Löytyisikö rouvia jotka haluaisivat nuolettaa itseään nautintoon asti
himokas nuolija
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyy mut en ole rouva..enää..
Täällä olisi halua nuolla kunnolla ja ajan kanssa, jos pääkaupunkiseudulta löytyy sellaisesta haaveilevaa naista (rouva tai ei).....
- Anonyymi
Hei missä päin asustelet kyllä voin antaa sinullekkin nautinnon jos tykkää nuolemisesta
- Anonyymi
Hei haluatko nauttia nuolemisesta 58v suomalainen terve mies molemmista päistä sinun nautintosi pääasia
- Anonyymi
ukkomies kirjoitti:
Täällä olisi halua nuolla kunnolla ja ajan kanssa, jos pääkaupunkiseudulta löytyy sellaisesta haaveilevaa naista (rouva tai ei).....
Kouvolassa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei missä päin asustelet kyllä voin antaa sinullekkin nautinnon jos tykkää nuolemisesta
Täällä pk-seutu, nuorehko ukkomies, intohimona naisen nuoleminen.
Olen kuulemma melko hyväkin siinä, sanovat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuulemma melko hyväkin siinä, sanovat.Jos intohimosi on naisen nuoleminen niin miksi otat yhteyttä mieheen??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuulemma melko hyväkin siinä, sanovat.Ummmm, olet aikuisen naisen mieleen
- Anonyymi
moikka... neidit tai rouvat...kumpikin käy...mistäpäin ootte js
- Anonyymi
Pääkaupunkiseutu
Nuorehko ukkomies.
Ummmm, olet aikuisen naisen mieleen. - Anonyymi
Moi...aikuinen nainen on mun mieleen.. haluisitko että nuolen ensin sulle muutaman orgasmin ja sen jälkeen tosi isoa sulle terkuin JS
- Anonyymi
ota yhteyttä [email protected] terkuin JS
- Anonyymi
voi kun kuullostaa ihanalle
- Anonyymi
kyllä ois mukavaa
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702