Eilen rakas tulit mieleeni koko söpöydelläsi

Anonyymi

ja heti satoi muutama lumihiutale. Olit seuranani myös aamukävelyllä kauppaan. Laitauduin myös tosi nätiksi sinua varten. Värjäsin mun tukan ja vähän tasottelin sitä, Tuutko mun seuraan vielä näin iltapäivällä? Olispas kivaa, jos lumisade vähän jatkuisi. Joo piellää käsistä kiinni ja nauretan typerälle ystävyydellemme, mies.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tässä ole mitään typerää.

• Anonyymi

Ajttelin että voikun ois kiva, että olis pien rusetti, minkä voisin päähäni laittaa seuraavalle romanttiselle kävelylle :) Nukahin äsken kans. Kyllä uni maittokin. Nyt pari konvehtia nassuun ja oottelen sua mies taas iltaseuraksi. Voitais syyä ehkä sillileipiä illalla sun kanssa. En saanut sarjaboksiani kun oli budjettiini nähden liian kallis. Voisimme kuitenkin katsoa yhdessä yhtä muuta sarjaa. :) :) Alan uskoa pikkuhiljaa siihen, että olen kaunis persoona. Seison joskus peilin edessä ja kuvittelen sinut seurakseni ja alan hokemaan, että olen kaunis persoona, olen kaunis persoona. <tuollaiset mantrat kuulemma auttavat joillakin ihmisillä asioihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajttelin että voikun ois kiva, että olis pien rusetti, minkä voisin päähäni laittaa seuraavalle romanttiselle kävelylle :) Nukahin äsken kans. Kyllä uni maittokin. Nyt pari konvehtia nassuun ja oottelen sua mies taas iltaseuraksi. Voitais syyä ehkä sillileipiä illalla sun kanssa. En saanut sarjaboksiani kun oli budjettiini nähden liian kallis. Voisimme kuitenkin katsoa yhdessä yhtä muuta sarjaa. :) :) Alan uskoa pikkuhiljaa siihen, että olen kaunis persoona. Seison joskus peilin edessä ja kuvittelen sinut seurakseni ja alan hokemaan, että olen kaunis persoona, olen kaunis persoona. <tuollaiset mantrat kuulemma auttavat joillakin ihmisillä asioihin.

Paistaa läpi että kirjoitat naisena. Miksi teet noin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaunista, rimmaavaa ja rytmikästä tekstiä kirjoitat. Hyvin jäsenneltyä ja selkeää. Pitkiä lauseita ilman pisteitä kuten minulla. Mitä sarjaboksia olet vailla? Ehkä se ilmestyy kaappiisi. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaunista, rimmaavaa ja rytmikästä tekstiä kirjoitat. Hyvin jäsenneltyä ja selkeää. Pitkiä lauseita ilman pisteitä kuten minulla. Mitä sarjaboksia olet vailla? Ehkä se ilmestyy kaappiisi. :)

Pilkkaa jotain naista, jonka kuvittelee kaipaavan juuri häntä. Sikamies. Ei tuollaista kukaan kaipaisi, jos tietäisi minkä mätäpaiseen sai eteensä. Alan jopa epäillä että on se, jota kaipaan. Hyi, jos näin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pilkkaa jotain naista, jonka kuvittelee kaipaavan juuri häntä. Sikamies. Ei tuollaista kukaan kaipaisi, jos tietäisi minkä mätäpaiseen sai eteensä. Alan jopa epäillä että on se, jota kaipaan. Hyi, jos näin..

vastasin väärään kommentiin, sori, piti siihen kysymykseen miksi joku pilkkaa naista..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Tykkään sun vastauksista myös aina. Kiva, että osaan mielestäsi kirjoittaa. Joudun kuitenkin selittämään psykiatrille, että kirjoitustaitoni ovat kadonneet pois ja ajatteluni on täysin muuntunutta johtuen kuuloharhoistani. Ihanaa kun saa olla oma ei-muiden-aiheuttamapersoonansa, millä ei ole mitään tekemistä valheiden tai väkivallan kanssa. Kyllä tunuu rakkulaihossa hyvältä.

• Anonyymi

Mies kirjoittaa naisena. Miksi?

• Anonyymi

Miksi pilkkaat jotain naista?

• Anonyymi

Kävin myös hautausmaalla aattona ja eilen siellä oli kaunista. Lumihiutale lohduttanee alottajaa joka kaipaa selkeästi pois nukkunutta.

• Anonyymi

Mun kyllä piti viedä kynttilä mutten pääse hautausmaalle käymään elossa kun mun jotkuu kudokset sattuu ja kirvelee niin paljon. Yhtään jos liikkuu niin iskee outo piikkikarvakipu. Hautuumaa on niin pitkällä, ettei pysty kävelemään. Kiitos kivasta viestistäsi! Mutta tää mies ei kyllä ole kuollut ketä ajattelin kun lunta alkoi satamaan. Aika kummallisen kalpea ja kylmä on, mut tosi söpöliini on. En oo nähny tätä miestä toooodella pitkään aikaan. Kiva kun tuli vierailemaan luonani näin joulun tuimaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      116
      4895
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      115
      3978
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      215
      3896
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1396
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1374
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      172
      1369
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1155
    Aihe