sukuloimassa ja paikkakunta vaikuttikin yllättävänkin vilkasliikenteiseltä ja isolta paikalta vaikka teillä siellä ei taida olla kuin jotain reilu 15.000 asukasta. Keskustan alueella asukkaita liikkellä tosi paljon ,,ihan yllätyimme positiivisesti,onkohan se aina näin yhtä vilkasta ?
Varmasti viihtyisä ja mukava pikku kaupunki,täytynee palata kesän aikana jolloin kuulemma viihtyisyys tulee entistä enemmän esiin sanoivat sukulaiset.Se täytyy kyllä uskoa ja itse kokea.
Kävimme Joulun aikana Lapualla
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
Naisten pahoinpitely karkelot käynnissä, muuten tosi hiljainen kauppala
- Anonyymi
niin oli munkin mielestä ,vilkas kaupunki
- Anonyymi
Kaupunki he he.Pieni käpykylä täynnä sukurutsasta porukkaa ja venäjäläisiä maahanmuuttajia sun muita 5 euron duunareita jotka vie Lapuan peräkammaripoijilta niin työt kuin naisetkin.Yhdessä itkien....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433604Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4433217Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan292885Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831957- 871547
- 1301414
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541390- 1101320
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721173Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.351053