Löytyisikö rouvia jotka haluaisivat nuolettaa itseään nautintoon asti
Vastaukset 16
- Anonyymi
Löytyy mut en ole rouva..enää..
Täällä olisi halua nuolla kunnolla ja ajan kanssa, jos pääkaupunkiseudulta löytyy sellaisesta haaveilevaa naista (rouva tai ei).....
- Anonyymi
Hei missä päin asustelet kyllä voin antaa sinullekkin nautinnon jos tykkää nuolemisesta
- Anonyymi
Hei haluatko nauttia nuolemisesta 58v suomalainen terve mies molemmista päistä sinun nautintosi pääasia
- Anonyymi
ukkomies kirjoitti:
Täällä olisi halua nuolla kunnolla ja ajan kanssa, jos pääkaupunkiseudulta löytyy sellaisesta haaveilevaa naista (rouva tai ei).....
Kouvolassa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei missä päin asustelet kyllä voin antaa sinullekkin nautinnon jos tykkää nuolemisesta
Täällä pk-seutu, nuorehko ukkomies, intohimona naisen nuoleminen.
Olen kuulemma melko hyväkin siinä, sanovat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuulemma melko hyväkin siinä, sanovat.Jos intohimosi on naisen nuoleminen niin miksi otat yhteyttä mieheen??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuulemma melko hyväkin siinä, sanovat.Ummmm, olet aikuisen naisen mieleen
- Anonyymi
moikka... neidit tai rouvat...kumpikin käy...mistäpäin ootte js
- Anonyymi
Pääkaupunkiseutu
Nuorehko ukkomies.
Ummmm, olet aikuisen naisen mieleen. - Anonyymi
Moi...aikuinen nainen on mun mieleen.. haluisitko että nuolen ensin sulle muutaman orgasmin ja sen jälkeen tosi isoa sulle terkuin JS
- Anonyymi
ota yhteyttä [email protected] terkuin JS
- Anonyymi
voi kun kuullostaa ihanalle
- Anonyymi
kyllä ois mukavaa
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4301873- 1501217
- 901131
- 1111110
- 681109
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku169950- 100773
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50699En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664