Täällä on tänäänkin vihjailtu yksittäisten ihmisten painoon, seksuaaliseen suuntautumiseen, seksiin, uskontoon jne. Vaikka nämä ihmiset ovat poliitikkoja tai muita "julkkisturhuuksia", on heilläkin yksityisyytensä. Suomi24:n kirjoituksia kukaan tuskin ottaakaan vakavasti, mutta voisitte kyllä vähän miettiä mitä kirjoitatte, ei tee hyvää sun omallekaan mielenterveydelle möläytellä mitä sattuu.
Lehtien lööpeissä ja muualla esillä olevilla ihmisillä pitää olla vähän pitempi pinna ja kapeampi yksityisyys. Toisaalta muiden ihmisten, myös toimittajien, on kohdeltava ihmistä ihmisenä, se ainakin joissain persuviesteissä näyttää unohtuneen. Omassa päässä voi ja saakin kasvaa kaikkea ihmeellistä ajatuksista lähtien, mutta kaikkea ei ole pakko esitellä muulle maailmalle.
Miettikää kirjoituksianne
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Just samaa mietin, varsinkin Haavistoa eli tulevaa presidenttiämme kohtaan käytetään aika rumaa kieltä.
- Anonyymi
Tuo on totta. Eräät vihjailevat varsin peittelemättömästi myös homoseksuaalisyuudesta Pekka Haaviston kohdalla.
Tällaisten puheiden levittäjät saisivat joutua vastuuseen puheistaan. Pitäisi joutua todistamaan nuo väitteensä todeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta. Eräät vihjailevat varsin peittelemättömästi myös homoseksuaalisyuudesta Pekka Haaviston kohdalla.
Tällaisten puheiden levittäjät saisivat joutua vastuuseen puheistaan. Pitäisi joutua todistamaan nuo väitteensä todeksi.Kun vielä ajattelee mitä omanpesän likaajia persuissa on. Linnassa käveli käsi-kädessä mustan miehen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaisten puheiden levittäjät saisivat joutua vastuuseen puheistaan. Pitäisi joutua todistamaan nuo väitteensä todeksi.Tärkeetä kun haukutaan sipilää mika rikkailden suosimisesta j a köyh u en kisaamisesta vaikka yritti vaan parastaan saada suomen köhille t öitä
Sooni mies joka puolusti köyhiä b iimeiseen takinkääntöön asti.
Ettekös yhtään häpeä.ettäskehtaatte.
Te köyhät valiitaa jaa haukkua meitä rikkaita riistoporvareita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tärkeetä kun haukutaan sipilää mika rikkailden suosimisesta j a köyh u en kisaamisesta vaikka yritti vaan parastaan saada suomen köhille t öitä
Sooni mies joka puolusti köyhiä b iimeiseen takinkääntöön asti.
Ettekös yhtään häpeä.ettäskehtaatte.
Te köyhät valiitaa jaa haukkua meitä rikkaita riistoporvareitaTaidat olla kiihtyneessä mielentilassa koska ei oikein tuo sinun kirjoitus onnistu.
- Anonyymi
Monesti miettinyt, miten rumasti vihervasemmistolaiset ajattelevat, puhuvat ja möläyttelevät demokratiasta.
- Anonyymi
"Suomen edustaja sanoi viläpä: ''thanks my friend'' kun kurdit lähettivät sekarotuiset lapset Suomeen, "
Olen kristitty valkoinen persu.
- Anonyymi
Mitä pahaa siinä on, että jotain sanotaan vaikkapa homoksi? Kesäisin valtavat pridekulkueetkin julistavat homouden olevan ihanaa ja aivan luonnollista. Eiväthän heteroihmisetkään pahastu, jos heitä nimitellään hetero, hetero, hetero...
- Anonyymi
Se on sitä kaksinaismoralismia! Homous on muka niiiiin ihanaa ja luonnollista, mutta sitten kun homoa sanoo homoksi, niin loukkaannutaan!
Loukkaannutaan siitäkin, jos sanotaan että homudesta on mahdoillista eheytyä! Yksi johtaja sai jopa kenkää siitä toteamuksesta!
- Anonyymi
Saulin tujottava katse on pelottava ja toisinaan alaluomet karkaa päätä kääntäessä (kuin ylisuuri housun pänni). Jennillä on sama tujottava usvanen katse, ihan kuin molemmat olisi toiselta planeetalta, pois paikalta.
Osaako joku sanoa, mistä?
Mitkä niksautukset ne teki, jatkaakseen määräaikaista pestiä? - Anonyymi
Poliitikon työrooli ei ole yksityinen oikeushenkilö.
- Anonyymi
Kyllä kai se on ihan asiallita vaatia minkä painoisia värisisiä / seksuaalisesti suuntautuneita naapurustossa asuu?
Suomi on iso maa jokainen löytänee paikkansa? ja mailmahan on viellä isompi?
Ja jos ei löydä "lokeroaan" niin onhan noita vaihtoehtoja?
Itsemurha?
avustettu kuolema? (eutanasia) (vittuilee snakarilla väärälle tyypille) vaihtoehtoja siis on... Alottaja veä vittu peähäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283