Taas saimme nähdä sen .
Turvatalot täyttyivät nuorista naisista ja heidän lapsistaan kun kantasuomalaiset miehensä hakivat voimaa kirkkaista viinoista.
Pahoinpitelyä
Uhkailua
Huutamista
Ei hyvä, ei todellakaan
Turvatalot täynnä Seinäjoella
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
perinne jatkuu puhumaton peltojen mies...juo ja hakkaa akkansa
- Anonyymi
Loorien ahtaus tätä ruokkii ja kun on kerätty tätä ainesta näihin -kerääntynyt
Näin turvakodin työntekijänä voin kertoa että kaikki asukkaat on lapualaisia ja on sit bigguusen tummemmat silmän aluset huh huh
- Anonyymi
Sanoosinko jottei oo seinäjoelle asiaa, saapasethan onkin jo S-sästä lähtemäs muualle.
jää huolletavien ossuuskunta paikalle - Anonyymi
OVAT LAPUALAISIA MIOEHIÄ, JA HAISEVAT VANHALLEE VIINALLE, KUSELLE, HIELLE JA PASKALLE!!
- Anonyymi
Turvakojit on aina siellä missä eniten on tarvesta, samatenkuin pollarien säilöt
törnäisten perimää kaikki -kuin törnänen suuressa entuuressaan lukot kalteroituna
kyllä kongeilla kaikuu huuto
- Anonyymi
Salmeeni aina hakkas vaimonsa ellei ollut pettämässä sitä muitten naisten kanssa
- Anonyymi
Sitä saa mitä tila-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433604Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4433217Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan292885Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831957- 871547
- 1301414
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541390- 1101320
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721173Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.351053