Mitä kahvii juotte ja mil kahvinkeittimel keitätte kaffii
Kahvi keskusteluuu
15
160
Vastaukset
- Anonyymi
Mokkamasteril keittelen tosijaa.
- Anonyymi
ulkolaista kaffii ulkolaisel keittimellä
- Anonyymi
Mitäs kaffii ! Ja mikä keitin onx hyvä keitin vai huono.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs kaffii ! Ja mikä keitin onx hyvä keitin vai huono.
ranskalaista vahvaa, ostin sieltä ja sinkku pikkukeittimen 2 kupin.hyvä on
- Anonyymi
Pauligin Juhlamokkaa tai Presidenttiä ja Moccamasterilla.
- Anonyymi
Presidentin sekoitus kahvia minä juon?
- Anonyymi
Milläs keittimel keittelet tosijaa !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milläs keittimel keittelet tosijaa !!
Moccamasterilla keittelen Presidentin sekoitus kahvia
- Anonyymi
Juurikin kaffet, eli tsufet hörppäsin.
- Anonyymi
Mul o pari pakettii Niinistöö ja JuhlaMokkaa ja Kulta Katriinaa.
Mul o tuo kaffee aparaatti jol mää kaffet keitä. - Anonyymi
No mä keittelen ihan tollasel Livia sinkkukeittimel, se kätsä kun saa kerral sellasen 3 desin kupillisen minkä mä juon ja siitäki se kätsä ku ei tarvii niit suodatinpussei ostella, , , kaffi on ain fiiliksen mukaan jotain kaupunkikaffetta, nam
- Anonyymi
Tefal suodatin keittimellä ja kahvina juhla mokka tai presidentti vaalea paahto, tumma paahto kahvit ovat ällön makuisia pahaa. Sheikin mokka vaalea paahto pitäisi palauttaa takaisin kauppojen hyllyille.
- Anonyymi
Tefaalin keitin on kyllä mahtava keitin tosijaan, Sheikinmoccaa Tefaaliin niin kyllä toimiii.
Bäk tu 80s. Pikakahvia
- Anonyymi
Philipsin ajatettavalla. Tulee ainakin kuumempaa kuin entisellä Moccamasterilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222808Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101932Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521775Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671769Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971693Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211674Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701450Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001245Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121198Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311198