Veikko Hurstin joulujuhla-ateria tuolla ei Veikkauksen

Anonyymi

Herroja ilmeisesti näkynyt, koska he eivät mitään tukeakaan tuolle järjestölle antaneet.
Sanonko minä suoraan, mitä minä tuon tuen puuttumisesta olen mieltä: Hävetkää!
Niin.

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko suolaa tarpeeksi?

• Anonyymi

https://yle.fi/uutiset/3-11134282

Kyse siis tuosta tapahtumasta. Tuolle ei veikkaus antanut mitään tukea, voitteko te kuvitella?
      Hyvän tahdon pelejä! Kenen mielestä?

• Anonyymi

Veikkauksen toiminnassa toteutuu seuraava raamatun jae:
      Köyhän antaa vähästään, rikas ei paljostakaan.
      Aamen.

• Anonyymi

Jeesus ei tuollaista hyvällä katso ☹️

• Anonyymi

Tiesithän että yksi noista "Veikkauksen herroista" on persukansanedustaja, helluntailainen Mika Niikko? Hän mm. tienasi vuonna 2018 21 000 euroa neljästä Veikkauksen hallituksen kokouksesta.

• Anonyymi

Niinkö? En minä tiennyt. Vuoden palkkaa vastaava summa monille ja köyhemmille jopa kahden vuoden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö? En minä tiennyt. Vuoden palkkaa vastaava summa monille ja köyhemmille jopa kahden vuoden.

Eikä siinä kaikki. Niikko perusti oman helluntalaisjärjestönsä ja sai sille valtion tukia yli 60 000 €. Ja päättää yksin tuon järjestön varojen käytöstä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki Veikkauksen kautta saatava rahahan tulee takaisin yhteiskuntaan niille, jotka tarvitsevat apua eniten, Niikko perustelee.
        Näinköhän on? Epäilen vahvasti tätä asiaa.

• Anonyymi

Helluntailaisethan ovat ammattilaisia tasan yhdessä asiassa: Rahan kusettamisessa muilta. Tai juopottelussa. Tai molemmissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kurkustahan ne alas olisi mennyt tai takaisin Niikon taskuun laardipeban pelatessa uhkapelejä 'köyhyyttä' valitellessaan.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hymy sopivasti unohti sanoa että Hursti on saanut sen verran avustusrahaa muualta, että Veikkaus katsoi ettei enää heiltä tarvitse. Ja päätellen siitä että Hursti pystyy yhä järjestämään soppatykkitapahtumiaan ihan entiseen malliin (yksihän on paraikaa menossa) rahaa Hurstille tulee ihan tarpeeksi.

• Anonyymi

Täytyypä lopettaa veikkaus, ihan tuon viekkauksen vuoksi.

• Anonyymi

Presidentin mielestä ainutlaatuinen tapahtuma. Jonkun pitäisi kertoa se veikkauksellekin. Kokouspalkkioista voisi vähentää.

• Anonyymi

Ei näkynny pahemmin matujakaan tuolla ruokailussa !

• Anonyymi

Ehkä muslimit järkevinä miehinä eivät juo jokaista euroaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      4002
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1471
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      930
    7. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe