Nainen. Ihmisiä ei :D en ole tottelevainen wuh!
Koiria voi käskyttää
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Et niin.
Istu wuh istu.
- Anonyymi
Olen veikeä katuhurtta, lempeä ja lojaali, mutta valitsen ihmiseni huolella.
- Anonyymi
sepä se,et pysyisi hihnassa :) siksi annankin sun elää vapaana
- Anonyymi
Ootko huonolla tuulella tänään? Voi kultaista :)
Käskyttämiseni sua kohtaan on ollut vain leikkiä.- Anonyymi
Olet rankkuri ja maanittelet, mutta kadun hurtta on ovelampi ja vipeltää pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet rankkuri ja maanittelet, mutta kadun hurtta on ovelampi ja vipeltää pois.
Kyllä mä sut vielä rankkurin haaviin nappaan - käskyttämättä:)
- Anonyymi
Poliisit on kovia käskyttää, mutta harva niitä tottelee kuitenkaan.
- Anonyymi
Mitenkä sua on käskytetty viime aikoina? :) VASTAA Tämä on käääsku! :DD
- Anonyymi
Käsky, suositus, ehdotus, mielipide.
On vain korvassasi miten haluat kuulla. - Anonyymi
Ei tule sitä uskontoa. Enkä tunne ketään naista kohti mielenkiintoa. Olen alisteisessa asemassa parisuhteeseen ja oma elämä huonosti. Koditon. Ansiosidonnaisella sentään.
Ei kiinnosta leikkiä pulla tuoksuista kotia että joku saa luisvittonit. Kusetusta sekin.
Nämä asiat käsitellään oikeudenkaaressa aikanaan ja ihmisoikeustuomioistuimessa myös. Muu ei kelpaa. Vain oikeus oikeudenmukaiseen oikeudenkäyntiin.
Jos en saa sitä niin se on OIKEUSMURHA JA OIKEA MURHA!! LISÄKSI!!
RANGAISTUSVAATIMUS KYLLÄ NÄILLE.
TTHHRRJJJJ- Anonyymi
Ole yksin. Mitä sä kuukaudesta toiseen vikiset täällä kun sinulla on vain yksi päämäärä ja sekin saavuttamattomissa. En tiedä kuka sinulle uskontoa tyrkyttää mutta luulisi että ympärilläsi olevat ihmiset ovat kyllastyneet aikoja sitten. Vai saatko sä nautintoa kun toiset hyysää sun asioita..
- Anonyymi
Mutta on sulla niin ihana koiranpentukatse, nappisilmä. :)
- Anonyymi
Se juuri :)
😘😘😘😍😍😊😛📲
- Anonyymi
Oon koirakuiskaaja, ei tarvii käskyttää❤
- Anonyymi
Pk 😊💓😘😘😘
:D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750