Pesukadulla runkkaamassa

Anonyymi

Kiihottaa ajatus siitä, että joku näkee kun sormitan. Viime kesänä liikuin paljon hameessani ilman pikkareita. Oli tietysti vilpoisaa, mutta kiihotuksen tunne tuli siitä, että jos vahingossa vilahtaisi.
Erään kerran vein likaisen autoni pesukadulle. Tiedättehän sellaisen, johon auto ajetaan sisään ja eräänlaiset kiskot kuljettavat auton läpi erilaisten harjojen ja suihkujen. Oli kuuma kesäpäivä ja olin ilman pikkuhousuja. Auto kiskoille, vaihde vapaalle ja odottamaan että tulee puhdasta. Tajusin, että valvontakamerat tarkkailevat pesun etenemistä. Laitoin penkin taka-asentoon, hame ylös ja runkkaamaan. Kiihotti ajatus, että joku seuraa kameroista minua. Sormetin ihan kunnolla. Piti laittaa kassalta saatu kuivausliina etupenkillä, ettei pillumehuni olisi valunut penkille. Huikea orgasmi.
Olen sen jälkeen käynyt monta kertaa jo. huoltamolla pesettämässä autoni. Tulee huollettua itseänikin. Onkohan vierailuni aikana valvontakameroiden päätteelle tungosta?

10

1489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tota sun täytyy miettii itse en käytä autoa koska en omista sellaista enkä myöskään ajokorttia enkä rekkaria...

    • Ois kyllä kiihottavaa olla jossain kattomassa kun sormitat itseäsi, ehkä runkata itse samalla.

    • Anonyymi

      Nautin itseni esittelystä myös. Kiihotun, kun huomaan muhun katsottavan. Leggingsit jalkaan ja menoksi. Siinähän näkyy kaikki, jos haluaa näyttää. Kaupassa käydessäni huomaan miesten ohimennen katsovan haaroihin. Ihmekös tuo, pyrin näyttämään myös jotain. "Kamelin varvas" todellakin erottuu.
      Kiimoittelen itseäni myös ns. julkisella runkkaamisella. En ole vielä oikein löytänyt sille tilaisuutta. Pesukatu tai autopesula.... hyvä vinkki

      • Ehkä esittelet minulle jossain julkisella paikalla....


      • Anonyymi

        Pitää käydä äidin auto pesettämässä. Voin esitellä ja runkata kunnolla. Hipa
        isukin tänään riittää


    • Anonyymi

      Aloittaja on MIES!!! Nainen ei ajattele eikä kirjoita noin.

    • Anonyymi

      Olen mies mua myös kiihoittaa kiinnijäämis rislki. Erään kerrän mua on imetty loppuun asti erään sillan alla jos vaan ohikulkulkijat katsoivat kaiteen yli niin näkivät kaiken. Toisen kerran mua imettiin parkkipaikalla hieman korkeammassa autossa. Mahtavia muistoja!!!

    • Anonyymi

      Eilen kävin tuossa Roihupellon pesukadulla. Puhdasta tuli ja ihana orkku. Heti kun vaahto peitti auton lasit käsi housuihin ja sormettamaan.
      Aitoja oli jonoksi asti, mutta yhdessä pösössä tämä tyttö runkkasi.

      • Anonyymi

        Malminkartanon portaiden parkkipaikalla on sellainen koppi, josta puuttuu etu seinä. Sain kerran yhden naisen houkuteltua runkkaamaan kopissa, kun olin parkissa autossa. Ai että, kun oli kiimasennäköistä touhua. Tuu arkena sinne. Klo 12.


    • Anonyymi

      Wau, oispa hienoa istahtaa kyytiisi.., just ennenkuin ajat pesukadulle ;)

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      383
      3856
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      211
      1905
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1434
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      971
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      930
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe