Kiihottaa ajatus siitä, että joku näkee kun sormitan. Viime kesänä liikuin paljon hameessani ilman pikkareita. Oli tietysti vilpoisaa, mutta kiihotuksen tunne tuli siitä, että jos vahingossa vilahtaisi.
Erään kerran vein likaisen autoni pesukadulle. Tiedättehän sellaisen, johon auto ajetaan sisään ja eräänlaiset kiskot kuljettavat auton läpi erilaisten harjojen ja suihkujen. Oli kuuma kesäpäivä ja olin ilman pikkuhousuja. Auto kiskoille, vaihde vapaalle ja odottamaan että tulee puhdasta. Tajusin, että valvontakamerat tarkkailevat pesun etenemistä. Laitoin penkin taka-asentoon, hame ylös ja runkkaamaan. Kiihotti ajatus, että joku seuraa kameroista minua. Sormetin ihan kunnolla. Piti laittaa kassalta saatu kuivausliina etupenkillä, ettei pillumehuni olisi valunut penkille. Huikea orgasmi.
Olen sen jälkeen käynyt monta kertaa jo. huoltamolla pesettämässä autoni. Tulee huollettua itseänikin. Onkohan vierailuni aikana valvontakameroiden päätteelle tungosta?
Pesukadulla runkkaamassa
10
1520
Vastaukset
- Anonyymi
Tota sun täytyy miettii itse en käytä autoa koska en omista sellaista enkä myöskään ajokorttia enkä rekkaria...
Ois kyllä kiihottavaa olla jossain kattomassa kun sormitat itseäsi, ehkä runkata itse samalla.
- Anonyymi
Nautin itseni esittelystä myös. Kiihotun, kun huomaan muhun katsottavan. Leggingsit jalkaan ja menoksi. Siinähän näkyy kaikki, jos haluaa näyttää. Kaupassa käydessäni huomaan miesten ohimennen katsovan haaroihin. Ihmekös tuo, pyrin näyttämään myös jotain. "Kamelin varvas" todellakin erottuu.
Kiimoittelen itseäni myös ns. julkisella runkkaamisella. En ole vielä oikein löytänyt sille tilaisuutta. Pesukatu tai autopesula.... hyvä vinkki- Anonyymi
Pitää käydä äidin auto pesettämässä. Voin esitellä ja runkata kunnolla. Hipa
isukin tänään riittää
- Anonyymi
Aloittaja on MIES!!! Nainen ei ajattele eikä kirjoita noin.
- Anonyymi
Olen mies mua myös kiihoittaa kiinnijäämis rislki. Erään kerrän mua on imetty loppuun asti erään sillan alla jos vaan ohikulkulkijat katsoivat kaiteen yli niin näkivät kaiken. Toisen kerran mua imettiin parkkipaikalla hieman korkeammassa autossa. Mahtavia muistoja!!!
- Anonyymi
Eilen kävin tuossa Roihupellon pesukadulla. Puhdasta tuli ja ihana orkku. Heti kun vaahto peitti auton lasit käsi housuihin ja sormettamaan.
Aitoja oli jonoksi asti, mutta yhdessä pösössä tämä tyttö runkkasi.- Anonyymi
Malminkartanon portaiden parkkipaikalla on sellainen koppi, josta puuttuu etu seinä. Sain kerran yhden naisen houkuteltua runkkaamaan kopissa, kun olin parkissa autossa. Ai että, kun oli kiimasennäköistä touhua. Tuu arkena sinne. Klo 12.
- Anonyymi
Wau, oispa hienoa istahtaa kyytiisi.., just ennenkuin ajat pesukadulle ;)
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452937Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen462844Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242629Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3381694- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43722