Koska muslimitkaan eivät kristillisiä juhlia vietä.
Suvakit vihaavat joulua
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kok-per akseli kristittyjä oikein viimeisen päälle.
- Anonyymi
Suvakit tykkää musukailotuksista, odotatko kovasti pyllistelykailotuksia? Parempi että muutat musumaahan, ei ole luvassa kun persut pääsee valtaan, kohta kielletään nigabisikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suvakit tykkää musukailotuksista, odotatko kovasti pyllistelykailotuksia? Parempi että muutat musumaahan, ei ole luvassa kun persut pääsee valtaan, kohta kielletään nigabisikin.
New Yorkilainen pressa landespede oikein viimeisen päälle.
- Anonyymi
Kaljat loppu saatana
Anonyymi
Eilen 23:18
UUSI
Tuli taas arvioitua kaljan menekki alakanttiin. Viimeistä viedään, aamuun on vielä pitkä aika. Nyt vituttaa isosti pientä rajakkia- Anonyymi
"Rajakki" ei kuvaa mitään todellisuudessa olemassaolevaa ihmistyyppiä, nimittäin sangen, jopa äärimmäisen, harva maahanmuuttokriittinenkään haluaa niitä rajoja pistää täysin ja kokonaan aivan kaikilta kiinni.
Vain suvakin mielikuvituksessa. - Anonyymi
Hahahahahhaha, suvakkien ihailemilla musuilla on tiukimmat rajat joka suhteessa, toivottavsti pääset nauttimaan täysin rinnoin!
- Anonyymi
Vasurit vihaavat joulua, koska:
- Se on kapitalistinen juhla
- Se on kantaväestön ja "valkoisten juhla"
- Se loukkaa muslimeja
- Se loukkaa ateisteja (ainakin vasuri-sellaisia siis)
- Se loukkaa vähemmistöjä XXX ja XXX ja XXX....... - Anonyymi
Mä en juhli joulua, koska Venäjälläkään ei juhlita joulua
- Anonyymi
Kannattaa muuttaa venäjälle, pakkasukko puhaltaa asunnotkin kylmiksi )
- Anonyymi
Eipä taida aloittajakaan "kristillistä" joulua viettää.
Kertokaapa totuus ateisteja eli uskonnottomia vihaavat maahanmuuttokriitikot
1. Kävittekö joulukirkossa (siis jumalanpalveluksessa, hautausmaakäynti ei ole kirkossakäynti)
2. Laitoitteko joulutähden joulukuuseen (jos edes oli joulukuusta)
3. Lauloitteko virsiä
Ja jätittehän tekemättä
1. Lapsille ei tullut joulupukkia (eli demonia)
2. Ette syöneet kinkkua (sianliha on kategorisesti kieletty samassa kirjassa Raamatussa kuin homoseksikin)
3. Ette koristelleet punikkivärein kotianne (punaista, vihreää)- Anonyymi
Laitoin kuuseen tähden, kävin neljä kuusta metsästä, virittelin rappusille kynttilät, ajoin kuusten takia traktorilla tunnin tai kaksi jolloin hyvää löpöä kului joulun takia. Tämä kaikki vain sen takia että muilla taloudessani olisi joulumieli. En itse viettäisi joulua sen pakana-alkuperänkään takia. Joukuhan on alunperin ollut täysin pakanajuhla, johon on myöhemmin ympätty kristillisiä aineksia. Jeesus ei syntynyt myöskään 25.12, vaan syksyllä.
Olen persu, ja näiden syiden takia en tekisi joulun eteen mitään, mutta kun on muita. Kynttilöissä ei ole, eikä jouluvaloissa mitään haittaa ja ne ovat kauniita. Olen laskenyt että joulun takia vuosikymmenten aikana tilamme on menettänyt metsää puolen hehtaarin tai hehtaarin verran kuusentaimina. Se on iso raha tukkipuuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin kuuseen tähden, kävin neljä kuusta metsästä, virittelin rappusille kynttilät, ajoin kuusten takia traktorilla tunnin tai kaksi jolloin hyvää löpöä kului joulun takia. Tämä kaikki vain sen takia että muilla taloudessani olisi joulumieli. En itse viettäisi joulua sen pakana-alkuperänkään takia. Joukuhan on alunperin ollut täysin pakanajuhla, johon on myöhemmin ympätty kristillisiä aineksia. Jeesus ei syntynyt myöskään 25.12, vaan syksyllä.
Olen persu, ja näiden syiden takia en tekisi joulun eteen mitään, mutta kun on muita. Kynttilöissä ei ole, eikä jouluvaloissa mitään haittaa ja ne ovat kauniita. Olen laskenyt että joulun takia vuosikymmenten aikana tilamme on menettänyt metsää puolen hehtaarin tai hehtaarin verran kuusentaimina. Se on iso raha tukkipuuna.Korjaan, jouluhan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen persu, ja näiden syiden takia en tekisi joulun eteen mitään, mutta kun on muita. Kynttilöissä ei ole, eikä jouluvaloissa mitään haittaa ja ne ovat kauniita. Olen laskenyt että joulun takia vuosikymmenten aikana tilamme on menettänyt metsää puolen hehtaarin tai hehtaarin verran kuusentaimina. Se on iso raha tukkipuuna.Toinen juttu missä tila on menettänyt kauheasti koivikkoa, on juhannus. Siinä koivuja on kulunut portinpielissä vielä enemmän kuin kuusia jouluna. Nyt olen siitä luopunut, ja tämä on ilmastoteko kun säästän koivikkoa. Siitä ei ole kukaan vielä urputtanut ettei ole juhannuskoivuja enää pihallani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen persu, ja näiden syiden takia en tekisi joulun eteen mitään, mutta kun on muita. Kynttilöissä ei ole, eikä jouluvaloissa mitään haittaa ja ne ovat kauniita. Olen laskenyt että joulun takia vuosikymmenten aikana tilamme on menettänyt metsää puolen hehtaarin tai hehtaarin verran kuusentaimina. Se on iso raha tukkipuuna.Kasvatustaimikkona puoli hehtaaria tarkoittaa noin tuhatta kuusen tainta ja hehtaari puolet lisää. Millä hitolla olet saanut tuhat/kaksituhatta kuusta kulumaan joulun viettoon vaikka jouluja olisi takana vuosikymmeniäkin?
Itse metsän omistajana en ota sitä kaksi metriä kertaa kaksi metriä tainta ja jätä kasvatuspuun aukkoa taimikkoon vaan otan kuusen sellaisesta kohtaa jotka raivataan jokatapauksessa maahan jossain vaiheessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvatustaimikkona puoli hehtaaria tarkoittaa noin tuhatta kuusen tainta ja hehtaari puolet lisää. Millä hitolla olet saanut tuhat/kaksituhatta kuusta kulumaan joulun viettoon vaikka jouluja olisi takana vuosikymmeniäkin?
Itse metsän omistajana en ota sitä kaksi metriä kertaa kaksi metriä tainta ja jätä kasvatuspuun aukkoa taimikkoon vaan otan kuusen sellaisesta kohtaa jotka raivataan jokatapauksessa maahan jossain vaiheessa.Jos 50 vuotta näitä ottaa metsästä, kyllä siinä kertyy puuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos 50 vuotta näitä ottaa metsästä, kyllä siinä kertyy puuta.
Ehkä arvioin määrän yläkanttiin, myönnetään. Mutta paljon on puuta humpattu joulun ja juhannuksen vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä arvioin määrän yläkanttiin, myönnetään. Mutta paljon on puuta humpattu joulun ja juhannuksen vuoksi.
Ja kuinka paljon joulu vie perheiltä rahaa? Se määrä liikkuu joissakin perheissä ehkä tuhansissa euroissa. Jos suurperheelle ja sen lapsille joutuu lahjat ostamaan, voi pojat sitä rahan menoa. Ok, tämä on itsekästä ajattelua minulta, mutta se minua etoo että lähes pakotetaan ostamaan lahjoja. Sitten vänisevät jos ei ostakaan lahjaa penskoille. En puhu omasta tilanteesta vaan yleensä.
- Anonyymi
Joulua juhlita,tatuointeja ei saa olla,viinoo ei juua,pukeudu peittävästi nainen,miehellä saa olla 4vmoa ei tarvitse uutta emäntää esitellä muille tuo vaan vihittynä.Kela kustantaa kaikkien elannon,siihen syntyy 12 lasta.Siihen isovanhemmatkin.Mitä maksaa hesassa 4-5h,ja keittiö.Somalit kun lehmänlanta majoista tulivat aikoinaan niin vesi lainehti 3kerroksessa.Oli käsitys vettä saa lönätä,muistan koulussa kun wcnpönttö oli niin ihme,eräs päivä joku maalasi toisen kerroksen wcn seinät pas..a. Voi kun kivaa,tuo oli jo toinen kerta kun näjin wcn seinät kansantuotteessa..kolmaskerta eräs nainen kaikki puhtaatlin pyyhkeet wcssä vetänny ruskeille rannuille,vein ne äkkiä pyykkikoriin..Öklöä.
- Anonyymi
En ole kristitty enkä kuulu kirkkoon enkä myöskään välitä joulusta koska se on äärimmäisen kapitalistinen kaupan juhla. En viettänyt varsinaisesti joulua, mutta vietin pakanallisen talvipäivänseisauksen juhlan.
Nykyajan joulu on suomalainen ja länsimainen rappion, mädännäisyyden ja kaupan juhla vailla mitään henkistä sisältöä. Se edustaa näyteikkunajouluineen kaikkea sitä mikä länsimaisessa kulttuurissa on pielessä.- Anonyymi
Länsimainen markkinatalousjärjestelmä on täysin rappeutunut.
Suomen kansan syvät rivit uskovat, että ensi jouluna on jo uusi edistyksellinen sosialidemokraattinen kansantalousjärjestelmä, ensimmäisenä maailmassa ja tiukimmin ehdoin.
Nyt se järjestelmä on muutettava, sillä 13,2 %:n kannatuksella seuraava vaalitulos on katastrofi ja vallankumous jää tekemättä. Nyt on nopeasti istutettava mahdollisimman paljon demareita eläkevirkoihin, jotta vallankumous jatkuu ja edistys edistyy myös kansan äänestäessä väärin.
- Anonyymi
Mie palavoin koko joolun Suatannoo, ja pyysin suappelilta jotta pannoo persurolloille yhtä kauhheen lopun koo hyö toivoo mytötille.
- Anonyymi
no hei joo ,,,, maki haluun ola tollane suvaki mäki vihaan jou luu ,,, mä haaluun kans ..,. mä oon oonkmä sitte persuvakki .,.!!! mut suvakivat pois ,,,, et tervett per suilt .,.,...,.
- Anonyymi
Onhan muslimeilla joululaulukin. https://www.youtube.com/watch?v=UJEl_d3NqJk
- Anonyymi
Pieleen. Suvaitsevaiset vihaavat ainoastaan rasisteja. Sellaisia kuin sinä.
- Anonyymi
Suomessa on muka uskonnovapaus. Jos se olisi totta niin maassa ei olisi virallisia vapaapäiviä jonkun porukan pyhien ajaksi vaan jokainen saisi viettää juhlansa vapaasti mutta työpäiviä ei siihen uhrattaisi. Outoa on vielä että jonkun aasialaisten juhlan takia täällä pidetään vapaata. Viro on sentään paljon kehittyneempi valtio: siellä ei ole vapaapäiviä loppiaisena, toisena pääsiäispäivänä eikä helatorstaina. Koskahan meillä päästään samaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774