Auta Jumala että olisi hiljaista ja rauhallisuutta

Anonyymi

Ei mitään joulurauhaa täällä: naapurit kolistelevat, autot pörräävät jne. Haluaisin levätä.

4

<50

Vastaukset

• Ei jouluna kotona kyyhötetä vaan maalla tai vastaavassa hiljaisuudessa.

• Minä ostin Kärkkäiseltä kuulosuojaimet. Tehokkaimmat mitä löysin. Oman sydämen jyskytys aluksi häiritsi, mutta siihen tottui. Nukkumaan niitten kanssa pystyy selällään oikein hyvin ja kyljelläänkin, kun muotoilee tyynyn oikein päänsä alle.
      Ihan kaikkea melua ne eivät estä. Parin kilometrin päässä olevassa Kuusisaaressa häiriköt järjestävät vuosittain muutamien vuorokausien melutilaisuuksiaan, jotka jatkuvat pitkälti yli puoliyön eikä paikallinen PolPo viitsi tehdä asialle mitään. Melu tunkee kerrostalon seinien ja kuulosuojienkin läpi eikä unilääkekään auta. Pakko ajaa autolla jonnekin kauas ja nukkua yö auton penkillä kippurassa. Ei mukavaa, mutta pakko on lähes 40 v kolmivuorotyön jälkeen nyt jo nukkua jotenkin.
      Pian pääsen hautaan nukkumaan ikiunta, mikäli väitteisiin on uskomista.

• Vastamelukuulokkeet on kuulemma hyviä.

• Heti rauhoittui joulupäivän jälkeen. Oli kummallisen rauhaton tuo päivä, mielestäni koskaan ennen ei ole ollut tuollaista tunnelmaa. Koiratkin haukkuivat hermostuneesti ulkona.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      271
      6977
    2. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      175
      6732