Kuka palkkaa monivikasen,astmaatikon joka joka jutusta saisi oiretta,en tiiä itkee vai nauraakko.Sairastuin töissä sisäilmaongelma,mitään korvauksia menetetystä työkyvystä ei,10v pois työelämästä,,koitettu monesti paluuta töihin,kuntoutuksia,työpajaa paristi.Vaatteet haisi kuin navetassa olisi ollut,olin päiväkodissa.Kemikaalit aih.oireita myös.Ikinä parane.Muuttaa muotoaan oireilut,vaurioita on tullut keuhkoon,poskionteloon,luustoon.Välillä allerginen oire pois vuosia nyt taas aktivoitu.Ihottumat,kuumeilut pois vuosia,nyt taas päällä.Raskasta joudut saneeraamaan,muuttamaan elämää koko ajan.Jännää tuokin kun kaikki ei sairastu.Sairautta voi verrata syöpään.Järkyttävää moni ymmärrä ,tätäkin pistetty hometiloihin työharjotteluun,itse pelastettu muut pois,kontaminoituneet tavarat siirretty uuteen paikkaan ,vesivahinkokaan kerro et tiloissa voi olla jo kasvustoa taas vanhat tiloissa olleet lähteneet haloo!! Oireilut jatkuu ikinä parantumista,tää on just nyt karenssilla,mutta huomaan oireilut väheni kun pääsin pois tiloista missä oli kaikkee.Tiedän vanhemmat työntekijät niin parhaita,vastuuntuntosia.Nuoruus taas palveluammateissa valttia.Mutta työpaikat vanhemmille tehtaita juuri enää ole..työpaikkojakaan.Avustavat työtkin lopetettiin,-90 ,alettiin vaatia koulutuksia.No mistä yli 55v löytää työn? Siivoustyö ei ainakaan mulle sovi,vaikka ahkera osaava olisin siihenkin.Moniosaaja.
Yli 55v työllisyys..
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
Kuppa tauti on ja sokerina pohjalla korttelin suurimmat perä pukamat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366238
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282918- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271476Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371457- 311271
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171