Mies rusikoi (Pohjanmaalla se on mänttäämistä) vaimoaan jääkiekkomailalla. - Olikohan kyseessä jonkinlainen ylikompensaatio falloksen riittämättömyydelle?
t: S. Freud
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d282d4ea-0176-41d4-8110-270879c1b1d4
Vaihtoehtojoulu Savossa:
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaveri vain koetti pitää turnausvirettä yllä.
Lätkästä on tehty väkivaltainen laji ja sen nimissä pahoinpitelyjä ei pidetä rikollisina tekoina mitä ne kaikkialla kiekkoareenan ulkopuolella olisivat.
Nykymuotoinen urheilu alkaa olla muutenkin enimmäkseen melko sairasta puuhaa, huippu-urheilu erityisesti. - Anonyymi
Persuäänestäjä vain juhli Suomen 1995 kiekkokultaa siten, kun vain osasi.
- Anonyymi
Persut ovat pelkkää valuvaa räkää.
- Anonyymi
Vai oliko kyse jatkuvasta kimeästä jankutuksesta?
- Anonyymi
Voihan se olla että vaimo oli ostanut väärän kätisen jääkiekkomailan joululahjaksi?
- Anonyymi
Kiakkoviaraan normaalia kotielämää.
Anarko-Mörkö reenasi anrkistimatsien varalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1064542Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432952
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171819Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735