Vakaumuksellinen sinkkumies.

En tunnusta mitään jumalaa/ "julkis"uskoa, mutta minulla on oma vakaumuksellisuus/ koodi, jonka mukaisesti minun on elettävä... Olenko sitten ikäänkuin luonut itselleni oman uskonnon? Voisiko näin ajatella, mutta tämä ei perustu aatteellisuuteen, kuten muut uskonnot, vaan terveyteen/ biologisiin/lääketieteellisiin faktoihin ja siten oman terveyden säilyttämiseen "mädässä" maailmassa, jos noin voi sanoa.
Koodini tarkoittaa käytännössä sitä, että voin aloittaa suhteen ainoastaan neitseellisen naisen kanssa. Olipa sitten kyse seksisuhteesta tai parisuhteesta.

Lienen siis aivan oikealla palstalla ja haluaisin tutustua kriteerini täyttävään terveeseen naiseen.
Ajatuksiini voi tutustua enemmän kirjoittelemalla sähköpostiini.. Olen varma, että samanhenkisiä naisiakin on olemassa.

4

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö terapia tehoa...

• Anonyymi

Niin, erilaisia pakkomielteitä on moneen lähtöön, eivätkä ne ilmiselvästikään tuo mukannaan henkistä, älyllistä ja tunneperäistä tasapainoisuutta.

On myös tekopyhää vaatia toiselta neitsyyttä ellei sitä ole itsekin ja kun pelkkä seksiseurakin kelpaisi, niin ainakin sen jälkeen neitsyys olisi taustapeilissä.

Terveydestään ja potentiaalin kumppaninsa terveydestä (ei vie tauteja toiselle) on toki hyvä pitää huolta, mutta pakkomieteen asteelle mennessään se ei enää ole tevettä.

Elämä ja varsinkin sen parhaat vuodet ovat lyhyet / menevät liian nopeasti ja jokaiselle tulee lähtö ennemmin tai myöhemmin. Sitten kuolinvuoteellaan on liian myöhästä pohtia sitä mihin friikkiyksiin on lyhyen elämänsä haaskannut ja elänyt elämänsä ohi.

• Tuo on ihan tyypillinen värssy ihmiseltä kuka ei ymmärrä vakaumustani..
        Nautin kyllä todella paljon elää terveenä parantumattomista viruksista vapaana.
        -Kiitän tästä omaa koodiani ja elän sen mukaisesti jatkossakin. Ajoittain se on vaatinut voimia ja uskoa on koeteltu elämän varrella, mutta lopulta olen aina tiennyt, että näin on elettävä. Ei ole muuta mahdollisuutta. There´s no room of error..

• Anonyymi

Jos ei harjoita esiaviollista seksiä, niin kait se on paha?
      Jos tunnustaudut lgbtpq ihmiseksi, niin sinulle ei saa sanoa että olet outo ja poikkeava.

Kyllä tässä selvästi huomaa kaksinaismoralismin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      198
      1519
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      944
    3. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      931
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      816
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      720
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      719
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      671
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      664
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      646
    Aihe