Minkä ikäisiä täällä on???

Anonyymi

39 mies Länsi-Suomi.

79

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Sulla on outo tuo ikä kun se muuttuilee. Montako vuotta oot ollut 35 v?

29 vuotta?

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla on outo tuo ikä kun se muuttuilee. Montako vuotta oot ollut 35 v?

29 vuotta?

Lokakuusta asti eli 2kk

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Lokakuusta asti eli 2kk

Jaa eli tää oli siis mustasukkaisuus kohtaus palstalta omitusta.

Mikäs hänen nimimerkki oli joka 34 v sanoi olevansa?

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Lokakuusta asti eli 2kk

Sehän oli se pieni hyvin suosittu vaalea nainen jonka silmät halusit repiä päästä ja hyökkäsit tappamaan asti.

Hyvin kaunis kasvoinen josta olit aivan varma että jahtaa sinun miestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sehän oli se pieni hyvin suosittu vaalea nainen jonka silmät halusit repiä päästä ja hyökkäsit tappamaan asti.

Pistän tän poliisille

• Anonyymi kirjoitti:

Tätä sanotaan maalittamiseksi kun valheita keksitään.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Olet aikaisemmin jahdannut täällä uusmarilynin näköisiä vaaleaveriköitä

Taidat olla se eimia joka on varma et ukollaan on toinen nainen ja etsit sitä täältä

Ikäsihän 1975-1968 väliltä. Olet suuttunut usein kun heitä ollaan haukuttu mummoikäisiksi

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Tunnetko tarvetta kilpailla jotain vaaleaa naista vastaan?

Oliko se kilpasisar tarja tai tuula?

Itseäsi nuorempi paljon ja toisin kuin sinä vaaleaverikkö ja lyhyempi sekä hoikempi

Työssä käyvä ja sinä sairauseläkkeellä 45 vuotiaana mielenterveyssyistä?

• Anonyymi kirjoitti:

Olet aikaisemmin jahdannut täällä uusmarilynin näköisiä vaaleaveriköitä

Taidat olla se eimia joka on varma et ukollaan on toinen nainen ja etsit sitä täältä

Ikäsihän 1975-1968 väliltä. Olet suuttunut usein kun heitä ollaan haukuttu mummoikäisiksi

Älä valheita syötä, poliisi osaa hyvin tarkastaa ikäni.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Älä valheita syötä, poliisi osaa hyvin tarkastaa ikäni.

Muistelin että et ole tiennyt vaalean tuulan oikeaa pituutta. Hän on sinua lyhyempi mutta aikaisemmin vaaleaverikköä nälviessä uusmarilyninä sanoit pituutta 163 cm.

Kuitenkin kun palstoilla on ollut lyhyempiä nuoria vaaleita kaunottaria olet alkanut pituutta samoin kuin ikääkin laskemaan tältä tuula tarjalta.

Taidat pitää häntä kovana kilpailijana jota vastaan et pärjää mutta et vastustajastasi tiedä todellisia ikää tai mittaa

Sinä nyt kuitenkin suutut tuosta mummo ja vaihdevuosi haukusta joten todellinen ikä on haukutuilla vuosilla 1975-1960

Vain vaihdevuosissa olevat suuttuisi kun siitä naureskellaan

• Anonyymi kirjoitti:

Muistelin että et ole tiennyt vaalean tuulan oikeaa pituutta. Hän on sinua lyhyempi mutta aikaisemmin vaaleaverikköä nälviessä uusmarilyninä sanoit pituutta 163 cm.

Kuitenkin kun palstoilla on ollut lyhyempiä nuoria vaaleita kaunottaria olet alkanut pituutta samoin kuin ikääkin laskemaan tältä tuula tarjalta.

Taidat pitää häntä kovana kilpailijana jota vastaan et pärjää mutta et vastustajastasi tiedä todellisia ikää tai mittaa

Sinä nyt kuitenkin suutut tuosta mummo ja vaihdevuosi haukusta joten todellinen ikä on haukutuilla vuosilla 1975-1960

Vain vaihdevuosissa olevat suuttuisi kun siitä naureskellaan

Nonii .sepä siinä olet sekoittanut ihmiset.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Nonii .sepä siinä olet sekoittanut ihmiset.

Väitätkö ettet pidä vaaleita naisia uhkana?

Onhan se jo nähty miten inhoat ja suorastaan raivostut kun vaalea sinua sirompi ja kauniimpi nainen jonka kuvaus vastaa vähänkään Timo Tapiosi nykyistä naista Tarja Tuulaa ulkonäöltä on palstoilla kaivattuna.

Eikö vaan käy niin et jos alan arkistoja penkoon niin Tarja Tuula on lokakuussa syntynyt?

Sehän on se jota tunnistat ja jahtaat täältä raivoisasti pois sinun valloituksesi kimpusta?

Oletit palstalaisen olevan tarja tuula ja koska hänen oikeasta iästä et varma niin omit palstalta kaikki vaaleat vuorotellen ja vaihdat sen ikään ja pituuteen. Eikös vaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Väitätkö ettet pidä vaaleita naisia uhkana?

Onhan se jo nähty miten inhoat ja suorastaan raivostut kun vaalea sinua sirompi ja kauniimpi nainen jonka kuvaus vastaa vähänkään Timo Tapiosi nykyistä naista Tarja Tuulaa ulkonäöltä on palstoilla kaivattuna.

Eikö vaan käy niin et jos alan arkistoja penkoon niin Tarja Tuula on lokakuussa syntynyt?

Sehän on se jota tunnistat ja jahtaat täältä raivoisasti pois sinun valloituksesi kimpusta?

Oletit palstalaisen olevan tarja tuula ja koska hänen oikeasta iästä et varma niin omit palstalta kaikki vaaleat vuorotellen ja vaihdat sen ikään ja pituuteen. Eikös vaan?

Oi rakas ihminen, jospa rauhoittuisit jo.
        Minä jos olisin tämä vaalea nainen olisin täällä kasvoillani ja ilmoittaisin poliisille kun kohdistuu väkivaltaa, minua kohden kuin nytkin tapahtuu maalittamista minua kohden.

En tunne kyseisiä ihmisiä minun on hyvin vaikea selvittää tuntemattomia tapahtumia mutta minun leimaaminen täällä on poliisi asia.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Minä jos olisin tämä vaalea nainen olisin täällä kasvoillani ja ilmoittaisin poliisille kun kohdistuu väkivaltaa, minua kohden kuin nytkin tapahtuu maalittamista minua kohden.

En tunne kyseisiä ihmisiä minun on hyvin vaikea selvittää tuntemattomia tapahtumia mutta minun leimaaminen täällä on poliisi asia.

Hyvä Valtakunta! Täällä on muitakin ollut silmätikkuna ja asiat on edenneet pidemmälle.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Onko se yhden miehen menetys toiselle naiselle sulle noin vaikea paikka?

Etkö ole nykyisen kans onnellinen ?

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ja tietääkö tämä nykyinen kumppanisi että kihiset mustasukkaisuudesta ex-ukkosi nykyisistä naisista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä Valtakunta! Täällä on muitakin ollut silmätikkuna ja asiat on edenneet pidemmälle.

Valtakunnalla on ongelmia olla uskollinen nykyiselle ukolleen ja hyväksyä että Timo Tapio on parisuhteessa Tarja Tuula Kaarinan kanssa ja heillä on yhteinen lapsi

Tämä kummastuttaa että mitäpä valtakunnan aviomies miettii kun vaimo kihisee mustasukkaisuutta toisen miehen naisista

Ei monet miehet kauaa naista katsele joka vinkuu toisen miehen perään

• Anonyymi kirjoitti:

Ja tietääkö tämä nykyinen kumppanisi että kihiset mustasukkaisuudesta ex-ukkosi nykyisistä naisista?

Nonii. Joko helpottaa.
        Voin vannoa etten tiedä ketä noi on. Mutta voitko nyt kertoa kun oot varmaan niin kiinnostunut, kuka ihme minusta tykkää noin paljon että pitää valheita syöttää?

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Nonii. Joko helpottaa.
        Voin vannoa etten tiedä ketä noi on. Mutta voitko nyt kertoa kun oot varmaan niin kiinnostunut, kuka ihme minusta tykkää noin paljon että pitää valheita syöttää?

Olen lukenut raivokohtauksias ja miettinyt että mikä on nimeltään se vika joka ihmisestä noin sekopään tekee.

Mitä aviomiehesi sanoo tästä pakkomielteestäsi Timo Tapion naisiin?

• Anonyymi kirjoitti:

Olen lukenut raivokohtauksias ja miettinyt että mikä on nimeltään se vika joka ihmisestä noin sekopään tekee.

Mitä aviomiehesi sanoo tästä pakkomielteestäsi Timo Tapion naisiin?

Noh mulla ei ole raivottavaa kun en ole mitään tehnyt.
        En ole edes kenenkää Timoa nähnyt jos ei katsota Timo soinia mutta sekin on TV:stä etten sen lähempää ja lehtien sivuilta.

Ootko onnellisessa parisuhteessa?
        Niin oliko teillä nyt sitten yksi lapsi?
        Miehen kanssa ollaan tehty seitsemän , tässä katsellaan leijona kunkkua.
        Taitaa kyllä Timo olla liian vanha minulle.🥰

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Noh mulla ei ole raivottavaa kun en ole mitään tehnyt.
        En ole edes kenenkää Timoa nähnyt jos ei katsota Timo soinia mutta sekin on TV:stä etten sen lähempää ja lehtien sivuilta.

Ootko onnellisessa parisuhteessa?
        Niin oliko teillä nyt sitten yksi lapsi?
        Miehen kanssa ollaan tehty seitsemän , tässä katsellaan leijona kunkkua.
        Taitaa kyllä Timo olla liian vanha minulle.🥰

Onko päässäs vikaa? Nytkö muutuin Tarja Tuula Kaarinaksi?

Mitä ihan oikeasti miehesi tekisi jos näkisi miten raivoisan mustasukkainen olet Timosta?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko päässäs vikaa? Nytkö muutuin Tarja Tuula Kaarinaksi?

Mitä ihan oikeasti miehesi tekisi jos näkisi miten raivoisan mustasukkainen olet Timosta?

En tiedä kuka olet mut olen kyllä teidän elämästä mitä selvität ihan tietämätön. Ei kiitos minulle Timoa enkä nyt Tarjaakaa mun elämään kun ei ole aikaisemminkaan olleet.
        https://aijaa.com/zbJqqK

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

En tiedä kuka olet mut olen kyllä teidän elämästä mitä selvität ihan tietämätön. Ei kiitos minulle Timoa enkä nyt Tarjaakaa mun elämään kun ei ole aikaisemminkaan olleet.

Oletteko miehesi kanssa keskustelleet tunteistasi Timoa ja hänen vaimoaan kohtaan?

Ehkä miestäsi häiritsee raivarit joita Timon seksielämä sinussa aiheuttaa

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Onhan se rakkauden merkki kun toisen miehen nykyiset naiset ja seksisuhteet saa tarpeen haukkua mies sekä hänen naiset.

Voi häiritä aviomiestäsi

• Anonyymi kirjoitti:

Oletteko miehesi kanssa keskustelleet tunteistasi Timoa ja hänen vaimoaan kohtaan?

Ehkä miestäsi häiritsee raivarit joita Timon seksielämä sinussa aiheuttaa

Minä en ole raivonnut Timon elämästä mitää 🥰 kuin sanoin erehdyt henkilöstä.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Minä en ole raivonnut Timon elämästä mitää 🥰 kuin sanoin erehdyt henkilöstä.

Kai ymmärrät että et ole päässyt yli entisestä suhteestasi jos hänen nykyiset suhteet saa sinut raivoihisi..?

• Anonyymi kirjoitti:

Kai ymmärrät että et ole päässyt yli entisestä suhteestasi jos hänen nykyiset suhteet saa sinut raivoihisi..?

Minulla ei ollut edellisenä suhteena ketään Timoa.
        Minulla oli kaksi ihmistä ja kumpikin jätti minut ja edellinen jätti sanoi :” meillä menee liian hyvin , että tässä on jotain mätää” mut sekin oli minua vuoden nuorempi olisi nyt 34v
        Ei sellaisen kanssa halua enää olla ja siitäkin jo on 17 vuotta.
        Ja olin silloin18v.🥰

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Minulla ei ollut edellisenä suhteena ketään Timoa.
        Minulla oli kaksi ihmistä ja kumpikin jätti minut ja edellinen jätti sanoi :” meillä menee liian hyvin , että tässä on jotain mätää” mut sekin oli minua vuoden nuorempi olisi nyt 34v
        Ei sellaisen kanssa halua enää olla ja siitäkin jo on 17 vuotta.
        Ja olin silloin18v.🥰

Eikös sulla vielä ollut 20 vuotta kestänyt parisuhde nyt tulilla?

Siitä 7 lasta ? Oletko nussinut läski brunette noin vitusti ??

Milloin lörö perse oot pitänyt taukoa paneskelusta?

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös sulla vielä ollut 20 vuotta kestänyt parisuhde nyt tulilla?

Siitä 7 lasta ? Oletko nussinut läski brunette noin vitusti ??

Milloin lörö perse oot pitänyt taukoa paneskelusta?

Ollaan vieläkin oltu noin 16, 5 v yhdessä.🥰
        Ja meillä on 7yhteistä lasta. Itsepähän on minut valinnut.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Oletko vittu auki kaikki päivät raamattu kädessä ja linkoot nallia vakoon?

Höyläät kunnes ukkoa kuiva ja vatsa pystyssä kunnes pulautat läskisestä perseestäs uuden ja sit höyläät ja tahkoat ja ähellät raamattu kourassa perseestäs lisää kakruja ja huudat oih aaaaaaaameeeeeeen

• Ei kyllä olin 18 v kun miehen kanssa aloin olemaan kaikki tapahtu samana vuonna. Se oli lyhyt etäsuhde kun etin miestä.🥰 hääpuvunkin ostin jo 17v joten nykyisen kanssa aloin keväällä olemaan ja vielä tähän päivään asti.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ei kyllä olin 18 v kun miehen kanssa aloin olemaan kaikki tapahtu samana vuonna. Se oli lyhyt etäsuhde kun etin miestä.🥰 hääpuvunkin ostin jo 17v joten nykyisen kanssa aloin keväällä olemaan ja vielä tähän päivään asti.

Voih kun kiva ! 😍😍😍🥰🥰

Onko läskipersees mahdollisesti skorpion huora?

Sellainen kuivakka tyylitön korppu?

Kuulin huhuja et pettää kaikkia.

• Lapset on minun elämän valoni.
        Joten voit vaan siitäkin vielä miettiä oletko erehtynyt ihmisestä.🥰💕

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ei kyllä olin 18 v kun miehen kanssa aloin olemaan kaikki tapahtu samana vuonna. Se oli lyhyt etäsuhde kun etin miestä.🥰 hääpuvunkin ostin jo 17v joten nykyisen kanssa aloin keväällä olemaan ja vielä tähän päivään asti.

Ootko muuten huomannut että varo sitä skorppionia. Tiedätkö miksi? Se pettää parhaanystävänsä vaimon kanssa. On kateellinen sille. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Muita paljastuksia. Nykyiselläs oli nuorena seksisuhde siskoonsa sellaiseen H naiseen. Insestiä

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Muita et nykyises on tällä hetkellä
        Seksisuhteessa Kaisaan

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ja viimeinen nalli. nykyises poika on ollut yhdenyön suhteessa nykyises exän kans. Yöelämäsdä 😉 exänsä kosti pahimman kautta

• Anonyymi kirjoitti:

Muita et nykyises on tällä hetkellä
        Seksisuhteessa Kaisaan

Ei me kaisoja tunneta.🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Muita paljastuksia. Nykyiselläs oli nuorena seksisuhde siskoonsa sellaiseen H naiseen. Insestiä

Eikä hällä ole h, siskoa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ei me kaisoja tunneta.🥰

Niin et sinä 😉

Oletko huomannut mitään kummallista kuten piilotettuja otsikoita?

Kaisa on kova tyttö naimaan salaa ukkoos mut sen lisäks yhtä toista

Vaikka silläkin on vaan sellaiset harmaat mummopökät jalassa eikä kiihotu kukaan

• Anonyymi kirjoitti:

Ja viimeinen nalli. nykyises poika on ollut yhdenyön suhteessa nykyises exän kans. Yöelämäsdä 😉 exänsä kosti pahimman kautta

Nyt en ymmärrä yhtään.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ei me kaisoja tunneta.🥰

Ootko huomannut toiko Kaisa klamydian viimeks?

Nai sellaista pelimiestä joka nai satoja naisia kuussa. Taudit leviää mitä enemmän on seksiseuralaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin et sinä 😉

Vaikka silläkin on vaan sellaiset harmaat mummopökät jalassa eikä kiihotu kukaan

Saattaa levitä kuhisten kun nykyises höylää kaisaa ja kaisa on höylänny mega pelimiestä joka mehustellut satojen pimpeissä.

Teil saattaa kakarat olla aids kakruja jos syntynyt lähivuosina

• Anonyymi kirjoitti:

Niin et sinä 😉

Ei en ole huomannut sellaisia. minun ukko ei ketään tunne ollaan syrjässä elävä perhe.

Noh mutta jos hän löytää uuden olen sille erikseen toivonut että muistaa kertoa en halua salaisuuksia suhteeseeni, olen itseäni kovettunut siihen kun miehestä ei tiedä mitä se keksii.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ei en ole huomannut sellaisia. minun ukko ei ketään tunne ollaan syrjässä elävä perhe.

Noh mutta jos hän löytää uuden olen sille erikseen toivonut että muistaa kertoa en halua salaisuuksia suhteeseeni, olen itseäni kovettunut siihen kun miehestä ei tiedä mitä se keksii.

Kysyppäs pokkana et tunteeko Kaisaa! Kieltää varmasti vaikka höyläilee sitä pimpukkaa joka viikonloppu

• Anonyymi kirjoitti:

Ootko huomannut toiko Kaisa klamydian viimeks?

Nai sellaista pelimiestä joka nai satoja naisia kuussa. Taudit leviää mitä enemmän on seksiseuralaisia.

Jahas toivottavasti ei ole. Enemmän noi pöpöt pelottaa..

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kaisa taasen ei välitä onko alla varattu vai vapaa koska se on seksiaddikti jolle rakkaus on paskaa ja vain penis on elämän suola ja sokeri

• Anonyymi kirjoitti:

Kysyppäs pokkana et tunteeko Kaisaa! Kieltää varmasti vaikka höyläilee sitä pimpukkaa joka viikonloppu

Ei tunne ei. Olisihan se kiva jos Kaisa itse tulisi kertomaan sitten kasvotusten.
        Kyllä minä vielä vauvoja haluan vaikka en sitten enää nykyisen kanssa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ei tunne ei. Olisihan se kiva jos Kaisa itse tulisi kertomaan sitten kasvotusten.

Ukkos tehtävä se on kertoa että pettää!
        Kaisa on vastuussa omalle ukolleen. Jotain egon nostatusta tollanen pettäminen on

• Anonyymi kirjoitti:

Ukkos tehtävä se on kertoa että pettää!
        Kaisa on vastuussa omalle ukolleen. Jotain egon nostatusta tollanen pettäminen on

Noh en vaan sitten usko.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ootko huomannut ukkos puhelimessa mitään strippauskuvii? Alastonkuvii? Kaisa hakee egon pönkkäystä sellaisien kautta

• Anonyymi kirjoitti:

Ootko huomannut ukkos puhelimessa mitään strippauskuvii? Alastonkuvii? Kaisa hakee egon pönkkäystä sellaisien kautta

En ole tutkinut, eiköhän se kertoisi jos näin olisi. Enhän tunne ketään timoakaan.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

En ole tutkinut, eiköhän se kertoisi jos näin olisi. Enhän tunne ketään timoakaan.

Kysy nyt kuitenkin. Pettäjät ei kerro mitä
        Tekee ja tää Kaisa on yksinäinen ja huomionkipeä

Nyyhkii vieraitten ukkojen olkaa vasten mielellään kerjäten vähän huomioo kun omansa ei anna

• Anonyymi kirjoitti:

Kysy nyt kuitenkin. Pettäjät ei kerro mitä
        Tekee ja tää Kaisa on yksinäinen ja huomionkipeä

Nyyhkii vieraitten ukkojen olkaa vasten mielellään kerjäten vähän huomioo kun omansa ei anna

Oon kysynyt mutta sanoi kyllä kertoisi jos pettäisi.
        Mies ei käy viihteellä joten epäilen.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Oon kysynyt mutta sanoi kyllä kertoisi jos pettäisi.
        Mies ei käy viihteellä joten epäilen.

On niitä muitakin tapoja saada tilaisuus höyläillä! Työpaikka, työmatka, lomamatka, lenkkeily puistoon

• Anonyymi kirjoitti:

On niitä muitakin tapoja saada tilaisuus höyläillä! Työpaikka, työmatka, lomamatka, lenkkeily puistoon

Noh tuo ei lenkkeile,ei lomaile,ei ole töissä.
        😱se tekee kaiken mielyttääkseen minua ja kahvitkin kantaa sänkyy minulle.
        Tuskin se nyt pettää kuulemma töissäkin juossut kun kiire kotiin. Minulla on hyvä mies.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Noh tuo ei lenkkeile,ei lomaile,ei ole töissä.
        😱se tekee kaiken mielyttääkseen minua ja kahvitkin kantaa sänkyy minulle.
        Tuskin se nyt pettää kuulemma töissäkin juossut kun kiire kotiin. Minulla on hyvä mies.

Ehkä sillä on huono omatunto pettämisistä ja siksi tuo kahvit sänkyyn?

• Anonyymi kirjoitti:

Sopii minun kanssa menotkin💕 Ettei minulla ole raskasta kotona lasten kanssa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Sopii minun kanssa menotkin💕 Ettei minulla ole raskasta kotona lasten kanssa.

Ehkäpä sopii ne jotta voi rauhassa höyläillä Kaisan kanssa

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sillä on huono omatunto pettämisistä ja siksi tuo kahvit sänkyyn?

Toivon kovin että meillä on puhdas suhde. Uskon kyllä ettei se ole mutta miksi niin tekisi vain vajaa 5minuutin huvin takia.
        Tuo mies ei höylää huvikseen🥰 Tuskin kukaan tykkäisi siitä huvista.
        Sit jatkan suihkussa loppuu.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Toivon kovin että meillä on puhdas suhde. Uskon kyllä ettei se ole mutta miksi niin tekisi vain vajaa 5minuutin huvin takia.
        Tuo mies ei höylää huvikseen🥰 Tuskin kukaan tykkäisi siitä huvista.
        Sit jatkan suihkussa loppuu.

Ei sitä tiedä kuule et miks. Onhan se eukkokin Kaisa, varattu mutta silti sen vajaan 5 minuutin takia tekee sitä. Ukkos ehkä helppo vietellä. Jännittävää vieraan kanssa?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä tiedä kuule et miks. Onhan se eukkokin Kaisa, varattu mutta silti sen vajaan 5 minuutin takia tekee sitä. Ukkos ehkä helppo vietellä. Jännittävää vieraan kanssa?

Ehkä sinä vain kujeilet kanssani🥰

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ehkä sinä vain kujeilet kanssani🥰

Toivoisitko pilaksi? Nauranko minä?

• Anonyymi kirjoitti:

Toivoisitko pilaksi? Nauranko minä?

Kaikki noi tuntemattomat ihmisetkin, joita en tunne aiemmin mistä tähän kaisa sitten olisi tullut elämää. Miksi se ei vaan jättäisi kuin jakaa vastuu lapsista jotka olen valmis luopuu jos hän haluaa tai toisinpäin ihan sama kunhan en joudu muista naisista kärsimään

• Anonyymi

etkä ole, kunhan lypsät muita

• Anonyymi

36 mies Pirkanmaa

• Anonyymi

45 vuotias mies Tampere.

• Anonyymi

34 Hämpton Kantis-Häme.

• Anonyymi

kohta 32v mies länsi-suomi

• Anonyymi

35 M länsi suomi

• Anonyymi

21v nainen. Kaipan 22v miestä.

• Anonyymi

39v nainen Espoo

• Anonyymi

43 n P-Karjala. Käymässä.

• Anonyymi

49 v nainen. Seinäjoki.

• Anonyymi

32, nainen. Sainpas vielä sanoa sen :D

• Anonyymi

55-60 v mies
      en tarkenna
      mänttä-vilppula
      sunnasta

• Anonyymi

T 50 v

• Anonyymi

32 mies.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe