Kuuden lapsen isä on saanut vakavan halvauksen. Kehitysvamma tulee olemaan jäävä, välttämättä ei selviä huomiseen.
Tulin juuri teho-osastolta, jossa olin perheen tukena. Isä ainoana palkkatyössä, äiti epätoivoinen tulevaisuuden suhteen. Isot lainat ja huojuva toimeentulo.
Aikaisemmin ei perhe ole ollut kiinostunut uskonasioista mutta nyt vaimossa havaittavissa mielenmuutosta, tänään polvistui lastensa kanssa rukoukseen.
Pyydän, liittäkää kätenne yhteen ja pyytäkää lisävuosia perheenisälle.
Jumala rakas, poikasi Jeesusken nimessä anna rakkautesi meille vaikkemme sitä ansaitse, anna isän toipua ja ottaa Sinut Jeesus vastaan Vapahtaja. Jeesuksen lunastusuhrin nimessä aamen.nimessä
Rukouspyyntö teho-osastolle
49
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rukoilen
- Anonyymi
olen mukana rukoilemassa
- Anonyymi
Asia, jota tahtoisin jokaisen kohdallaan pohdittavan. Ihmisen elämisen rajallisuus ja tie, jonka JUMALA on aivoitellut. Perhettämme on kohdannut myös vakava sairaus ja siten elämän rajallisuus. Mielestäni tärkein ja myös rukousvastauksen saa kun rukoilee voimaa kohdata vastoinkäyminen / uuteen tilanteeseen sopeutuminen. Saada voimaa luopuisen tuskaan. Näin toimien ihminen mahdolistuu pitämään mielentasapainon mahdollisimman hyvällä tasolla.
Itse en usko kaikkivaltiaan JUMALAN muuttavan aivoituksiaan ihmisen rukoilemisen kautta. Taas rukoileminen antaa voimia hyväksymään JUMALAN aivoittama tie, jonka ihminen tulee kulkemaan loppuun. Luopumaan mm puolisostaan, joka tien on JUMALA aivoittanut.
JUMALAN tahdon hyväksymisestä ja siihen alistumisesta on kysymys.
m.l Jeesus kielsi julki-rukoilemisen ulkokultaisena ja meni aina itsekin yksin kammioonsa rukoilemaan.
- Anonyymi
>>Aikaisemmin ei perhe ole ollut kiinostunut uskonasioista mutta nyt vaimossa havaittavissa mielenmuutosta, tänään polvistui lastensa kanssa rukoukseen.<<
Aikuisen oikeesti ja vakavasti sanoen. Tässä tilanteessa - kokonaisuus huomioiden älkää missään mielentilassanne tuoko helvettioppianne surussa elävään perheeseen. Olisi järkyttävää jo ajatela, jos toisitte helluntaipuolueen opin tässä tilanteessa esille.
Keskittykää kantamaan perheen taakkaa ja sopeutumista vaikeaan tilanteeseen ja voimia / tukea arjen haasteisiin.
Kaikkivaltias JUMALA on taho, joka antaa uskon kenelle tahtoo. "Usko on JUMALAN teko".
Siis keskittykää olennaiseen, mihin ihmisellä on mahdollisuus. Olla tukena.
m.l- Anonyymi
Suojelusenkeli on hänen kanssaan. Rukoilen
- Anonyymi
voisitko oppia lukemaan sen jumalantekouskomisen oikeinkin sieltä Sanasta.
- Anonyymi
>> Kaikkivaltias JUMALA on taho, joka antaa uskon kenelle tahtoo. "Usko on JUMALAN teko".>>
Raamatussa on ilmoitettu uskovan tunniste, Jeesuksen pyhän tuntomerkki.
13 Mutta Ananias vastasi: "Herra, minä olen monelta kuullut siitä miehestä, kuinka paljon pahaa hän on tehnyt sinun pyhillesi Jerusalemissa;
14 ja täälläkin hänellä on ylipapeilta valtuus vangita kaikki, jotka sinun nimeäsi avuksi huutavat".
( Apt 9)
Vangitsemiskirjeeseen oli kirjoitettu uskovan, uuden luomuksen Kristuksessa, tunniste.
Ne vangittiin, jotka sydämestään avuksensa huutavat Herranaan Jeesusta Kristusta.
Muistathan keskustelumme aiheesta?
Usko Toivonen
- Anonyymi
Elämä ei useinkaan ole kuin Strömsöötä. Ennen pitkää jokin onnettomuus tulee eteen. Kenelle mikäkin. Joillekin moninverroin, esim. sairautta sairauden päälle. Itse olen hyvä esimerkki kaiken mahdollisen vaivan ja onnettomuuden kantajana. Mutta tähänkin lopulta tottuu. Ei odotakaan elämältä enempää.
Läheisesi ovat nyt saaneet oman onnettomuutensa kannettavakseen. Kertomasi mukaan ei tule helppoa olemaan, vaikeudet odottavat. Mutta kun asian ja itsensä jättää Jumalan haltuun, voi kokea sen ihmeen, että luottavaisena kulkee läpi helvetin tulen, saa voiton asiat kerrallaan. Olen itse kokenut tämän äskettäin. Käsikkäin Jeesuksen kanssa läpi uskomattomien vaikeuksien.
Siunausta ystävillesi. Jumala voi tehdä uskomattomia ihmeitä ja ne ihmeet huomaa etenkin silloin, kun kaikki muu on ja tuntuu menetetyltä. Itse en osannut kuin pää tyhjänä istua tumput suorina ja katsoa kuinka asiat järjestyivät. - Anonyymi
Mielenkiintoinen kysymys onkin muuttaako Jumala tapahtunutta rukouksen vuoksi. Uskon, että muuttaa, kun niin hyväksi näkee, kun ihmiset uskossa rukoilevat. Käsketäänhän Raamatussa useassa kohtaa rukoilemaan sairaitten puolesta, jotta he paranisivat. Kuitenkaan kaikki ei parane, ennen kuolemaansa. Siksi luulen, että tärkeintä onkin usko Jeesukseen Kristukseen. Oli miten oli, kävi miten kävi, uskon edelleen. Kuolema on lopulta voitto, kun uskossa kuolee, ja siksi rukoilenkin tämänkin aloittajalle voimaa ja kärsivälle pelastusta. Parantuminenkin on täysin mahdollista, koska Jumala on, ja hän kuulee niitä jotka Häntä avukseen huutavat. Mikä todistus omaisille.
- Anonyymi
Minä rukoilin siskoni puolesta kauheasti, mutta kuolema oli minunkin mielestäni voitto. Tuonpuoleisesta kun me emme paljoa tiedä, mutta koin mm. selkeitä kosketuksia siskoltani sekä haamu näkyjä. Ja mikä ihmeellisintä kun näin hänet kerran, hän oli hississä kun menin sisään. Lisäksi hän oli niin nuoren näköinen.Uskomatonta.
Näihin asioihin pitää suhtautua varaumuksella ja varovaisuudella. Ajatellen ja huomioiden turmeltuneen ihmisen tilaa, niin en usko alkuunkaan, että kaikkivvaltias JUMALA muuttaisi aivoituksiaan ihmisen tahdon mukaisiksi. JUMALAHAN on taho, joka näkee kaiken asiaan liittyvän. Kokemksestani voin kertoa, miten rukouksen avulla JUMALA antaa voimaa sopetutua ja kohdata vaikea uusi tilanne. Lopputulosta ihminen ei näe, ennenkuin JUMALAN viitoittama tie on kuljettu loppuun. Tilanne / sairaus on päättynyt ja ihminen on menehtynyt tai elää elämänsä loppuvuodet.
On erikoisesti ymmärrettävä, miten JUMALA on aivoittanut tässäkin tapauksessa asiat siten, miten ne tulevat toteutumaan. Ihmisinä emme tiedä / vielä lopputulosta. Lopputulos on JUMALA aivoitus - ei ihmisten rukousvastaus.
On muuten ihmeellinen aika jossa elämme. Rakkauden kylmeneminen. Eikö kenellekkään tule mieleen, miten tämän kaltainen perhe tarvitsee kaikkea mahdolista tukea arkeensa. Lastenhoidosta lähtien ja kaikessa mitä arjen pyöritys tarvitsee ja erikoisesti keskustelu apua ja asian käsittelyä jne..... Koko perheen päivät menevät surutyötä tehdessä - ajatusmaailma on vain yhdessä asiassa ja tähän liittyen sivullisten apu on välttämätöntä jos perheessä on vielä pieniä lapsia.
On suoranaista ihmisen kiristämistä, jos tässä tilanteessa vedetään pelasturvalttikortti esille. JUMALA ei koskaan kiristä ihmistä, vaan JUMALAN hyvyys vetää aina ihmistä puoleensa. Uskokaa jo hyvät hyssykät, miten uskon saaminen ja pelastuminen on 100% JUMALAN teko.
Niin, ajatellen pieniä lapsia tässä tapauksessa - ikää emme tiedä, mutta joka tapauksessa, jotka tapauksen tunnistatte, niin rientäkää avuksi perheelle. Samoin äidin murhe tulevaisuudesta tulee jakaa.Ihmisen osa on osoittaa rakkaus tekoina ja antaa ihmisen pelastaminen kaikkivaltiaan JUMALAN huoleksi.
JUMALA on taho,, joka pitää huolen miten kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus / saada mielenmuutos. Tässä ajassa taas ihmisten tulee näyttää välittäminen /rakkaus tekoina.
2 Kantakaa toistenne kuormia, ja niin te täytätte Kristuksen lain. Gal 6
"Kuuden lapsen isä on saanut vakavan halvauksen."
Vaikka kuulostan kylmältä ja ankaralta niin kaikesta huolimatta tässä toteutuu vain luonnnonvalinta. On parempi, että halvauksen ja riskinoton aiheuttava perimä lisääntyy heikommin ihmiskunnan geenipoolissa. Tämän vuoksi on aivan oikein, että suurella riskillä otetut lainat erääntyvät ja lasten elämän edellytykset ovat heikommat kuin hyvän perimän ja maltillisen riskinoton vanhempien lapsilla.Tutkippa. Löydätkö itsestäsi empaattisuutta. Lahja, jolla on erittäin paljon käyttöä olipa ihminen Jeesukseen uskova taikka uskosta osaton. Soisitko ajatuksesi kohdistuva myös itseesi,, jos olisit kyseisen perheen jäsen.
markkulievonen kirjoitti:
Tutkippa. Löydätkö itsestäsi empaattisuutta. Lahja, jolla on erittäin paljon käyttöä olipa ihminen Jeesukseen uskova taikka uskosta osaton. Soisitko ajatuksesi kohdistuva myös itseesi,, jos olisit kyseisen perheen jäsen.
"Tutkippa. Löydätkö itsestäsi empaattisuutta."
No kun kyssyit niin aloin pohtia asiaa tarkemmin. Olen tosiaan saanut työssäni palautetta siitä, että minulla on poikkeuksellisen paljon empaattisuutta ja tunneälyä vuorovaikutuksessani muiden ihmisten kanssa. Ehkä tässä aloittaja on sekaantunut asioihin, jotka hänelle ei kuulu lainkaan. Joka tapauksessa paljon lapsia, mies ainoana toimeentulon lähteenä ja isot lainat edellyttävät riskien minimoimista esimerkiksi henkivakuutuksella. Jos mitään tällaista ei ole huomioitu niin ei voi muuta kuin todeta, että Voi voi.- Anonyymi
Kampelatutkija kirjoitti:
"Tutkippa. Löydätkö itsestäsi empaattisuutta."
No kun kyssyit niin aloin pohtia asiaa tarkemmin. Olen tosiaan saanut työssäni palautetta siitä, että minulla on poikkeuksellisen paljon empaattisuutta ja tunneälyä vuorovaikutuksessani muiden ihmisten kanssa. Ehkä tässä aloittaja on sekaantunut asioihin, jotka hänelle ei kuulu lainkaan. Joka tapauksessa paljon lapsia, mies ainoana toimeentulon lähteenä ja isot lainat edellyttävät riskien minimoimista esimerkiksi henkivakuutuksella. Jos mitään tällaista ei ole huomioitu niin ei voi muuta kuin todeta, että Voi voi.Niin, valitettavaa kuin todellisuus on. Ajattelutapasi ei todista empaattisuudestasi. Ainoastaan sanontasi. Jo peukuttaminen omia viestejä todistaa asiaa.
Et ymmärtäne ihmisen erilaisten taloustilanteista paljoakaan. Asuntovelka on maassamme yleistä, joka ei kerro holtittomuudesta tms. Asiaa valaisee juuri velkojen määrä suhteessa tuloihin. Hyvällä - riskittömällä tasolla oleva maksukyky voi muuttua juuri vakavan sairastumisen kohdatessa.
Jos ajatellaan vakavasti ihmisen elinympäristöä ja sen heijastusta ihmisten hyvinvointiin / voimaannuttaja, niin kaltaisesi ihmiset - ajattelijat - juuri lisäävät voimakkaammin ihmisiin stressitasoa. Tästä käsitteestä Raamattu puhuu maailman olevan pahan vallassa. Tosin kaikki ihmiset aktivoivat stressiä toisiinsa ja samoin saavat osansa toisiltaan. Mitä kovempi / kylmempi ympäristö, sitä enemmän aktivoi ihmisiin sairastavuutta. Moni ihminen - jopa saa nautintoa käyttäytymisestään tuottamalla pahaa oloa ihmisiin. Ääripäät surmaavat ihmisiä jopa kiduttamalla nauttien siitä.
Ihminen on kylllä ihmeellinen otus.
m.l Anonyymi kirjoitti:
Niin, valitettavaa kuin todellisuus on. Ajattelutapasi ei todista empaattisuudestasi. Ainoastaan sanontasi. Jo peukuttaminen omia viestejä todistaa asiaa.
Et ymmärtäne ihmisen erilaisten taloustilanteista paljoakaan. Asuntovelka on maassamme yleistä, joka ei kerro holtittomuudesta tms. Asiaa valaisee juuri velkojen määrä suhteessa tuloihin. Hyvällä - riskittömällä tasolla oleva maksukyky voi muuttua juuri vakavan sairastumisen kohdatessa.
Jos ajatellaan vakavasti ihmisen elinympäristöä ja sen heijastusta ihmisten hyvinvointiin / voimaannuttaja, niin kaltaisesi ihmiset - ajattelijat - juuri lisäävät voimakkaammin ihmisiin stressitasoa. Tästä käsitteestä Raamattu puhuu maailman olevan pahan vallassa. Tosin kaikki ihmiset aktivoivat stressiä toisiinsa ja samoin saavat osansa toisiltaan. Mitä kovempi / kylmempi ympäristö, sitä enemmän aktivoi ihmisiin sairastavuutta. Moni ihminen - jopa saa nautintoa käyttäytymisestään tuottamalla pahaa oloa ihmisiin. Ääripäät surmaavat ihmisiä jopa kiduttamalla nauttien siitä.
Ihminen on kylllä ihmeellinen otus.
m.l"Jo peukuttaminen omia viestejä todistaa asiaa."
Sinä et pääse näkemään käyttäjätiliäni, joten et voi tietää olenko peukuttanut itse. Voin kertoa kuitenkin, etten ole peukuttanut.
"Et ymmärtäne ihmisen erilaisten taloustilanteista paljoakaan."
Ymmärrän. Minulla itselläkin on asuntolaina, jonka ottamisen yhteydessä olen punninnut erilaiset riskit elämäntilanteissa ja minimoinut riskien vaikutukset. Asuntolainoille saa erilaisia takaisinmaksuturvia sairastumisen ja työkyvyttömyyden varalle. Korkokoattoja saa yllättävien korkovaihteluiden turvaksi ja henkivakuutus takaa perheen toimeentulon kuolemantapauksessa.
"kaltaisesi ihmiset - ajattelijat - juuri lisäävät voimakkaammin ihmisiin stressitasoa. Tästä käsitteestä Raamattu puhuu maailman olevan pahan vallassa...Moni ihminen - jopa saa nautintoa käyttäytymisestään tuottamalla pahaa oloa ihmisiin. Ääripäät surmaavat ihmisiä jopa kiduttamalla nauttien siitä."
Sinustahan huokuu tyypillinen kristityn lähimmäisenrakkaus. Saarnaat stressitason nousemista ja maailman kylmyyttä vastaan, mutta paljastat vain todellisen luonteesi, joka on empatiakyvytön ja tunnekylmä ihminen kuorrutettuna vielä kohtuullisella tyhmyydellä.Kampelatutkija kirjoitti:
"Jo peukuttaminen omia viestejä todistaa asiaa."
Sinä et pääse näkemään käyttäjätiliäni, joten et voi tietää olenko peukuttanut itse. Voin kertoa kuitenkin, etten ole peukuttanut.
"Et ymmärtäne ihmisen erilaisten taloustilanteista paljoakaan."
Ymmärrän. Minulla itselläkin on asuntolaina, jonka ottamisen yhteydessä olen punninnut erilaiset riskit elämäntilanteissa ja minimoinut riskien vaikutukset. Asuntolainoille saa erilaisia takaisinmaksuturvia sairastumisen ja työkyvyttömyyden varalle. Korkokoattoja saa yllättävien korkovaihteluiden turvaksi ja henkivakuutus takaa perheen toimeentulon kuolemantapauksessa.
"kaltaisesi ihmiset - ajattelijat - juuri lisäävät voimakkaammin ihmisiin stressitasoa. Tästä käsitteestä Raamattu puhuu maailman olevan pahan vallassa...Moni ihminen - jopa saa nautintoa käyttäytymisestään tuottamalla pahaa oloa ihmisiin. Ääripäät surmaavat ihmisiä jopa kiduttamalla nauttien siitä."
Sinustahan huokuu tyypillinen kristityn lähimmäisenrakkaus. Saarnaat stressitason nousemista ja maailman kylmyyttä vastaan, mutta paljastat vain todellisen luonteesi, joka on empatiakyvytön ja tunnekylmä ihminen kuorrutettuna vielä kohtuullisella tyhmyydellä.Ihan tiedoksi, minä peukutin.
Lyhyesti sanoen. Tässä tilanteessa ei tule lisätä uskosta osattoman perheen vanhempien taakkaa ihmisen pelastumis asialla, vaan keskittyä perhettä kohtaamaan suruun.
Joka tapaksessa äidin mielentasapaino on erittäin suurella koetuksella ja siten sivullisten tukea vailla.- Anonyymi
Joko kohta alamme keskittyä, vai onko vielä jokin neuvo antamatta?
Jeesus rakas, auta nyt tätä perhettä. Tapahtukoon Isän suunnitelma ja isä voi toipua vielä perheen iloksi. Mikäli ei niin anna voima jatkaa eteenpäin ja olet myös orpojen isä ja taloudellinen tilanne järjestyy. Vaikuta että äiti saa voimaksi sinut ja usko syntyy sisimpään!
- Anonyymi
tämä on rukousketju, älkää kommentoiko esittämällä mielipiteitä, miten asia on, vaan ottakaamme vastaan hiljaa hätärukousta ja rukoilkaamme hiljaa Isän puoleen ja huomioikaamme perheen hädän ja ahdingon kiitos
- Anonyymi
Rukousketjuko????? Tämähän on keskustelu foorumi eri aiheista. Rukoileminen ei tarvitse edes foorumia puhumattakaan rukousketjua.
Kaikkiko tulee muuttaa aivan luonottomaksi???????? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rukousketjuko????? Tämähän on keskustelu foorumi eri aiheista. Rukoileminen ei tarvitse edes foorumia puhumattakaan rukousketjua.
Kaikkiko tulee muuttaa aivan luonottomaksi????????lopeta liioitteleminen jos oot eri mieltä niin ole ystävällinen ja luo erikseen oma postaus voidaksesi esittää asiasi ei tällä postauksella kiitos
- Anonyymi
miksi sä kommentoit kärkkäästi? mitä et ymmärrä? miksi hermostut tästä asiasta?
Ei se tuossa vaiheessa muuten kehitysvammaa enää voi saada, aivovamma lienee todennäköinen.
Kehitysvamma on aivan eri asia ja koskee lähinnä taikauskoisia, jotka kuvittelevat voivansa toivomalla todellisuuteen muutoksia saavansa.- Anonyymi
Hema sai taas paskahalvauksen. Et ole koskaan kuullut myönteisen ajattelun voimasta ihmisen mieleterveyteen? Kommenttejasi kun lukee ihmettelee mielessään miten noin katkera ihminen voi olla vieläkin hengissä.
Anonyymi kirjoitti:
Hema sai taas paskahalvauksen. Et ole koskaan kuullut myönteisen ajattelun voimasta ihmisen mieleterveyteen? Kommenttejasi kun lukee ihmettelee mielessään miten noin katkera ihminen voi olla vieläkin hengissä.
”Et ole koskaan kuullut myönteisen ajattelun voimasta ihmisen mieleterveyteen?”
Myönteinen ajattelu varmasti auttaa, mutta esirukouksilla on tutkimusten mukaan negatiivinen vaikutus terveydentilan kanssa taistelussa.
https://www.google.fi/amp/s/www.psychologytoday.com/us/blog/long-fuse-big-bang/201512/can-prayer-harm-your-health?ampAnonyymi kirjoitti:
Olisiko liikaa pyydetty, että koetat pysyä asiassa?
Epäjumalasikin ahdistuu kyvyttömyydestäsi ja saa shiamuslimien tapaan otsaansa mustelmia lyödessään otsaansa kämmenellään kaltaistesi avautuessa aiheen vierestä.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Olisiko liikaa pyydetty, että koetat pysyä asiassa?
Epäjumalasikin ahdistuu kyvyttömyydestäsi ja saa shiamuslimien tapaan otsaansa mustelmia lyödessään otsaansa kämmenellään kaltaistesi avautuessa aiheen vierestä.Koska viimeksi itse olet kirjoittanut asiaa? Näillä palstoilla et koskaan. Mites se nyt epäjumala voisi saada mustelmia otsalohkoonsa, jos sitä ei ole olemassakaan, muuta kuin sinun mielikuvituksissasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska viimeksi itse olet kirjoittanut asiaa? Näillä palstoilla et koskaan. Mites se nyt epäjumala voisi saada mustelmia otsalohkoonsa, jos sitä ei ole olemassakaan, muuta kuin sinun mielikuvituksissasi.
Jospa ajateltaisiin yhdessä. MItä tämä kyseinen perhe tarvitsisi tällä hetkellä. Siis - aikuisen oikeesti - tekoja. Tämän kaltaisia perheitä on tänä aikana erittäin paljon. Esim. syöpä on lisääntynyt Suomessa erittäin paljon, joka voi iskeä perheeseen kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Jo nyt olisi vihdoin herättävä - erikoisesti uskovien ihmisten kuin myös uskosta osattomien miten toimia näissä tilaneissa ja helpottaa perheen ahdistusta ja kasvaa myötäelmisessä.
Ajatellen tätä aikaamme, jossa uskovat ihmisetkin elävät arkeaan etääntyneinä ihmissuteiden solmimisessa. Kiitos TV, netin jne.... Tämän päivän ihmisen suurimpia ongelmia on solmia suhdetta / kontaksia vieraaseen ihmiseen. Seurustella, asian siivittämänä. Ihminen seurustelee - käyttää enemmän aikaansa koneiden parissa kuin ihmisen / lähimmmäisen. Tämä tilanne on erittäin vaikea juuri perheille, jotka tarvitsevat kipeästi tukea ja myötäelämistä surujen ja ahdistusten keskellä.
Markku Lievonen Anonyymi kirjoitti:
Jospa ajateltaisiin yhdessä. MItä tämä kyseinen perhe tarvitsisi tällä hetkellä. Siis - aikuisen oikeesti - tekoja. Tämän kaltaisia perheitä on tänä aikana erittäin paljon. Esim. syöpä on lisääntynyt Suomessa erittäin paljon, joka voi iskeä perheeseen kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Jo nyt olisi vihdoin herättävä - erikoisesti uskovien ihmisten kuin myös uskosta osattomien miten toimia näissä tilaneissa ja helpottaa perheen ahdistusta ja kasvaa myötäelmisessä.
Ajatellen tätä aikaamme, jossa uskovat ihmisetkin elävät arkeaan etääntyneinä ihmissuteiden solmimisessa. Kiitos TV, netin jne.... Tämän päivän ihmisen suurimpia ongelmia on solmia suhdetta / kontaksia vieraaseen ihmiseen. Seurustella, asian siivittämänä. Ihminen seurustelee - käyttää enemmän aikaansa koneiden parissa kuin ihmisen / lähimmmäisen. Tämä tilanne on erittäin vaikea juuri perheille, jotka tarvitsevat kipeästi tukea ja myötäelämistä surujen ja ahdistusten keskellä.
Markku LievonenKokemusta on, mutta toiveajattelu ja epäjumalan rukoileminen ei tuota minkäänlaista tulosta.
Itsepetos ja oma hyvänolon tunto ovat ainoita tuloksia jumalvemppaajalle.
Kaikke ne varat, joita jumalvalheen levittäjät keräävät, olisivat paremmin käytettävissä tutkimukseen ja jopa tuonkin perheen autamiseen.
Pidän iljettävänä oliona jokaista jumalvalheen levittäjää epäjumalasta riippumatta.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Kokemusta on, mutta toiveajattelu ja epäjumalan rukoileminen ei tuota minkäänlaista tulosta.
Kaikke ne varat, joita jumalvalheen levittäjät keräävät, olisivat paremmin käytettävissä tutkimukseen ja jopa tuonkin perheen autamiseen.
Pidän iljettävänä oliona jokaista jumalvalheen levittäjää epäjumalasta riippumatta.Asia on tietenkin niin, että se mihin kukin rahansa tuhlaa on jokaisen oma asia. Siihen ei ole kellään muulla mitään sanomista. Tutkimukseen ja tieteeseen tuhlataan rahaa käsittämättömiä summia, ja tuloksena ei useinkaan ole muuta kuin toivoa. On näin ollen yhdentekevää, sinun kannaltasi katsottuna, saako ihminen kiksejä Jumalaan uskomalla, vai tiedon nimellä kulkevaa pseudotiedettä rahoittamalla.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Kokemusta on, mutta toiveajattelu ja epäjumalan rukoileminen ei tuota minkäänlaista tulosta.
Pidän iljettävänä oliona jokaista jumalvalheen levittäjää epäjumalasta riippumatta.On luonnolista, miten ajattelemme / näemme asian erilaisesti. Mutta, omaan uskon, miten JUMALA on olemassa ja erikoisesti on KAIKKIvaltias. JUMALA ei tarvitse ihmisen rukoilemista tehdäkseen tahtoaan ja aivoittaessaan asioita. Taas koko rukoileminen kohdentuu itse ihmiseen. JUMALA ei muuta asioitaan ihmisen rukoilemisen mukaiseksi, mutta ihminen rukoillessaan sopeutuu ja hyväksyy JUMALAN tahdon toteutumisen esim. vakavasti sairastuessaan tai läheisen ihmisen kohdalla. Kyse on luopumisesta ja sen hyväksymisestä - kasvamisesta siihen rukouksen kautta.
Asiaa voinen verrata näin. Kun ihminen satsaa elämänsä yritystoimintaan ja vaurastumiseen. On paljon vaurautta. Kun tätä ihmistä kohtaa tilanne, jossa kaikki omaisuus ja yritystoiminta otetaan pois, niin ihminen joutuu luopumaan - kaikesta. Moni ihminen päätyy jopa itsetuhoisuuden partaalle. Luopuminen on ihmiselle erittäin vaikeaa.
Aivan sama tilanne esim. aloituksen aiheen kohdalla tai yleensä, kun perhettä kohtaa tilanne, jossa kuolema / elämän rajallisuus on konkreettisesti esillä. Ihminen / ihmiset joutuvat luopumaan ja jatkamaan elämää tämän todellisuuden vaikuttamana. Luopua, että eletään siten, miten on terveenä suunniteltu ja asennoiduttu. Luopuminen on erittäin vaikeaa ja tuskaa tuottavaa. Rukous auttaa ja antaa voimia sopeutumiseen / mielenmuutokseen.
Väitämpä, miten rukous auttaa - jopa ratkaisevasti surutyön etenemisessä. Saavuttamaan jälleen mielentasapainon. Taas rukoileminen ei kysy rukousasentoja - ei paikkaa - ei välttämättä edes sanoja. Tila, joka vaikuttaa mieleen - muutokseen.
Muuten, pohditko kokemusperäisesti,- vaiko fiktiivisesti kuvitellen? Itse kokemusperäisesti.
m.l
- Anonyymi
Jospa jätettäisiin nämä vakavien vammojen hoitamiset ilman kommentteja ja onnettomine rukouspyyntöineen ammattitaitoisille kirurgeille ja annetaan heille työrauha. He tekevät parhaansa taitonsa mukaan. Rukoilkaa sitten vaikka koko lahkonne voimin tämän"kehitysvammaisenne"puolesta. Yleensä kehitysvammaisilla on hieman vähemmän lapsia, tosin joissakin lahkoissa saattaa näillä olla isompiakin katraita.
- Anonyymi
Vai vielä pilkkaat kehitysvammaisia. Ehkäpä vielä joudutkin kokemaan miltä tuntuu.. Rohkeaa puhetta jopa ateistilta.
On tietenkin hienoa, että siedät omasta mielestäsi vähempiarvoisia. Kun itse olet niin mielevä, että olisit ollut esimerkillinen työntekijä eräänkin Herra täydellisen keskitysleirille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai vielä pilkkaat kehitysvammaisia. Ehkäpä vielä joudutkin kokemaan miltä tuntuu.. Rohkeaa puhetta jopa ateistilta.
On tietenkin hienoa, että siedät omasta mielestäsi vähempiarvoisia. Kun itse olet niin mielevä, että olisit ollut esimerkillinen työntekijä eräänkin Herra täydellisen keskitysleirille.No eipä ole kirjoituksesi ainakaan parempia, vaikka varmaan olet olevinaan "uskossa".
Kuitenkin näemmä vain perus hellari.
-Ehkäpä vielä joudutkin kokemaan miltä tuntuu..
-Olisit ollut esimerkillinen työntekijä eräänkin Herra täydellisen keskitysleirille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä ole kirjoituksesi ainakaan parempia, vaikka varmaan olet olevinaan "uskossa".
Kuitenkin näemmä vain perus hellari.
-Ehkäpä vielä joudutkin kokemaan miltä tuntuu..
-Olisit ollut esimerkillinen työntekijä eräänkin Herra täydellisen keskitysleirille.Ei ole meikäläinen perushellari, eikä kirjoitukseni taatusti parempia, mutta ei voi muuta hämmästellä kaltaistasi perusnatsia. Kärsit ilmeisesti pahasti narsistisesta persoonallisuushäiriöstä. Muuten horinasi ei ole mitenkään selitettävissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole meikäläinen perushellari, eikä kirjoitukseni taatusti parempia, mutta ei voi muuta hämmästellä kaltaistasi perusnatsia. Kärsit ilmeisesti pahasti narsistisesta persoonallisuushäiriöstä. Muuten horinasi ei ole mitenkään selitettävissä.
En kirjoittanut tuota kehitysvamma kommenttia, vain luonneanalyysin sinusta. Minun silmissä te"mukauskovaiset" mahdutte kaikki samaan kastiin, käytöksenne teidät kuitenkin paljastaa. Miten selität omat kirjoituksesi? Humalassa, huumeissa vai muuten vain hullu?
Vai tunnistiko narsisti toisen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kirjoittanut tuota kehitysvamma kommenttia, vain luonneanalyysin sinusta. Minun silmissä te"mukauskovaiset" mahdutte kaikki samaan kastiin, käytöksenne teidät kuitenkin paljastaa. Miten selität omat kirjoituksesi? Humalassa, huumeissa vai muuten vain hullu?
Vai tunnistiko narsisti toisen?Tukitaan uskisten suut epämääräisillä vihjauksilla, ja syyllistämisellä ääni totuuden torvilta. Ei onnistu. Minua ei, toivottavasti ei ketään muutakaan , mihinkään ihmismuottiin tungeta. Edellä kirjoittava on nykyaikaisen uskonvainon edelläkävijöitä. Oikea tr, käyttääkseni jehovalaista retoriikkaa väärässä tarkoituksessa. Lopulta tarkoitus on sulkea uskovaiset mielisairaalaan, niin kuin totalitäärisissä valtioissa on tapana. Toiset he raahaavat käräjille, niin kuin esimerkkejä jo onkin. Suomi on luisumassa hurjaa kyytiä sekulaariseksi ateistivaltioksi, jossa tosin jostain selittämättömästä syystä, suvaitaan kuitenkin erästä tiettyä uskontoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tukitaan uskisten suut epämääräisillä vihjauksilla, ja syyllistämisellä ääni totuuden torvilta. Ei onnistu. Minua ei, toivottavasti ei ketään muutakaan , mihinkään ihmismuottiin tungeta. Edellä kirjoittava on nykyaikaisen uskonvainon edelläkävijöitä. Oikea tr, käyttääkseni jehovalaista retoriikkaa väärässä tarkoituksessa. Lopulta tarkoitus on sulkea uskovaiset mielisairaalaan, niin kuin totalitäärisissä valtioissa on tapana. Toiset he raahaavat käräjille, niin kuin esimerkkejä jo onkin. Suomi on luisumassa hurjaa kyytiä sekulaariseksi ateistivaltioksi, jossa tosin jostain selittämättömästä syystä, suvaitaan kuitenkin erästä tiettyä uskontoa.
Aikoinaan Neuvostoliitossa ateismin vaatimus johti Neuvostoliiton valtavaan moraalittomuuden tilaan, mistä Venäjä ei vieläkään ole päässyt eroon. Taisivat siellä kutsua ateismia tieteelliseksi ateismiksi. Humen lain (Humen giljotiinin) mukaan tosiasioista ei voi johtaa moraalisia sääntöjä, minkä valossa tuo Neuvostoliiton kehitys oli luonnollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tukitaan uskisten suut epämääräisillä vihjauksilla, ja syyllistämisellä ääni totuuden torvilta. Ei onnistu. Minua ei, toivottavasti ei ketään muutakaan , mihinkään ihmismuottiin tungeta. Edellä kirjoittava on nykyaikaisen uskonvainon edelläkävijöitä. Oikea tr, käyttääkseni jehovalaista retoriikkaa väärässä tarkoituksessa. Lopulta tarkoitus on sulkea uskovaiset mielisairaalaan, niin kuin totalitäärisissä valtioissa on tapana. Toiset he raahaavat käräjille, niin kuin esimerkkejä jo onkin. Suomi on luisumassa hurjaa kyytiä sekulaariseksi ateistivaltioksi, jossa tosin jostain selittämättömästä syystä, suvaitaan kuitenkin erästä tiettyä uskontoa.
Tukitaan uskisten suut? Oikeita uskovia palstalla tapaa todella harvoin, jos koskaan. Uskonnollisia rääväsuita ja itsensä nostajia palsta on pullollaan. Toivotaan toiselle pahaa ja suositellaan työntekijäksi keskitysleirille. Uskova ei tee moista, uskonnollinen fariseus kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tukitaan uskisten suut? Oikeita uskovia palstalla tapaa todella harvoin, jos koskaan. Uskonnollisia rääväsuita ja itsensä nostajia palsta on pullollaan. Toivotaan toiselle pahaa ja suositellaan työntekijäksi keskitysleirille. Uskova ei tee moista, uskonnollinen fariseus kyllä.
Niin niin, muttakun sen toisen posken kääntäminen on joskus niin työlästä. Kyllä kait sinäkin sen, oi kunnioitettavasti välkkyvätähti, sen tunnustat.
- Anonyymi
2Moos.4:11 Ja Herra sanoi hänelle: Kuka on antanut ihmiselle suun, tahi kuka tekee mykän tai kuuron, näkevän tai sokean? Enkö minä, Herra?
- Anonyymi
Rukoilen hänen puolestaan.
- Anonyymi
Sananlaskut:
15:29 Jumalattomista on Herra kaukana, mutta vanhurskasten rukouksen hän kuulee. - Anonyymi
Jospa näitten rukousten lisäksi aloittaisimme valtakunnallisen varainkeruun tämän elämän kaltoin kohteleman suurperheen velkojen maksuun, hautauskuluihin, lasten koulunkäyntiin sekä muihin tarpeellisiin menoihin.
- Anonyymi
Kyllä, Amerikan Yhdysvalloissa tehtäisiin niin. Siellä ei höpistä, siellä toimitaan.
- Anonyymi
"Isä ainoana palkkatyössä, äiti epätoivoinen tulevaisuuden suhteen. Isot lainat ja huojuva toimeentulo."
Niinpä niin. Siksi naisten koulutus ja työllistyminen on tärkeätä koska he AINA vastaavat perheestä lapsista ja toimeentulosta. Miehet vaan pettää, hylkää, sairastuu ja kuolee. Ei mitään luottamusta naisilla perheestä huolehtimiseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768142Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583233- 372546
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj172170Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362119- 232080
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151693- 611647
- 181609