..kahdenkeskistä kanssakäymistä? olenko minä mikki hiiren, aku ankan, marsupilamin, hattivatin, asterixin ja obelixin veli?
"halluja nuo roomalaiset ja riiolaaset ja vietnamilaaset ja ngko'zkalaiset?"
https://www.youtube.com/watch?v=z9WMuzZLH2A
onko tämä sitä luonnollista...
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Välillä :)
Oot ihana.🥰✨🎁🎄
- Anonyymi
No ei, mutta olisko sulla parempia ehdotuksia Obelix :)
- Anonyymi
Itse olet kommunikointivälineesi tai kanavasi valinnut.
Kuten uutisen otsikossa:
https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/a1511eeb-ca41-4ed9-a834-2b1745b3239b- Anonyymi
Unohtamatta tapaasi komunnikoida, minkä olet valinnut ihan itse myös.
Ap:lle tämä edelleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohtamatta tapaasi komunnikoida, minkä olet valinnut ihan itse myös.
Ap:lle tämä edelleen.Etkös se ole Sinä joka Sinä muodossa pyrkii "kommunikoimaan" keskustelupalstoilla ja toiset jakavat keskustelevia näkemyksiä? Pystytkö ymmärtämään tuota eroa?
Miksi ajattelet olevasi tärkeä?
- Anonyymi
"Perustuslaille ei ryppyillä!
Anonyymi
Tänään 13:48
UUSI
Ilmoita
"Historioitsija, lakimies ja kokenut diplomaatti Jukka Seppinen arvioi, että eronneen pääministeri Antti Rinteen (sd) olisi pitänyt mittauttaa luottamuksensa eduskunnassa ennen eronpyyntöään. Hän viittaa Suomen perustuslakiin ja sanoo Antti Rinteen toimineen vähintään perustuslain henkeä vastaan. Uuden hallituksen muodostamista hän kuvailee palatsivallankumoukseksi henkilötasolla.
”Sille paperille (perustuslaille) ei ryppyillä tässä maassa. Aikamme vaatii perustuslain tarkkaa noudattamista. Lakimiehiä tarvitaan”, Seppinen kirjoittaa Puheenvuoron blogissaan."
Ei uskonto. Ei Jeesus! Mun asiat käsitellään oikeudenkaaressa aikanaan ja ihmisoikeustuomioistuimessa myös. !!!!
Tthhrjjjj"- Anonyymi
Ryppyilläänkö perustuslaille? Oli muuten Saksasta kun joku uutistoimisto FB tänään ja varmaan useampi TV kanavaa sillä. Miksi tätä paskaa jatketaan. Tilillä 1,90e. Koditon.
Tthhrjjj
- Anonyymi
Milloin saan asianajajan? Niitäkin käy fb. Asianajaja toimiston johtajiakin.
Ei voi pitää kesä vaatteissa nälissään ilman hygieniaa kodittomana. Muitakin sataa!!!!!!!!!! Univajeessa kidutuksessa!!!!!!!
Tthhhrjjjjj- Anonyymi
Luntakin sataa siis!
Tthhrjjj
- Anonyymi
LOPETTAKAA SE KIDUTTAMINEN JO!!!!!!
TTHHRJJJJJJ - Anonyymi
EI VOI KETÄÄN KIDUTTAA NÄIN!!!!
THHRRJ - Anonyymi
Joko tämä loppuisi jo!!!!!!!!!!!!!!!
Tthhrjjj - Anonyymi
JAAHAS!!!
”Sille paperille (perustuslaille) ei ryppyillä tässä maassa. Aikamme vaatii perustuslain tarkkaa noudattamista. Lakimiehiä tarvitaan, Seppinen kirjoittaa Puheenvuoron blogissaan."
MISSÄ MUN PERUSTUSLAKI!!!!
THHRJ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984832Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113860Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801376- 1371334
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1691319En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5581216- 531135