Anonyymi
Suomen kielen oikeinkirjoitus retuperällä. Jäikö kesken apukoulu vai tukiopetus?
- Anonyymi
Arvelinkin, että persut, erityisesti eräs itseään parempi kopioja, ovat pilanneeet maineensa niin pahasti, että on syytä epäillä aloitusta valeprovoksi. Varmaan leimaa aloituksenkin vihaviestiksi persuja kohtaan.
Tässä olen kuitenkin minä epäpersu,, vilpittömästi asialla, vaikka en tykkää persuista yhtään.
Aloittaja (vasemmistolainen) - Anonyymi
Tervemenoa persut Mosambikiin. Siellä on kuumaa persupojilla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711163Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8010281- 514353
- 244067
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni134028Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353816Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573719No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413553- 533253
- 422975