Minä menin frendin kaa vaikka oksensin ja ripuloin, mutta eräälle muulle en vastaa edes puhelimeen vaik se on komein ketä tunnen ainakin erääseen arpifeissiin verrattuna. Vaik se hiero mun selkää mutsin sängyssä ja lattialla ja mä halasin sitä ja syleilin ja laitoin naaman sen naamaa vasten rakkauden lupauksin ja olisin menny naimisiinkin. Pyysin 20 000 et lähettäis Losin asuu ja mä pitäisin huolta
Mä rakastin mun kaveriani
3
1443
Vastaukset
- Vitussa
...
- Fleme-anti
joo-o, mut sit se juorus musta mun frendille, nimeltä booris eikä antanu enää rahaa, niin mä jätin sen. Mä jätän sut jos sä teet sitä tai sitä, mä sanoin. mutta apupapan kaa mentiin ilosesti syömään myllypurossa, eikä mun rakkaan.
- Flemeri
Fleme-anti kirjoitti:
joo-o, mut sit se juorus musta mun frendille, nimeltä booris eikä antanu enää rahaa, niin mä jätin sen. Mä jätän sut jos sä teet sitä tai sitä, mä sanoin. mutta apupapan kaa mentiin ilosesti syömään myllypurossa, eikä mun rakkaan.
Ja sitten mä otin sen pojan pään mun syliini. Oom mä ihan outo, ensin sanoin, että älä tuu istuu siihen viereen. sit kuitenkin pyysin sitä, ja kellistin sen reisiäni vasten ja kaadoin vettä sen perseen alle. Flemma flemma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ162997Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724