Kannattaa sun olla sinkkuna ensin että unohdat eksäsi!
Miksikään laastariksi en sitten rupea!
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tiedät että olisit laastari?
- Anonyymi
Jos eroaa ja aloittaa heti suhteen niin laastariksi siinä joutuu itse kukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kaivattusi siis ilmaissut haluavansa aloittaa kanssasi suhteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos eroaakin kun haluaa sut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos eroaakin kun haluaa sut?
Entä tunteet nykyistä kohtaan? Eikai kukaan ole suhteessa muuten vaan. On yhteistä historiaa ym joka tulee vaikuttamaan uuteen suhteeseen, jos siihen hypätään suoraan vanhasta ihmissuhteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä tunteet nykyistä kohtaan? Eikai kukaan ole suhteessa muuten vaan. On yhteistä historiaa ym joka tulee vaikuttamaan uuteen suhteeseen, jos siihen hypätään suoraan vanhasta ihmissuhteesta.
No eksät on eksiä syystä. Kertoiko hän minkä takia erosivat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos onkin niin että on rakastunut syvästi tähän uuteen ja rakkaus ns.exään on loppunut ajat sitten..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos onkin niin että on rakastunut syvästi tähän uuteen ja rakkaus ns.exään on loppunut ajat sitten..
Tämä...
- Anonyymi
Mitä sä oikein keuhkoat? Olet aivan varmasti joskus ollut laastari.
- Anonyymi
No, tykkään susta joka tapauksessa. Sekös sua ärsyttääkin? 😃❤️
- Anonyymi
Niin ja jos eksällä onkin isompi penis ja parempi sängyssä. Aina pitää olla mahdollisuus palata entiseen jos uus onkin huonompi.
- Anonyymi
Tuon takia ei varattuun naiseen kannata ihastua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon takia ei varattuun naiseen kannata ihastua.
Eipä se peniksen koko auta jos ei jaksa katella enää koko tyyppiä. Aikansa kutakin , sanoi pässi kun päätä leikattiin..
- Anonyymi
Seksiin vielä palatakseni..
Asiahan on niin että kyllä pitää saada suunsa auki ja kertoa uudelle kumppanille minkälaisesta kosketuksesta pitää , ei voi muuten tietää..
Sehän toimii molemmin puolisesti näin.
Ja ydessä voi opetella ja keksiä lisää.
(Sama kuin 18.42) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksiin vielä palatakseni..
Asiahan on niin että kyllä pitää saada suunsa auki ja kertoa uudelle kumppanille minkälaisesta kosketuksesta pitää , ei voi muuten tietää..
Sehän toimii molemmin puolisesti näin.
Ja ydessä voi opetella ja keksiä lisää.
(Sama kuin 18.42)Samaa mieltä. Sängyssä on 2 joten, jos ei homma toimi on se molempien syytä. Ei vain toisen.
🥰✨🎁laastari suhde voi olla lyhyt.
- Anonyymi
En tarvitse laastaria. Menin vain rakastumaan. Anteeksi!
- Anonyymi
Eihän mulla ole oikeestaa exää
- Anonyymi
Yli kymmenen vuotta - riittääkö ?
- Anonyymi
Ok. Otan yhteyttä sitten laastarisuhteiden jälkeen, joku kutsuu niitä panoiksi.
- Anonyymi
Oon laastaroinut itseni jo pari vuotta sitten...
- Anonyymi
Ulkopuolelta et koskaan voi tietää toisen tilannetta. Jollekin ero tulee yllätyksenä tai tilannne on muuten uusi. Joku taas on voinut olla jo monta vuotta tehnyt surutyötä ja on jäänyt ex-parisuhteeseensa vaikka vain lasten takia.
Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään. Kun pienin on vielä pieni on vain ollut jaksettava, vaikka rakkaus on kuollut. Jo 2v sitten päätin lähteä heti kun voin.. Jos kuuntelee tarkkaan Sylvian joululaulun, tietää miltä elämä (häkki, jossa on ollut vankina) ja (rakkauden) kaipuu on tuntunut. Vapaus, se on nyt ovella.
Ymmärrän pelon, että eronnut etsii laastaria. Silti pelko voi olla turha. Asia selviää keskustelemalla. Itse en ole koskaan laastaroinut. Erojen jälkeen olen aina ollut 1-1.5v sinkkuna, kunnes olen tuntenut olevani taas ehjä. Nyt tiedän käsitelleeni tunteeni jo ennalta viimeisen 3-vuoden aikana. On helppo erota, kun tunteet on kuolleet, ei ole isompia riitoja, tiedän ettemme vaan sovi yhteen, miestä ei ole seksi tai fyysinen tai henkinen läheisyys tai kosketus kiinnostanut sitten lapsen alkuun saattamisen kuin pari kertaa velvollisuudesta. Ei meillä ole enää mitään jäljellä ja myös hänen epäempaattinen passiivisagressiivinen arvomaailmansa on ahdistava. Ei meillä ole yhteistä edes ystävyydeksi.- Anonyymi
Mä en tykkää enää mun enrisestä lempparijoululaulusta Sylvian joululaulusta, kun tiedän mistä se oikeesti kertoo. Se kertoo mustapääkertuista, joita syötiin aiemmin. Niitä otettiin kiinni, niiden silmät puhkottiin ja ne suljettiin häkkeihin, jolloin niiden voimakas sirkutus houkutti uusia lintuja ansaan. Siinä teille kaunis joululaulu sanomineen ja päälle oikein riemullista joulua.
- Anonyymi
Ei tule sitä uskontoa. Enkä tunne ketään naista kohti mielenkiintoa. Olen alisteisessa asemassa parisuhteeseen ja oma elämä huonosti. Koditon. Ansiosidonnaisella sentään.
Ei kiinnosta leikkiä pulla tuoksuista kotia että joku saa luisvittonit. Kusetusta sekin.
Nämä asiat käsitellään oikeudenkaaressa aikanaan ja ihmisoikeustuomioistuimessa myös. Muu ei kelpaa. Vain oikeus oikeudenmukaiseen oikeudenkäyntiin.
Jos en saa sitä niin se on OIKEUSMURHA JA OIKEA MURHA!! LISÄKSI!!
RANGAISTUSVAATIMUS KYLLÄ NÄILLE.
TTHHRRJJJJ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1291132
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1441069- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891