Perussuomalaiset maksattavat ulkomaille maksetut yritystuet suomalaisten yhtiöiden ja työntekijöiden rahoilla. Varustamotukea jää suomeen n.15 prosenttia. Loppu menee Viroon ja Italiaan.
Yritystuet tappaa Suomen kasvun ja kehityksen
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi on tuhon tiellä jos persut pääsee valtaan. Sipilän hallitus kasvatti vahingollisia ulkomaille maksettavia tukia.
- Anonyymi
Kyllä se Kokoomus on se pahin TÄYSTUHOLAINEN kansalaisten hyvinvoinnin kannalta,oli 30 VUOTTA vallassa ja lisäsi 100 miljardia velkaa jakamalla hyvinvointia sijoittajille ja HUIJAREILLE
- Anonyymi
Vihervassu lisää matua ja miljonäärit kiittää avokätisyydestä niin Suomessa vassut toimii.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201711012200500155
- Anonyymi
Ahaa, olen aina luullut että hallitus lähinnä vastaa toteutettavata politiikasta, onko tosiaan niin että opposition syy?
- Anonyymi
Persut kieltäytyivät yritystukien leikkauksista hallituksessa ollessaan , ulkomaalaisille yrityksille. Vahvasti puolustivat eteläerooppalaisille yrityksille maksettavia tukiaisia kuten tukea afrikkalaisille yrityksille myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut kieltäytyivät yritystukien leikkauksista hallituksessa ollessaan , ulkomaalaisille yrityksille. Vahvasti puolustivat eteläerooppalaisille yrityksille maksettavia tukiaisia kuten tukea afrikkalaisille yrityksille myös.
Ennen sanottiin kepu pettää aina , nyt voi sanoa " persut pettää useammin kuin kepu". Niin paljon sitä itseään tulee persujen tuutista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen sanottiin kepu pettää aina , nyt voi sanoa " persut pettää useammin kuin kepu". Niin paljon sitä itseään tulee persujen tuutista.
Hauska lukea kuinka vi...tus jyllää kommunistin sisimmässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viherpuolue lisää tukia ja hallitus siunaa rahat ulos niin torjutaan/tuhotaan hyvinvointi suomessa.
https://www.talouselama.fi/uutiset/tuulivoiman-tuki-on-miljardien-tulonsiirto/7e37922c-4aa0-308d-9879-c55b393cf4ae
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 46745
- 40731
- 39698