Syödäänkö Jouluna liikaa?

Anonyymi

Näin voisi päätellä, kun katsoo ihmisten ostoskärryjä, ruokaa on ostoskärryt kukkurallaan.

Tuleekohan kaikki edes syötyä, vai tuleeko ruokaa heitettyä menemään?

Joulunviettäjien tulisi syödä vähän kerrallaan pitkin päivää ettei tule ähky olo, joka on epämukava olotila.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ruokaa pitää olla riittävästi ja jos ei jaksa itse kaikkea syödä niin sitävarten on komposti olemassa, ja koirat syö osan joissa ei ole suolaa ja eivät ole koirille haitallisia.
      Jokainen ostakoon ruokaa niinpaljon kuin huvittaa ja osa voi olla syömättäkkin jos se helpottaa! Vapaa valinta jokaisella.

    • Anonyymi

      Kyllä hyvin toimeentuleva voi syödä liikaa.
      Työtön sosiaalipummi ei koska ei ole paljoa mitään syötävää.

      • Anonyymi

        Eipä sillä tk:lla paljon ostella. Saisi valtio antaa jouluksi jonkinlaisen lahjakortin ruuan ostamiseksi. Voi antaa joillekin, mutta ei suinkaan omille työttömille.
        Kuulin, että kunta vie joululahjojakin joillekin, ei kuitenkaan suomalaisille. Tämä juttu on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sillä tk:lla paljon ostella. Saisi valtio antaa jouluksi jonkinlaisen lahjakortin ruuan ostamiseksi. Voi antaa joillekin, mutta ei suinkaan omille työttömille.
        Kuulin, että kunta vie joululahjojakin joillekin, ei kuitenkaan suomalaisille. Tämä juttu on totta.

        Sosiaalipummi käyttää enempi nestemäistä ravintoa, ruoka ei ole niin tärkeää.


    • Anonyymi

      Sosiaalipummeja kaupunki ja valtio elättää jo tarpeeksi niin vielä laiskoille vätkyille lahjakortteja antamaan. Potkuperseelle ja suojatie liittymiä lapioimaan hilujen eteen.

      • Anonyymi

        Annettaisi potku persauksille myös niille kymmenilletuhansille nuorille tuontisotaveteraaneille, jotka ovat täällä täysihoidossa. Heillä ei ole aikomustakaan tehdä mitään elätyksensä eteen, helppoa on sanoa olevansa työhaluinen niin kauan kuin työtä ei tarjota. Sitäpaitsi, mihin he kuvittelevat soveltuvansa? Ei kielitaitoa, ei mitään koulutusta, ei työkokemusta. Mihin Suomi tarvitsee heitä, ei mihinkään. Mihin Suomi tarvitsee laittomasti maassa olevia, ei mihinkään.
        Miksi veronmaksajien pitää kustantaa vieraitten valtioiden miesten elätys? Ei pieni immeinen ummarra!
        Edelliseen verraten omat sos.pummimme ovat pikku juttu. Sitäpaitsi he ovat omaa kansaamme. Ovat edes joskus olleet työssä tai aiemmat sukupolvensa ainakin.
        Turhanpaikan hakijat lennähtävät meille vain ilmaisen elätyksen ja erikoiskohtelun perässä. Eivät tuo , eivätkä tuota yhtään mitään. Meillä on omiakin työttömänä, miksi pitää imuroida vielä lisää. Puhutaan vaikeasti työllistyvistä, eivätkö nämä ilmaiseläjät ole juuri niitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annettaisi potku persauksille myös niille kymmenilletuhansille nuorille tuontisotaveteraaneille, jotka ovat täällä täysihoidossa. Heillä ei ole aikomustakaan tehdä mitään elätyksensä eteen, helppoa on sanoa olevansa työhaluinen niin kauan kuin työtä ei tarjota. Sitäpaitsi, mihin he kuvittelevat soveltuvansa? Ei kielitaitoa, ei mitään koulutusta, ei työkokemusta. Mihin Suomi tarvitsee heitä, ei mihinkään. Mihin Suomi tarvitsee laittomasti maassa olevia, ei mihinkään.
        Miksi veronmaksajien pitää kustantaa vieraitten valtioiden miesten elätys? Ei pieni immeinen ummarra!
        Edelliseen verraten omat sos.pummimme ovat pikku juttu. Sitäpaitsi he ovat omaa kansaamme. Ovat edes joskus olleet työssä tai aiemmat sukupolvensa ainakin.
        Turhanpaikan hakijat lennähtävät meille vain ilmaisen elätyksen ja erikoiskohtelun perässä. Eivät tuo , eivätkä tuota yhtään mitään. Meillä on omiakin työttömänä, miksi pitää imuroida vielä lisää. Puhutaan vaikeasti työllistyvistä, eivätkö nämä ilmaiseläjät ole juuri niitä?

        Ei se minunkaan oikeustajuun mahdu että nuo sotaisat lähi-idän venkulat ja somalirosvot tulee tänne loisimaan kun ovat ensin kaikki lähtömaassaan sotineet hajalle! Todellakin suututtaa nuo politikon paskiasiet kun ne tuon hyväksyy ja ovat vielä niitä lisää haalimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se minunkaan oikeustajuun mahdu että nuo sotaisat lähi-idän venkulat ja somalirosvot tulee tänne loisimaan kun ovat ensin kaikki lähtömaassaan sotineet hajalle! Todellakin suututtaa nuo politikon paskiasiet kun ne tuon hyväksyy ja ovat vielä niitä lisää haalimassa.

        Jos joku Suomipoika on sattunut saamaan jostain ulkomailta muijan, niin muijalle ei anneta maassaololupaa ei sitten millään, tai ainakin on takkusten takana. Vaikka se mies elättäisi itse muijansa ja maksaisi kaikki kulut. Esim. Thaimaan naiset ovat tunnetusti työhön pyrkiviä, eivätkä tule tänne pelkästään sossun eläteiksi.
        Mikä siinä on, kun urospuolisille levitetään punainen matto, jota pitkin he astelevat Onnelaan ja vielä oikein laumoittain?
        Tuskin näitä Suomeen naituja naisia on niin paljon, ettei valtio voisi elättää heitä, jos on tarvis. Epäonnistuvathan suomalaistenkin avioliitot, miksei sitten niiden, joissa toinen on eri kansallisuutta.
        Tuomalla/ottamalla Suomeen isot määrät urosainesta, horjutetaan luonnon säätelemää tasapainoa miesten ja naisten välillä. Mistä näille turhanpaikan hakijoille löytyy emäntiä? Eivät meidän naisemme halua sitoutua heidän kulttuuriinsa ja tappionsa, jos nyt on yhtään itsesuojeluvaistoa. Karvaita esimerkkejä on paljon. Ei pelkkä komeus tai hyvä ulkonäkö riitä, pitää olla paljon muuta, ei perhe elä sotamuistoilla ja itsensä ihailulla.


    • En ole syönyt liikaa, vaakakin todistaa sanani todeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe