Herroja ilmeisesti näkynyt, koska he eivät mitään tukeakaan tuolle järjestölle antaneet.
Sanonko minä suoraan, mitä minä tuon tuen puuttumisesta olen mieltä: Hävetkää!
Niin.
Veikko Hurstin joulujuhla-ateria tuolla ei Veikkauksen
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko suolaa tarpeeksi?
- Anonyymi
https://yle.fi/uutiset/3-11134282
Kyse siis tuosta tapahtumasta. Tuolle ei veikkaus antanut mitään tukea, voitteko te kuvitella?
Hyvän tahdon pelejä! Kenen mielestä? - Anonyymi
Veikkauksen toiminnassa toteutuu seuraava raamatun jae:
Köyhän antaa vähästään, rikas ei paljostakaan.
Aamen.- Anonyymi
Jeesus ei tuollaista hyvällä katso ☹️
- Anonyymi
Tiesithän että yksi noista "Veikkauksen herroista" on persukansanedustaja, helluntailainen Mika Niikko? Hän mm. tienasi vuonna 2018 21 000 euroa neljästä Veikkauksen hallituksen kokouksesta.
- Anonyymi
Niinkö? En minä tiennyt. Vuoden palkkaa vastaava summa monille ja köyhemmille jopa kahden vuoden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö? En minä tiennyt. Vuoden palkkaa vastaava summa monille ja köyhemmille jopa kahden vuoden.
Eikä siinä kaikki. Niikko perusti oman helluntalaisjärjestönsä ja sai sille valtion tukia yli 60 000 €. Ja päättää yksin tuon järjestön varojen käytöstä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki Veikkauksen kautta saatava rahahan tulee takaisin yhteiskuntaan niille, jotka tarvitsevat apua eniten, Niikko perustelee.
Näinköhän on? Epäilen vahvasti tätä asiaa. - Anonyymi
Helluntailaisethan ovat ammattilaisia tasan yhdessä asiassa: Rahan kusettamisessa muilta. Tai juopottelussa. Tai molemmissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurkustahan ne alas olisi mennyt tai takaisin Niikon taskuun laardipeban pelatessa uhkapelejä 'köyhyyttä' valitellessaan.
- Anonyymi
https://hymy.fi/uutiset/nain-veikkauksen-rahoja-jaettiin-maahanmuuttajille-hurstin-ruoka-avulle-ei-lanttiakaan/
Todella ihmeellistä, suomalaiselta valtion firmalta.- Anonyymi
Hymy sopivasti unohti sanoa että Hursti on saanut sen verran avustusrahaa muualta, että Veikkaus katsoi ettei enää heiltä tarvitse. Ja päätellen siitä että Hursti pystyy yhä järjestämään soppatykkitapahtumiaan ihan entiseen malliin (yksihän on paraikaa menossa) rahaa Hurstille tulee ihan tarpeeksi.
- Anonyymi
Täytyypä lopettaa veikkaus, ihan tuon viekkauksen vuoksi.
- Anonyymi
Presidentin mielestä ainutlaatuinen tapahtuma. Jonkun pitäisi kertoa se veikkauksellekin. Kokouspalkkioista voisi vähentää.
- Anonyymi
Ei näkynny pahemmin matujakaan tuolla ruokailussa !
- Anonyymi
Ehkä muslimit järkevinä miehinä eivät juo jokaista euroaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2344002Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77939
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770